دوست دارید شما هم میلیونر باشید؟ 5 روش ساده اما شگفت آور برای میلیونر شدن

توسطفرشته فرهنگ

بهمن ۳, ۱۴۰۰ به روز رسانی : بهمن ۳, ۱۴۰۰
چگونه میلیونر شوید؛

بسیاری از ما ثروتمند به دنیا نمی آییم بلکه باید تلاش کنیم. که البته چند تاکتیک قدیمی و برخی شگفتی‌های پولی مدرن می‌تواند شما را در مسیر ثروت قرار دهد. ساده‌ترین راه برای میلیونر شدن این است که با پول متولد شوید. از آنجایی که بسیاری از ما چنین امکانی را نداشته‌ایم، پس باید راه خودمان را برویم و میلیون‌ها دلار به دست بیاوریم. فکر می‌کنید غیر ممکن است؟ نیست. یک فرد معمولی شانس خوبی برای به دست آوردن یک میلیون اسطوره‌ای یا چندین میلیون افسانه‌ای دارد. چگونه میلیونر شوید؟ با ما باشید.

مطلب مرتبط: ۱۰ نکته که از یک ذهن ثروتمند برخوردار باشید

راهی نسبتاً ساده است ابتدا، شیوه‌های مالی آزموده‌شده و واقعی را رعایت کنید. مانند «هرگز بیشتر از درآمدتان خرج نکنید» و «به طور منظم و عاقلانه سرمایه‌گذاری کنید». سپس، آن تاکتیک‌های قدیمی را با شگفتی‌های پولی مدرن، مانند مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری ترکیب کنید. فقط به این دلیل که در ثروتمند به دنیا نیامده‌اید به این معنی نیست که هرگز ثروتمند نخواهید شد. میلیون‌ها پول خود را به روش قدیمی با ترکیب سخت کوشی، انتخاب های هوشمندانه به دست آورید. و البته استراتژی‌های ذکر شده در این متن نیز می تواند به کمک شما بیاید.

مطلب مرتبط: این عادت ۵ دقیقه ای می‌تواند زندگی تان را از این رو به آن رو کند

چگونه میلیونر شوید؛ روی نقاشی‌ها یا روی سهام شرکت ها سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری روی هنرهای زیبا زمانی تنها منبع ثروتمند شدن بود. شما با سرمایه گذاری روی یک نقاشی می‌توانید پول هنگفتی به جیب بزنید. یا هم سهام کوچکی در یکی از شرکت ها خریداری کنید تا بتوانید سرمایه‌ خود را افزایش دهید. هرچند با سرمایه گذاری روی نقاشی پول شما مانند سهام خیلی زیاد افزایش پیدا نمی‌کند. اما اگر نقاشی در یکی از حراج ها فروخته شود شما می‌تواند پول بیشتر از سرمایه‌گذاری خود به دست آورید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۰ درس موفقیت از مارک کیوبن، یکی از بزرگ ترین کارآفرینان عصر حاضر

سرمایه گذاری مجدد و پس انداز بیشتر

هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید، سریعتر می توانید به میلیونر شدن نزدیک شوید. آیا عالی نیست اگر بتوانید هر سال هزاران دلار اضافی برای هدف مالی خود کنار بگذارید؟ پول نقد اضافی به اضافه بهره آن مطمئناً پیشرفت شما را افزایش می دهد. کجا ممکن است چند هزار اضافی در سال پیدا کنید؟ بگردید و کاری سبک پیدا کنید که می‌توانید با آن کسب درآمد کنید. به نظر کارتان زیاد است؟ نگران نباشید: اگر پول خود را به بانک بسپارید و یا به شرکت هایی تحویل دهید که وام دهنده هستند. می‌توانید به پس انداز خود پول اضافه کنید. تصور کنید هر روز به رویای میلیونر شدن خود نزدیک‌تر می‌شود. همین علت باعث می‌شود بیش از بیش تلاش کنید.

مطلب مرتبط: پایبندی به تصمیمات سال نو: ۶ نکته طلایی که به اهداف امسال تان پایبند بمانید

چگونه میلیونر شوید؛ با استخدام یک مشاور مالی، پول خود را دو برابر کنید

بیایید در این مورد حرف بزنیم: بسیاری از ما متخصص مالی نیستیم. در حالی که مطالعه اخیر Vanguard نشان می دهد که به طور متوسط، یک سرمایه گذاری 500000 دلاری خود مدیریت شده در 25 سال به 1.69 میلیون دلار خواهد رسید. بد نیست، نه؟ با این تفاوت که همین پول زیر نظر یک مشاور به 3.4 میلیون دلار تبدیل می شود. پس فکر کنید 1.7 میلیون دلار بیشتر است یا 3.4 میلیون؟ مسلما دومی. پس اگر به تنهایی این کار را انجام داده‌اید، حداقل با یک فرد حرفه‌ای صحبت کنید. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که یک حرفه‌ای بهتر از شما کار کند، اما با این وجود، امتحان آن ضرر ندارد. یک بار به آن فکر کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۵ بزرگ ترین فاکتور موفقیت که باید از میلیونرهای خودساخته یاد بگیریم

با املاک و مستغلات ثروت بسازید

مردم همیشه به مکانی برای زندگی نیاز دارند. که برای پیدا کردن آن سراغ املاک و مستغلات می‌روند. خوب شما اگر اتاقی اضافه در خانه خود دارید، به اجاره بدهید و به سرمایه خود اضافه کنید. یا هم با همان مقدار سرمایه دست داشته قطعه ملک تجاری را خریداری کنید. این طور شما می‌توانید از اجاره و سود همان زمین فایده ببرید. شاید تصور کنید که این کار دور از دسترس شماست، زیرا چند صد هزار دلار ندارید. اما این راهی کاملا ساده است. با پولی حتی خیلی ناچیز این امکان وجود دارد که مانند خرید سهام، قطعه ملک تجاری را خریداری کنید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نه تنها می تواند ارزش خالص شما را افزایش دهد، بلکه به جریان آن نیز کمک می کند. و جریان و گردش پول بخشی دیگر از حرکت هوشمندانه برای همه کسانی است که می‌خواهند میلیونر شوند.

مطلب مرتبط: ۹ راز موفقیت ثروتمندان جهان را بدون هزینه بیاموزید!

بدهی های خود را صاف کنید

می‌گویند افراد فقیر بهره می‌پردازند و افراد ثروتمند آن را کسب می‌کنند. اگر شما بدهکار کسی هستید آن را بپردازید و خود را از شرش خلاص کنید. زیرا اگر بدهی خود را نپردازید، هر دلاری که به عنوان بهره پرداخت می‌کنید، دلاری است که نمی‌توان آن را برای میلیونر شدن سرمایه‌گذاری کرد. پس پول خوب را پشت سر بد نریزید. شما با پرداخت بدهی می‌توانید استرس پولی فعلی خود را کاهش دهید. در عین حال به خود کمک کنید، عادات پولی قوی‌تری برای آینده ایجاد کنید. برخی از افراد به دلیل تصمیمات مالی بد، گاهی اوقات به دلیل عدم آموزش مالی، به چاله می‌افتند. برخی دیگر به دلیل شرایط خارج شده از کنترل، بدهکار می‌شوند و با مشکلاتی مانند بیکاری، بیماری و طلاق رو به رو می‌شوند. اگر چنین اتفاقی افتاده، فکر نکنید که چگونه به این جا رسید. مهم این است که چقدر سریع می‌توانید از چاله خارج شوید.

مطلب مرتبط: ۵ عادت مهم ثروتمندان: با این ۵ عادت، شما هم ثروتمند شوید

بنابراین باید گفت اگر می‌خواهید یکی از میلیونرهای آینده شما باشید. به نکات ریز توجه کنید. زیرا مسائل ساده و به ظاهر پیش پا افتاده می‌تواند کمک بزرگی در این مسیر باشد. یک بار دیگر نکات بالا را مطالعه کنید و ببینید چه راه های آسانی برای افزودن به سرمایه وجود دارد. که تا به حال فکر نکرده‌اید، این بار مطمئنا می‌توانید یک قدم به میلیون ها پول نزدیک شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.