جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

تاکنون به این فکر کرده‌اید که رابطه وگان ها با گوشت خواران چگونه است؟ و آیا وگان ها می‌توانند با گوشت خواران زندگی کنند؟ در این مطلب به تعدادی سوال پاسخ داده شده که حتما شما هم به آن فکر کرده‌اید. مخصوصا اگر وگان باشید و استفاده از محصولات حیوانی خط سرخ شما باشد. در این مطلب به این مسئله خواهیم پرداخت که آیا زندگی وگان با گوشتخوار ممکن است یا خیر؟

مطلب مرتبط: قابل توجه گیاه خواران: آیا می‌دانستید گیاهان هم زنده هستند و درد را احساس می‌کنند؟

آیا وگان بودن سلامتی بیشتری تا مصرف و خوردن گوشت دارد؟

طبق یافته‌ها افرادی که رژیم های گیاهخواری و وگان دارند کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند. اما احتمال سکته مغزی بیشتر است و دلیل آن تا حدی کمبود B12 ربط دارد. محققان دریافتند افرادی که گوشت نمی‌خوردند در مقایسه با گوشت‌خواران، به ازای هر 1000 نفر، 10 مورد کمتر بیماری قلبی و سه سکته بیشتر داشتند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: آیا گیاهان هنگام چیده شدن یا بریده شدن جیغ می‌زنند و گریه می‌کنند؟

زندگی وگان با گوشتخوار؛ وگان بودن چه مزایایی دارد؟

تحقیقات نشان داده است که رژیم گیاهخواهی و وگان بودن می تواند برای موارد زیر مفید باشد: باعث کاهش می‌شود. با کاهش سطح کلسترول، خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. شانس ابتلا به انواع خاصی از سرطان مانند سرطان روده بزرگ را کاهش می‌دهد. دیابت را با کاهش سطح A1C مدیریت می‌کند.

مطلب مرتبط: به گفته متخصصین تغذیه برای بهبود سریع سلامتی قلب، این ماده غذایی فوق العاده است

آیا یک وگان می تواند با گوشتخوار ازدواج کند؟

شما می توانید رابطه‌ای کاملا صمیمییی ‌ایی با یک گوشت خوار و وگان داشته باشید. به این شرط که مایل به سازش و برنامه‌ایی منظم برای هم باشید. این که گاهی یک گوشت خوار وعده غذایی وگان بخورد، او را نخواهد کشت. و حتی تماشای گوشت خوار، در حال خوردن همبرگر نیز نباید برای وگان منزجر کننده باشد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: آیا رژیم غذایی روی بوی بدن تاثیرگذار است؟

آیا گیاهخوار و گوشت خوار می توانند با هم ملاقات کنند؟

باید گفت بیش از نیمی از وگان ها یعنی 52 درصد از آنان دوست ندارند با یک گوشت خوار وارد رابطه شوند. علاوه بر این، حدود 12 درصد به دلیل مصرف محصولات حیوانی، از قرار ملاقات با گیاهخواران خودداری می کنند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: رژیم جنرال موتورز؛ کاهش وزن فقط در ۷ روز + یک نمونه برنامه غذایی

آیا وگان ها می توانند گوشت خواران را ببوسند؟

هیچ قانونی برای وگان ها وجود ندارد که با چه کسی قرار ملاقات بگذارید. اگر همه جنبه‌های یک فرد را دوست دارید، به جز آنچه که برای خوردن انتخاب می‌کند. پس تصمیم بگیرید هر کسی غذای باب میل خودش را بخورد. شما غذای خودتان را و گوشت خوار غذای خودش را. هر دو فقط پذیرای شرایط باشید.

مطلب مرتبط: ۸ افسوس ۱۰ سال آینده که می توانید مانع وقوع شان شوید

زندگی وگان با گوشتخوار؛ آیا وگان ها بیشتر عمر می کنند؟

زمانی که وگان ها سبک غذای خود را انتخاب کردند، خطر مرگ زودرس به هر دلیلی 15 درصد کمتر بود. که نشان می دهد رژیم وگان‌ها برای سلامت مردم مفید است. عمر وگان‌ها نسبت به کسانی که از الگوهای غذایی گوشت‌خواهری یا همه چیزخواری پیروی می کنند. بیشتر است.

مطلب مرتبط: افزایش طول عمر با ۵ تغییر غذایی بسیار موثر

آیا وگان ها اگر گوشت بخورند بیمار می شوند؟

مردم گاهی اوقات می گویند که وگان‌ها اگر دوباره شروع به خوردن گوشت کنند بیمار می شوند. اما تحقیقات انجام یافته این نظر را رد می‌کند.

آیا وگان‌ها و غیر وگان‌ها می توانند قرار بگذارند؟

این یک رابطه متعادل در پایان روز است. برخی از روابط بین وگان و غیر وگان می‌توانند به خوبی پیش برود. در حالی که برخی دیگر دچار مشکل می شوند. هیچ پاسخ و نسخه دقیقی برای همه وجود ندارد. زیرا بیشتر به افرادی درگیر رابطه ربط دارد که چگونه آشپزخانه خود را مدیریت می‌کنند.

مطلب مرتبط: روانشناسی عشق: ۷ عامل که باعث میشود کسی عاشق تان شود

آیا وگان ها پاستا می خورند؟

آیا پاستا وگان است؟ اکثر ماکارونی های بسته بندی شده، از جمله اسپاگتی، روتینی و هر نوع دیگری – 100 درصد وگان هستند. اما گاهی اوقات، ممکن است «تخم مرغ» یک ماده تشکیل دهنده ماکارونی باشد، بنابراین از آن اجتناب کنید. اما به طور کلی، ماکارونی حاوی مواد مشتق شده از حیوانات نیست.

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آیا وگان ها خالکوبی می کنند؟

خبر خوب این است که شما در واقع می‌توانید یک خالکوبی کاملا وگان داشته باشید. با این حال، شما باید از بسیاری از بخش‌های مختلف فرآیند که وگان‌پسند نباشد، آگاه باشید. و برخی اقدامات را انجام دهید تا مطمئن شوید خالکوبی که می‌کنید با محصولاتی که استفاده از آن راحت هستید انجام می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان