جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

همان طور که وارد سال جدید شدیم بیایید از افراد مشهوری حرف بزنیم که پس از خود پلتفرم اینستاگرام، بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند. کریستین رونالدو هنوز در صدر جدول با بیشترین دنبال کننده است. و کایلی جنر اولین زنی که توانسته بیش از 300 میلیون دنبال کننده داشته باشد و جای لیونل مسی را بگیرد. پس از راه اندازی اینستاگرام به عنوان برنامه اشتراک گذاری عکس در سال 2010، بسیاری ها به این برنامه معتاد شده‌اند. در این مدت این برنامه چیزهای زیادی را در خود جا داده است. مکانی برای اشتراک گذاری روزمرگی‌ها و خاطرات با دوستان. مکانی برای نمایش کسب و کار خلاقانه، خط مقدم نبرد بر سر عدالت اجتماعی، یک بازار آنلاین. در این مطلب به 9 شاخ های اینستاگرام در سال 2022 پرداخته شده است که بیشترین دنبال کننده را دارند.

مطلب مرتبط: ۲۳ حقیقت جالب در مورد کریستیانو رونالدو

کریستین رونالدو: با 390  میلیون دنبال کننده

مردی که سال های زیادی در این پلتفرم بوده است. این طور نیست؟ پس از شوک بزرگ اش، بازگشت به منچستریونایتد، ستاره شدن رونالدو و فالوور هایش هر دو به رشد خود ادامه دادند. اولین فردی که به 200 میلیون دنبال کننده در انستاگرام رسید، و اکنون در سال 2022 شاید از مرز 400 میلیون نفر دنبال کننده عبور کند.

مطلب مرتبط: جوان‌ترین میلیاردرهای جهان چه کسانی هستند؟

از شاخ های اینستاگرام در سال 2022؛ کایلی جنر با 301 میلیون دنبال کننده

کایلی جنر نخستین زن با بیش از 300 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است. کایلی جنر کسی که برند لوازم بهداشتی و آرایشی خودش را دارد. از لوازم آرایشی کایلی گرفته تا لوازم بهداشتی پوست، شنا و کودک با نام کایلی. همین چند روز پیش بود که از لیونل مسی پیشی گرفته و رکورد قبلی آریاناگرانده را شکست. و به اولین زن با بیش از 300 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام مبدل شد. حالا او پس از کریستین رونالدو که 390 میلیون دنبال کننده دارد، نفر دوم فهرست پردنبال کننده‌ترین ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. او که همچنین پرطرفدارترین زن در جهان است می‌تواند از رونالدو نیز پیشی بگیرد.

لیونل مسی: با 300 میلیون دنبال کننده

لیونل مسی همان طور که بزرگترین رقیب رونالدو در فوتبال است. و یکی از بزرگترین رقیب او در “گرم” می‌باشد. همچنین مهارت زیادی در بازی با رسانه های اجتماعی نیز دارد. او که توانسته بود از کایلی جنر پیشی بگیرد ولی یک بار دیگر در رده سوم برگشته و جایش را کایلی جنر گرفته است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۵ ترفند لاغری موثر که سلبریتی ها سرشان قسم می خورند!

شاخ های اینستاگرام در سال 2022؛ آریاناگرنده : با 290 میلیون دنبال کننده

آریاناگرنده کسی که کایلی جنر رکورد او را شکست. این خواننده و مربی برنده گرمی پس از پیشی گرفتن از دیوان راک، چند سال پر ماجرا را پشت سر گذاشت که باعث شد دنبال کننده های زیادی پیدا کند. گرانده در سال 2019 به پرطرفدارترین نوازنده روی این پلتفرم تبدیل شد. و با پست‌های پر از تیزرهایی از اتفاقات آینده. (و نگاه گاه به گاه به آن چه او را به آن جا رسانده است). تصور می‌شد جایگاه خود را به عنوان زنی با بیشترین فالوور برای مدت زیادی حفظ کند اما اکنون کایلی در صدر این جدول است. و آریانا گرنده نفر چهارم لیست حساب های برتر اینستاگرام است.

دواین جانسن راک: با 290 میلیون دنبال کننده

دواین جانسن راک قهرمان مردم، ستاره سینمای هالیوود و غول تکیلا است. او با اشتراک گذاری روزمره‌گی‌هایش و نمایش تمرینات ورزشی‌اش منبع بی پایانی از انرژی و انگیزه برای زندگی است. و هر روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. اکنون نیز هم ردیف آریاناگرنده قرار داشته و هر کدام با داشتن 290 میلیون فالوور در رده چهارم این پلتفرم هستند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: داستان غم ‌انگیز اولین سوپرمدل هالیوود که هرگز اسمش را نشنیده اید

شاخ های اینستاگرام در سال 2022؛ سلینا گومز : با 289 میلیون دنبال کننده

سلنا گومز در تمام زندگی خود در کانون توجه بوده است و رسانه ‌های اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. گومز علاوه بر عکس‌های مجلات، برنامه ریزی‌ها و روزمره‌گی هایش، از این پلتفرم برای صحبت در مورد سلامت روان نیز استفاده می‌کند. و از فراز و نشیب های زندگی‌اش صحبت کرده و دنبال کننده‌هایش را تشویق می‌کند. تا خود به آمادگی ذهنی شان اهمیت بدهند. او با سرعتی زیاد سعی دارد در ردیف پنجم پردنبال کننده‌ترین فرد اینستاگرام قرار بگیرد. اکنون او پنجمین فرد این فهرست است.

کیم کارداشیان: با 279 میلیون دنبال کننده

یکی از مشهورترین چهره های جهان کیم کارداشیان است. به همین دلیل دیدن کیم کارداشیان در بین 9 نفر برتر جای تعجب ندارد. هرچند کیم کارداشیان پس از 20 فصل با برنامه “پا به پای خانواده کارداشیان” خداحافظی کرد. اما بدون این که از سرعت جذب دنبال کننده‌هایش کم شود، همچنین در تیتر اخبار باقی مانده است. او با اجرای نمایش جدید کارداشیان-جنر هولو، یک بار دیگر به صفحه نمایش بازگشته و هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. اکنون او با 279 میلیون دنبال کننده در رده ششم فهرست پردنبال کننده ترین افراد اینستاگرام قرار دارد.

شاخ های اینستاگرام در سال 2022؛ بیانسه جیزل نولز-کارتر: با 232 میلیون دنبال کننده

ملکه بی، یک بیانسه در تمام دنیا. خواننده، بازیگر، ترانه‌سرا، تهیه کننده، رقصنده، تاجر، کارگردان است. بیانسه با فروش ۱۱۸ میلیون از آثارش در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان در زمینه موسیقی است. او مرز ابرستاره‌های بزرگ را در زندگی‌ پیموده و بین آن ها قرار گرفته است. او گاهی از طریق پلتفرم اینستاگرام زندگی رومزه و صمیمی‌اش با همسرش جی-زی را به نمایش می‌گذارد. اکنون او با 232 میلیون دنبال کننده در ردیف هفتم از پردنبال کننده های اینستاگرام است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: برترین آهنگ‌‌های سال: ۱۰ ترانه فراموش ‌نشدنی ۲۰۱۹ از سبک‌های مختلف موسیقی

جاستین بیبر: با 216 میلیون دنبال کننده

سوپراستار اصلی رسانه‌های اجتماعی، جاستن بیبر، از طریق یوتیوب وارد زندگی ما شد. و از آن زمان تا کنون بخشی از آن باقی مانده است. حتما آهنگ “baby” از او را شنیده ‌اید. اگر نه حتما آن را گوش کنید. اکنون جاستن بیبر با 216 میلیون دنبال کننده، هشتمین فرد پردنبال کننده پلتفرم اینستاگرام است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان