20 مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد

توسطنرگس رحمانی

بهمن ۶, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱
مدل موی کوتاه زیبا برای صورت گرد

اگرچه همه مدل‌های موی کوتاه برای صورت‌های گرد مناسب نیستند، اما موهای کوتاهی نیز وجود دارند که مناسب این صورت‌ها هستند. لازم نیست موهای بلند داشته باشید، زیرا صورت شما گرد است. بنابراین اگر می خواهید از موهای نامرتب و کوتاه استفاده کنید، می توانید مثلاً به یک مدل موی پیکسی فرصت دهید. در این مطلب از سری مطالب بخش مد و دکوراسیون به 20 بهترین مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد اشاره شده است.

صورت گرد چگونه است؟

قبل از اینکه به سراغ زیباترین مدل موی کوتاه برای صورت های گرد بروید، باید از گرد بودن صورت خود مطمئن شوید. برای این کار بیایید با هم به ویژگی های صورت گرد نگاهی بیندازیم.

اساساً شش نوع، تیپ صورت وجود دارد. یکی از آنها، صورت گرد است که عرض و طول صورت تقریباً یکسان است. خطوط صورت گرد معمولاً نرم هستند. به عنوان مثال، خط فک گرد است. صورت های مربعی خطوط واضح تری دارند. برجسته کردن اجزای گرد صورت در مقایسه با سایر انواع صورت می تواند دشوار باشد.

در حالی که طول و عرض صورت های گرد به طور کلی یکسان است، پهن ترین قسمت صورت، استخوان های گونه است. چانه به طور کلی گرد است و عرضی مشابه با پیشانی دارد.

اگرچه افرادی که صورت‌های گرد دارند عموماً جوان به نظر می‌رسند، اما ممکن است به دلیل چهره‌شان، اضافه وزن در نظر گرفته شوند. به همین دلیل تعیین مدل مو و آرایش صورت گردها متناسب با تیپ صورت آنها باعث می شود که کسی نگوید شما اضافه وزن پیدا کرده اید.

افراد دارای صورت گرد چگونه باید موهای خود را کوتاه کنند؟

اگر مطمئن هستید که صورت شما گرد است، باید مطمئن شوید که موهای کوتاه شما تا سطح گوش می آید. به طور معمول، مدل موهای کوتاه را می توان به راحتی با شانه و سشوار حالت داد. اگر می خواهید صورتتان لاغرتر به نظر برسد، می توانید از چتری های برش نامتقارن استفاده کنید.

برای صورت های گرد، برش های باب، پیکسی و لایه لایه به طور کلی مناسب هستند. چتری های کناری با این برش ها نیز جلوه زیبایی ایجاد خواهد کرد. اگر می خواهید موهای خود را کوتاه کنید، از کوتاه کردن موهای چتری نترسید.

مدل موی گرد برای صورت های گرد چندان مناسب نیست. به همین دلیل اگر قصد استفاده از کات باب را دارید، اگر به این برش چند لایه اضافه کنید و در حین حالت دادن به موهایتان فر بزنید، موهایتان را از گرد به نظر رسیدن نجات می دهید و به آن ها حرکت می دهید.

از آنجایی که مدل موهای کوتاه یکپارچه سازی با سیستم عامل اخیرا مد شده است، ممکن است بخواهید آنها را نیز امتحان کنید. به عنوان مثال، زمانی که موهای خود را به شکل یک باب کوتاه می کنید و آن ها را به عقب شانه می کنید، می توانید ظاهری رترو داشته باشید.

در زیر می توانید نگاهی به انتخاب زیباترین مدل مو برای صورت های گرد بیندازید.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال ۲۰۲۲

از مدل موی کوتاه زیبا؛ پیکسی حجیم زیاد

این مدل کمی بلندتر از پیکسی کلاسیک به شما نشان می دهد که از یک افسانه بیرون آمده اید. با این مدل موی پر انرژی ظاهری جوان و جاودانه خواهید داشت. این مدل با اکسسوری هایی مثل شال گردن و روسری جلوه ای زیباتر به شما می بخشد.

پیکسی حجیم زیاد

باب کوتاه درخشان

اگر می خواهید از گردی صورتتان توجه را به موهایتان جلب کنید، می توانید در موهای باب کوتاه خود از برق های رنگی متفاوت استفاده کنید. درخشش های آبی با تمام فصول سازگار است.

باب کوتاه درخشان

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

از مدل مدل موی کوتاه زیبا؛ گرانج باب نامتقارن

اگرچه موهای موج دار باب به خودی خود زیبا به نظر می رسند، اما وقتی انتهای پلاتینیوم و قسمت پایینی تیره را با یک برش نامتقارن به این موها اضافه کنید، می توانید قاطع تر باشید. به این ترتیب می توانید مدل مویی متناسب با صورت خود داشته باشید بدون اینکه زنانگی خود را قربانی کنید.

گرانج باب نامتقارن

باب بهم ریخته

باب بهم ریخته وقتی به رنگ قهوه ای بلوند و جدا از پهلو استفاده می شود، روی صورت های گرد عالی به نظر می رسد. برای اینکه موهای خود را متحرک کنید، می توانید آن را با اسپری مو و انگشتان خود حالت دهید.

باب بهم ریخته

پیکسی مواج بلند

برش پیکسی بلند یک انتخاب ایده آل برای صورت های گرد است. در این برش می توانید از چتری های خود با جلو آوردن آنها استفاده کنید و چشمان خود را برجسته کنید.

پیکسی مواج بلند

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

از مدل مدل موی کوتاه زیبا؛ پیکسی برش V

گاهی ممکن است بخواهیم موهایمان را کوتاه کنیم. این مدل مو صورت گرد شما را بسیار زیبا نشان می دهد. همچنین وقتی از آن با چتری استفاده می کنید ظاهر زنانه تری به شما می دهد. برای حجیم تر کردن موهایتان می توانید از آن به شکلی نامرتب استفاده کنید.

پیکسی برش V

چتری باب کوتاه و راسته

برش های کوتاه می تواند به صورت های گرد وضوح مورد نیاز را بدهد. چتری های برش مستقیم با گردی صورت تضادی ایجاد می کند.. بنابراین می توانید ظاهری هماهنگ با صورت خود داشته باشید.

چتری باب کوتاه و راسته

بیشتر بخوانید: ۷ استایل زمستانی شیک و مد روز که در این زمستان بدرخشید

باب کوتاه طبقه ای

اگر موهایتان نازک است می توانید با این باب کات موهایتان را بیشتر نشان دهید که به صورت لایه لایه کوتاه می کنید. با استفاده از برق می توانید موهای خود را حجیم تر کنید.

باب کوتاه طبقه ای

از مدل مدل موی کوتاه زیبا؛ برش باب کرکی

صورت های گرد را می توان به راحتی با موهای باب کرکی پنهان کرد. با استفاده از کت های کوتاه در این مدل مو، می توانید با رنگ کردن موهای خود به رنگ های تیره، چهره خود را دارای خطوط تندتر نشان دهید و حال و هوای متفاوتی به موهای خود ببخشید.

برش باب کرکی

پیکسی بلند برای موهای پرپشت موج دار

اگر صورت شما پر است، می توانید از یک پیکسی بلند استفاده کنید. وقتی موهای پرپشت و موج دار به این شکل کوتاه شوند، ظاهری شاداب پیدا می کنند.

پیکسی بلند برای موهای پرپشت موج دار

باب بلوند مستقل

اگر می خواهید از برش Y کمی بیشتر استفاده کنید، می توانید برش باب را در این مدل امتحان کنید. در این مدل مو باید از چتری های خود به صورت صاف استفاده کنید و انتهای آن را با طول های مختلف لایه برداری کنید.

باب بلوند مستقل

از مدل موی کوتاه زیبا؛ باب در چانه

برونگرایی جزئی را در انتها پیدا کنید. شما می توانید صورت خود را در این برش باب کوتاه فوق العاده قاب کنید. به این ترتیب می توانید گونه های زیبای خود را در عین پوشاندن گردی صورت خود برجسته کنید.

باب در چانه

پیکسی تمیز

برای داشتن موهایی مانند آدری هپبورن، می توانید این مدل شیک پیراشکی را امتحان کنید. با این برش پیکسی که با گونه های پر و لب های قرمز کاملاً هماهنگ است، توجه شما را به خود جلب خواهید کرد.

پیکسی تمیز

باب لایه ای سبک

برش های باب شکل A یک انتخاب ایده آل برای خانم هایی است که نمی خواهند، صبح ها دقایقی با موهای خود دست و پنجه نرم کنند.

باب لایه ای سبک

موهای نامتقارن جاروب شده از پهلو

با استفاده از این مدل موی نامتقارن، می‌توانید صورتتان را بلندتر از آنچه هست نشان دهید. اگر می خواهید ظاهری قوی تر داشته باشید، می توانید موهای خود را بلوند یا قهوه ای روشن رنگ کنید.

مدل موی کوتاه زیبا برای صورت گرد

از مدل موی کوتاه زیبا؛ باب کوتاه قهوه ای خاکستری

اگر می خواهید گردی صورت خود را کاهش دهید، می توانید موهای خود را که به رنگ قهوه ای خاکستری رنگ شده اند، به صورت یک باب کوتاه کوتاه کنید.

باب کوتاه قهوه ای خاکستری

باب کناری در چانه

وقتی موهای خود را در سطح چانه کامل کوتاه می کنید، ویژگی های صورت خود را برجسته می کنید. در این برش، انتهای موهای شما باید از ساختار استخوانی صورت شما پیروی کند و در نتیجه خطوط شما را برجسته کند.

باب کناری در چانه

پیکسی باب نامتقارن

می توانید همزمان از پیکسی و باب کات استفاده کنید. علاوه بر این، می توان با استفاده از این برش نامتقارن با قهوه ای شکلاتی و چتری، چهره خود را برجسته تر کرد.

پیکسی باب نامتقارن

از مدل موی کوتاه زیبا؛ پیکسی مواج برش Y

اگر از کات باب خوشتان می آید اما می خواهید ظاهر محکم تری داشته باشید، می توانید موهای خود را به پهلو شانه کنید و با لایه ها ظاهر محکم تری داشته باشید.

پیکسی مواج برش Y

چتری های پهلو و باب مواج

اگر موهای شما موج دار یا مجعد است، واقعاً این مدل مو را دوست خواهید داشت. وقتی موهایتان خیس است، می توانید آن ها را با فوم حالت دهید و خشک کنید. می توانید این موج های زیبا را داشته باشید. البته فراموش نکنید که موها را قبل از استفاده از فوم شانه کنید و تا زمانی که دوباره آنها را بشویید، آنها را دوباره شانه نکنید.

چتری های پهلو و باب مواج

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *