جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

کسب درآمد با تولید دست سازه های حصیری | سایت بسپار

تولید دست سازه های حصیری
خواندن 5 دقیقه
1.5
(2)

در دنیای امروزی که همه به دنبال اشتغالزایی و کسب درآمد به صورت خود کفا هستند، تولید محصولات حصیری یک انتخاب خوب برای بانوان است. عموماً بانوان وظایف سنگین خانه داری را به دوش می‌کشند، اما در عصر حاضر که چرخاندن زندگی و امورات شخصی بدون کسب درآمد سخت می‌باشد، یافتن یک راهکار مناسب برای کارآفرینی بسیار بسیار حائز اهمیت شده است. از میان راهکارهای موجود و مناسب برای بانوان تولید محصولات حصیری یکی از بهترین و خاص‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود؛ چراکه مزیت‌های بیشماری داشته و همچنین از عهده بانوان با روحیه لطیف و حساس بر می‌آید. برای آشنایی با این حرفه ارزشمند و جذاب، ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید.

تولید دست سازه‌های حصیری با کمترین سرمایه

شاید بتوان گفت، بزرگ‌ترین مزیت ورود به کار تولید انواع دست سازه‌های حصیری، سرمایه‌ی اولیه‌ی آن می‌باشد؛ چراکه این نوع کارآفرین شدن در مرحله‌ی اول سرمایه‌ی چندانی نیاز ندارد. اگر بانویی به صورت ذاتی یا پس از گذراندن دوره‌های آموزشی حصیر بافی، اقدام به تولید محصولات حصیری نماید، در ابتدا می‌تواند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برساند. بنابراین نیازی به اجاره فروشگاه نخواهد بود، از طرفی تامین متریال و مواد اولیه برای حصیر بافی بسیار آسان بوده و هزینه‌ی چندانی نخواهد داشت. به عبارت دیگر خرید متریال مخصوص حصیربافی سرمایه‌ی زیادی نیاز ندارد، زیرا این نوع متریال نسبتاً ارزان است.

محصولات حصیری پر فروش را شناسایی کنید!

از جمله اقداماتی که می‌بایست پیش از شروع به کار انجام شود، شناسایی محصولات حصیری پرطرفدار است. به طور کلی حدود 90 درصد از خریداران بالقوه دست‌سازه‌های شما بانوان هستند، به همین جهت می‌بایست سلیقه عموم مشتریان خود را شناسایی نمایید. خوشبختانه حصیر مزیت‌های متعددی دارد که موجب می‌شود، بتوانید با استفاده از آن محصولات با تنوع بالا و طرح‌های جذاب را تولید نمائید. برخی از این مزایا عبارت هستند از:

  1. انعطاف پذیری بالای حصیر برای تولید انواع محصول
  2. قابل رنگ‌آمیزی برای جذاب‌تر شدن تولیدات
  3. مقاومت بالا در برابر تحمل وزن
  4. مقامت بالا در برابر گرما و قابل شستشو بودن آن

بنابراین به وضوح روشن است که اشتغالزایی با تولید انواع محصول حصیری، پس از شناخت سلیقه مشتریان آسان خواهد بود. متریال مخصوص این کار به شما قدرت می‌دهد، تا طراحی‌های جدید و خود ساخته‌ای داشته باشید و مشتریان بیشتری را برای خود جذب نمایید.

جذابیت لوازم حصیری را دست کم نگیرید!

ممکن است در ذهن خود تصور کنید، تولید انواع محصولات حصیری و اقدام به فروش در این زمینه روزی بدون مخاطب و مشتری خواهد شد. در حالی که جذابیت محصولات تولید شده با حصیر به حدی بالا است که در تمامی اعصار پرطرفدار بوده است. از حصیر در گذشته برای تولید انواع زیرانداز استفاده می‌شد و این نوع زیراندازها جایگزین مناسبی به جای فرش محسوب می‌شد. از طرفی به جهت مزیت‌های خاصی که این نوع تولید و کارآفرینی دارد شما می‌توانید لوازم زیر را تولید نمائید که بسیار بسیار جذاب و کاربردی می‌باشند:

  • انواع باکس‌های درب دار
  • انواع سبد یا در اصطلاح عامیانه‌تر انواع زنبیل
  • تولید کیف برای بانوان
  • تولید محصولات مربوط به آشپزخانه و….

موارد فوق تنها بخشی از لوازمی هستند که در حال حاضر مخاطب و فروش بالایی دارد. ذهن‌های خلاق می‌توانند تنوع بالایی از محصولات را ارائه دهند که موجب جذب مخاطب و فروش بالا خواهد شد. بنابراین قدم نهادن این این عرصه تولیدی یک انتخاب خاص و درست است.

پیشرفت در کار با تولید محصولات حصیری

اگرچه راه‌اندازی شغل حتی برای خودتان هم نوعی کارآفرینی محسوب می‌شود، اما شما به آسانی می‌توانید یک کارگاه تولید محصولات حصیری داشته باشید و چند نفر را به کار دعوت نمائید. به این شیوه میزان درآمد و سود شما از کار بالا رفته و همچنین افراد دیگری نیز مشغول به کار شده‌اند. راه‌اندازی کارگاه زمانی که شما مخاطبان شناخته شده و خریداران خاص خود را دارید، یک اقدام هوشمندانه است تا بتوانید به درستی پاسخگوی نیاز خریداران باشید.

لازم به ذکر است که اشتغال در زمینه تولید دست‌سازه‌های حصیری منحصر به بانوان نیست، بلکه آقایان نیز می‌توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. در یک تقسیم کار عالی می‌توان تولید و ساخت را به بانوان و فروش را به آقایان سپرد، بنابراین قدم نهادن در این راه برای زوج‌های جوان جویای کار نیز انتخاب درست و به جایی خواهد بود. پس اگر در ابتدای مسیر زندگی مشترک خود به دنبال یافتن راهکاری مناسب برای کسب درآمد هستید، تولید لوازم حصیری را در پیش بگیرید.

از شروع به کار نترسید!

قطع به یقین اما و اگرهای زیادی در ابتدای مسیر در ذهن شما نقش می‌بندد، ولی می‌بایست به این نوع اضطراب‌ها غلبه کنید تا بتوانید به موفقیت برسید. بدون تردید شروع به کار در زمینه تولید محصولات حصیری یا حتی راه‌اندازی کارگاه و همراه شدن با دیگران در عرصه تولیدات بسیار بسیار بهتر از استخدام در شرکت‌های صنعتی خواهد بود. استخدام شدن در شرکت‌ها قوانین مخصوصی داشته و حقوق ثابتی دارد که ممکن است بسیار کمتر از درآمد حاصل از فروش لوازم حصیری باشد. از طرفی این نوع مشاغل به علت حس لذت بخشی خاصی که دارند، به هیچ وجه افراد را دلزده و خسته نخواهد کرد. بنابراین سلامتی شما در مسیر تولید محصولات حصیری به خطر نخواهد افتاد. پس از شروع به کار نترسید و برای پیشرفت خود از همین حالا برنامه‌ریزی نمائید.

درباره سایت بسپار چه می‌دانید؟

بدیهی است که شما در مسیر تولید و اقدام به کار نیازمند دریافت مشاوره و کمک باشید، به همین جهت می‌بایست اطلاعات دقیقی درباره این شغل و تولید محصولات حصیری داشته باشید که سایت بسپار در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

سایت بسپار، این آمادگی را دارد تا از فعالین حوزه صنایع دستی و لوازم دکوری، حمایت ویژه تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی ویژه ای ارائه نماید.

جهت ورود به سایت بسپار، از آدرس www.bespar.net وارد شوید

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان