جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

اگر انسان‌ها وگان یا گیاهخوار می شدند چه اتفاقی می افتاد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
گیاهخوار شدن انسان
خواندن 6 دقیقه
4.5
(2)

تا کنون به این فکر کرده‌اید که دیگر گوشت مصرف نکنید. آیا شنیده‌اید که مصرف گوشت انسان ها را خشن تر می‌کند؟ یا این که فکر کنید با خوردن گوشت حیوانات و کشتن آن ها ظلمی نسبت به آن هاست؟ اگر بله پس بیایید ببینیم اگر انسان ها وگان شوند و گیاهخوار شوند، چه اتفاقی خواهد افتاد. گیاهخوار شدن انسان می تواند تاثیرات متفاوتی بر جهان داشته باشد و مطلب امروز ما به بررسی این موضوع خواهد پرداخت.

آیا گیاهخوار بودن می تواند به شما آسیب برساند؟

کسانی که از رژیم گیاهخواری پیروی می‌کنند، باید از مصرف آهن، روی، ویتامین D، کلسیم و اسیدهای چرب امگا 3 مطمئن شوند. وگان‌ها همچنین در معرض خطر بالای ابتلا به کمبود ویتامین B12 هستند. که در صورت عدم درمان، به طور بالقوه می‌تواند عوارض عصبی غیر قابل برگشت ایجاد کند.

مطلب مرتبط: قابل توجه گیاه خواران: آیا می‌دانستید گیاهان هم زنده هستند و درد را احساس می‌کنند؟

آیا گیاهخواران بیشتر باد شکم دارند؟

گیاهخواران بیشتر از غیر گیاهخواران باد شکم دارند. زیرا منجر به افزایش باکتری‌های خاصی در روده تحتانی برای تجزیه لوبیا می‌شود. که مقادیر زیادی هیدروژن، نیتروژن و گاز دی اکسید کربن تولید می کند.

گیاهخوار شدن انسان؛ آیا انسان به گوشت نیاز دارد؟

هیچ نیاز تغذیه‌ای برای انسان به خاطر خوردن محصولات حیوانی وجود ندارد. تمام نیازهای غذایی ما، حتی در نوزادان و کودکان، به بهترین وجه توسط یک رژیم غذایی بدون حیوانات تامین می شود. مطالعه‌ای در آفریقای جنوبی حتی یک مورد آرتریت روماتوئید را در جامعه‌ای متشکل از 800 نفر که گوشت یا محصولات لبنی مصرف نمی‌کردند، پیدا نکرد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: فواید گیاهخواری: ۱۵ دلیل اثبات شده که گیاه خواری برای سلامتی خوب است

آیا قوی ترین مرد جهان گیاهخوار است؟

پاتریک بابومیان قوی‌ترین مرد جهان از سال 2005 گیاهخوار شد و در سال 2011 وگان شد.

وگان ها چگونه B12 دریافت می کنند؟

تنها منابع گیاهی قابل اطمینان B12 غذاهای غنی شده با B12 است. که شامل برخی از شیرهای گیاهی، محصولات سویا، غلات صبحانه می‌شود. و مکمل های B12 مانند ویتامین B12 چه در مکمل ها، چه در غذاهای غنی شده.

مطلب مرتبط: فواید شگفت انگیز رژیم غذایی خام بر سلامت جسم و روان(همراه با یک نمونه رژیم)

اگر انسان از خوردن گوشت دست بکشد چه اتفاقی می افتد؟

اگر مردم دیگر غذاهای التهاب‌آور حیوانی نخورند، کلسترول و فشار خون کاهش می‌یابد. آکنه کمتر می شود، مردم هضم بهتری را تجربه می کنند و میزان بیماری کاهش می یابد.

مطلب مرتبط: درمان خانگی سوء هاضمه: ۶ راهکار که به راحتی مشکلات گوارشی را از بین ببرید

آیا اگر گاوها را نمی‌خوردیم منقرض می‌شدند؟

اگر مردم از خوردن گاو‌ها دست بردارند، مرغ ها، گاوها منقرض می شوند. اگر می خواهید مقصری در انقراض گونه ها پیدا کنید، به دامداری نگاه نکنید.

گیاهخوار شدن انسان؛آیا وگان‌ها بیشتر عمر می کنند؟

زمانی که وگان‌ها از بقیه جدا شدند، خطر مرگ زودرس به هر دلیلی 15 درصد کمتر بود. که نشان می‌دهد رژیم وگان‌ها ممکن نسبت به کسانی که از الگوهای غذایی گیاهخواری یا همه چیزخواری پیروی می کنند عمر طولانی تری داشته باشند.

آیا کره بادام زمینی گیاهی است؟

بیشتر انواع کره بادام زمینی گیاهی هستند و با استفاده از موادی مانند بادام زمینی، روغن و نمک ساخته می شوند.

مطلب مرتبط: ۸ مهمترین مضرات مصرف بیش از اندازه بادام زمینی که باید بدانید!

آیا انسان بدون گوشت می تواند زنده بماند؟

همانطور که یک مطالعه جدید در Nature نشان می دهد، فرآوری و خوردن گوشت به طور طبیعی برای تغذیه انسان‌ها ایجاد شده است. باید گفت اگر رژیم غذایی اولیه انسان‌ها حاوی مقادیر زیاد پروتئین حیوانی نمی‌بود، ما حتی انسان نمی شدیم. حداقل نه انسان‌های مدرن، کلامی و هوشی مثل امروز.

گیاهخوار شدن انسان؛ چرا گیاهخواری برای شما مضر است؟

گیاهخواری یا وگان می تواند باعث افزایش وزن و فشار خون بالا، کلسترول بالا و سایر مشکلات سلامتی شود. شما می توانید پروتئین را از غذاهای دیگر مانند ماست، تخم مرغ، لوبیا و حتی سبزیجات نیز دریافت کنید. در واقع، سبزیجات نیز می‌توانند تمام نیازهای شما را تامین کنند، به شرطی که انواع مختلف و مقدار زیادی از آن‌ها را مصرف کنید.

آیا وگان ها بیشتر از گوشت خواران عمر می کنند؟

بسیاری از مطالعات جمعیتی بزرگ نشان داده اند که گیاهخواران و وگان ها بیشتر از گوشت خواران عمر می کنند. طبق مطالعه دانشگاه لوما لیندا، گیاه خواران حدود هفت سال بیشتر و وگان ها حدود پانزده سال بیشتر از گوشت خواران عمر می کنند.

مطلب مرتبط: راز عمر طولانی: ۱۵ راه عجیب و غریب که چند سال به عمرتان اضافه می‌کنند!

آیا وگان بودن باعث مدفوع بیشتر شما می شود؟

اگر از یک رژیم غذایی گیاهی متعادل استفاده کنید، سیستم هاضم بهتری خواهید داشت. زیرا مقدار زیادی فیبر از منابع طبیعی مانند میوه ها، سبزیجات و غلات می خورید. و این بدان معنی است که فیبر به منظم شدن حرکات روده شما کمک می کند.

اگر انسان از خوردن حیوانات دست بکشد چه اتفاقی می افتد؟

این احتمال که فقرای جهان بیشترین ضرر را متحمل شوند، وجود دارد. زیرا دیگر گوشتی با مواد مغذی در رژیم غذایی خود ندارند. محصولات حیوانی نسبت به گیاهانی مانند غلات و برنج حاوی مواد مغذی بیشتری در هر کالری هستند.

مطلب مرتبط: آیا گیاهان هنگام چیده شدن یا بریده شدن جیغ می‌زنند و گریه می‌کنند؟

گیاهخوار شدن انسان؛ آیا اگر همه وگان شوند، بد است؟

یک مطالعه جدید ادعا می کند که اگر کل جمعیت به رژیم غذایی وگان‌ها روی بیاورند، تأثیر منفی بر سلامت عمومی خواهد داشت. بر اساس تحقیقات آکادمی ملی علوم آمریکا، هر فردی که وگان می شود احتمالاً بسیاری از افراد را دچار کمبود مواد مغذی مختلف می کند.

اگر همه وگان بودند چه اتفاقی برای گاوها می افتاد؟

اگر تعداد زیادی از مردم ناگهان وگان شوند و گاوها و جوجه‌های زیادی وجود داشته باشد، کشاورزان به طور ناگهانی تولید مثل را کاهش می‌دهند، یا حیوانات قبل رها می‌شوند، ذبح می‌شوند یا به پناهگاه‌ها فرستاده می‌شوند.

گیاهخوار شدن انسان؛ آیا انسان ها می توانند با رژیم وگان زنده بمانند؟

رژیم های گیاهخواری و وگان می توانند سالم باشند، اما ممکن است فاقد مواد مغذی خاصی باشند. ممکن است مجبور شوید کمی خلاقیت به کار ببرید تا مطمئن شوید پروتئین، کلسیم، آهن و ویتامین B12 کافی دریافت می کنید. اگر گیاهخوار هستید می توانید بسیاری از این مواد مغذی را در تخم مرغ و لبنیات و اگر وگان هستید از منابع گیاهی بیابید.

پیشنهاد میشود بخوانید: افزایش طول عمر با ۵ تغییر غذایی بسیار موثر

میانگین طول عمر یک گیاهخوار چقدر است؟

داده‌های محققان دانشگاه لوما لیندا نشان می‌دهد افراد با رژیم گیاهخواری، در مقایسه با افرادی که گوشت مصرف می‌کنند، مزایای سلامتی زیادی دارند. و مهم‌ترین آن، طول عمر طولانی‌تر است. به طوری که مردان گیاه‌خوار به طور میانگین 9.5 و زنان به طور متوسط 6.1 سال بیشتر زندگی می‌کنند.

هرچند وگان شدن یا گیاه خوار بودن، و گوشتخوار بودن همه مزایا و مضرات خودش را دارد. اما برای هر تصمیمی سطح آگاهی خود را بالا ببرید و سلامت را در اولویت این تصمیم قرار دهید. با خبرنامه می‌توانید نکات سلامت زیادی را مطالعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان