جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
5
(1)

قرمز شاه بلوطی، تنی از رنگ فندقی و قرمز دارد و همین به زیبایی این رنگ افزوده است. بنابراین، موهای شما را به طور طبیعی قوی تر نشان می دهد. شما می توانید به هر رنگی در موهای خود فرصت بدهید، از رنگ روشن گرفته تا قرمز تیره تا رنگ های قرمز زیاد. کسانی که قاطع تر و شجاع تر هستند می توانند رنگ های قرمز روشن را امتحان کنند، در حالی که کسانی که نمی خواهند برجسته باشند می توانند رنگ های نزدیک به شاه بلوطی برای مو را امتحان کنند. در این مطلب می توانید شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022 یعنی قرمز را که توسط سلبریتی هایی مانند زندایا، جولیان مور و دمی لواتو استفاده شده را مشاهده کنید. ما مطمئن هستیم که شما می توانید در بین این 20 رنگ و مدل مو قرمز رنگ مناسب خود را پیدا کنید.

شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ رنگ قرمز با سایه های مختلف

سایه های قرمز زیادی وجود دارد و این رنگ ها را می توان به روش های مختلفی اعمال کرد. به عنوان مثال، می توانید برخی از رنگ های قرمز را خودتان در خانه تهیه کنید، در حالی که برای برخی دیگر باید به آرایشگاه بروید. اگرچه ممکن است رنگ کردن موهایتان به رنگ قرمز یک تغییر اساسی در رنگ مو به نظر برسد، اما لازم نیست بترسید. این رنگ برای موهای کوتاه، موهای بلند، موهای مجعد – هر نوع مو و مدلی که فکرش را بکنید عالی به نظر می رسد. وقتی به سلبریتی ها نگاه می کنیم، می بینیم که آنها نیز هر از گاهی سایه های مختلف قرمز را امتحان می کنند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد

قرمز تیره

این رنگ قرمز در موهای بازیگر معروف مگان مولالی، رنگی بسیار تیره و عمیق است. افرادی که می خواهند موهای قرمز را امتحان کنند، اما خجالتی هستند می توانند این رنگ مو را امتحان کنند.

مگان مولالی

قرمز روشن

موی قرمز لزوماً نباید تیره یا روشن باشد. موهای قرمز روشنی که زندایا در اینجا از آن استفاده می‌کند، هماهنگی کاملی با موهای کوتاه و چتری بچه دارد.

زندایا

از شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ هایلایت قرمز روی موهای مشکی

نکات برجسته روی موهای کمی شانه شده خواننده دمی لواتو باعث شده است که قرمز زیبا و ظریف به نظر برسد.

دمی لواتو

بیشتر بخوانید: محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال ۲۰۲۲

قرمز کاراملی

اگر می‌خواهید موهایتان مانند اشلی گرین، رنگ قرمز ملایمی داشته باشد، می‌توانید این رنگ مو را امتحان کنید. موهای سبز متشکل از درخشش های مسی-قرمز، عموماً قهوه ای و کاراملی است.

اشلی گرین

قرمز سرخ

اشتباه نیست اگر بگوییم موهای دبرا مسینگ بازیگر با او ادغام شده است. از آنجایی که موهای مسینگ رنگ آمیزی روشن دارند، اگرچه موها در ابتدا قرمز به نظر می‌رسند، اما در واقع از رنگ‌های روشن‌تر به سمت انتهای مو استفاده شده است.

دبرا مسینگ

قرمز بنفش

اگر می‌خواهید رنگ موی کم‌رنگ‌تری را امتحان کنید، می‌توانید این رنگ قرمز را در تن‌هایی نزدیک به بنفش امتحان کنید. با این رنگ کاملاً احساس متفاوتی خواهید داشت.

شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022

از شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ امبر قرمز

ته تیره و انتهای قرمز روشن… بازیگر زن ونسا هاجنز با رنگ‌هایی که برای موهایش انتخاب کرد، ombre را به ابعاد متفاوتی برد.

ونسا هاجنز

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

قهوه قرمز

اگر نمی خواهید موهایتان کاملا قرمز شود، می توانید رنگ های قرمز قهوه ای مانند اما استون را انتخاب کنید. اگرچه استون هر از گاهی رنگ موهای خود را تغییر می دهد، اما همیشه رنگ های قرمز و روشن را ترجیح می دهد.

اما استون

سیاه قرمز

فرهای شرابی تیره کری واشنگتن بازیگر با موهای مشکی طبیعی او هماهنگی کامل دارد. اگر موهای شما به طور طبیعی موج دار هستند، می توانید رنگ های مشکی و قرمز را به خوبی ترکیب کنید.

کری واشینگتن

از شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ هایلایت قرمز روی موهای قهوه ای

گیسوهای خواننده جاس استون همگی در تناژهای متفاوتی هستند و در میان آنها برق آبی وجود دارد. کسانی که می خواهند متفاوت و قاطع به نظر برسند می توانند این رنگ موی استون را امتحان کنند.

جاس استون

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

نارنجی قرمز

موهای خیره کننده با این قرمز نارنجی انتخاب ایده آلی برای افرادی است که می خواهند موهای قرمز را امتحان کنند اما قرمز خیلی شدید نمی خواهند. شما می توانید از این رنگ موی جولیان مور به صورت کمی موج دار مانند او استفاده کنید.

جولیان مور

فرهای تمشک

آهنگ ناتالی لا رز در حال حاضر با فرهای باورنکردنی او عالی به نظر می رسد. وقتی رنگ شاه توت تیره به این مو اضافه می شود، تصویری سرگیجه آور پدید می آید.

ناتالی لا رز

از شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ قرمز روشن با چتری

اگر می خواهید با رنگ قرمز چشمگیرتر به نظر برسید، می توانید به مدل موی خود یک چتری شیرین اضافه کنید. هنگام استفاده از این مدل و رنگ مو فراموش نکنید که ابروهای خود را مانند کری پرستون بازیگر با سایه مناسب قرمز رنگ کنید.

کری پرستون

بیشتر بخوانید: ۷ استایل زمستانی شیک و مد روز که در این زمستان بدرخشید

قرمز ساده

اگرچه مدل‌های قبلی ما قرمز بودند، اما معمولاً فرآیندهایی مانند ombre وجود داشت. در این مو فقط یک رنگ قرمز وجود دارد. همانطور که می بینید، تنها با استفاده از یک موی قرمز روی موهای خود می توانید یک رنگ عالی به دست آورید.

شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022

امواج مسی

شما می توانید با این موها طبیعی به نظر برسید، جایی که مس و قرمز با هم ترکیب می شوند. موهای موج دار و چتری ناتاشا لیون به موهای او ظاهری شیک و رام نشده بخشید.

ناتاشا لیون

از شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ قرمز شاه بلوطی

موهای قرمز شاه بلوطی جسیکا چستین که همیشه موهای زرق و برق دار آن را می بینیم با رنگ پوست او هماهنگی کامل دارد. از سوی دیگر، چتری های جاروب شده از پهلو به ظاهر طبیعی موهای او کمک می کرد.

جسیکا چستین

در موهای قرمز برق می زند

اگر موهای کوتاهی دارید، می توانید این رنگ قرمز را که شارون آزبورن استفاده کرده است، امتحان کنید. می توانید به موهایتان درخشندگی بدهید تا موهایتان پرتر به نظر برسد.

شارون آزبورن

مو قرمزهای قاطع

موهای بلند و کمی موج دار رپر سوییتی صاف به نظر می رسد. این ظاهر صاف به هارمونی حاصل از تضاد با رنگ قرمز پر زرق و برق دست یافته است.

سوییتی

رنگ شرابی

اگر موهای تیره دارید، می توانید تاپ را مشکی نگه دارید و با آرایشگر خود مشورت کنید.می توانید از او بخواهید که قسمت پایین آن را به رنگ کرنبری رنگ کند. به این ترتیب می توانید موهای خواننده آشانتی را داشته باشید که ظاهری عالی داشته باشد.

آشانتی

از شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال 2022؛ فرهای یاقوتی پر جنب و جوش

اگر موهای شما مجعد است و می خواهید به آنها شادابی بیشتری بدهید. می توانید از قرمز یاقوتی تیره و پررنگ مانند ریحانا استفاده کنید. این رنگ به پوست شما کمک می کند بدون توجه به رنگ چشم یا پوست، شما شاداب تر به نظر برسید.

ریحانا

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان