جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
0
(0)

چرا باید به دور دنیا سفر کنید؟ در این مطلب فهرستی از بهترین دلایل جمع آوری شده که شما را متقاعد می‌کند، دور دنیا سفر کنید. و اگر در جریان این سفر هستید، این دلایل انگیزه شما به ادامه آن را بیشتر می‌کند. پس با ما باشید با دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا.

سفر راحت تر از چیزی است که فکر می کنید

ما بر این باوریم که سفر به دور دنیا نباید سخت باشد: این در واقع کاری است که هر کسی باید حداقل یک بار در زندگی خود بتواند انجام دهد. فرقی نمی‌کند می‌خواهید چند سال یا فقط چند ماه را به سفر روی این سیاره زیبا بگذرانید. این مهم است که ببینید روی این کره خاکی چه چیزهایی وجود دارد. و این بستگی به شما دارد که رویایتانن را محقق کنید و اولین قدم را بردارید. برنامه سفر خود را راه اندازی کنید تا مسیر ایده آل خود را انتخاب و هزینه آن را محاسبه کنید. شاید پیش خود بگویید: مطمئن نیستم از کجا شروع کنم!

پیشنهاد می‌شود بخوانید : تجربیات جالب و شگفت انگیز جوی هدن از زندگی در خانه‌ ۲۳ متری

از دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا؛ سفر چشمان شما را باز می کند

اگر خیلی اجتماعی نیستید و فکر می‌کنید در گرفتن ارتباط با دیگران ضعیف عمل می‌کنید، سفر از شما انسانی فوق‌العاده قوی‌تر می‌سازد. و این واقعا هدف است، اینطور نیست.

سفر به شما کمک می کند تا بدانید که چه کسی هستید

تمام چالش‌ها و فرصت‌هایی که سفر پیش پای شما قرار می‌دهد به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چه کسی هستید. و این شناخت در جاده و سفر به دست خواهد آمد.

دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا؛ سفر روابط معناداری ایجاد می کند

افرادی که در سفر با آن ها ملاقات می‌کنید به برخی از با ارزش ترین نام ها در لیست مخاطبین شما تبدیل می شوند. آن‌ها به مکان‌هایی روی نقشه مبدل می‌شوند که بعدا می‌توان از آن ها بازدید کرد. این افراد به شما نگاهی اجمالی به خارج از دایره دوستان شهرتان می‌دهند. شما را مجبور می‌کنند دیدگاه‌های تازه تری داشته باشید و در نهایت متوجه شوید که همه یکسان نیستند.

مطلب مرتبط : تجربیات ارزشمند سفر: تجربیات دختری که به ۵۳ کشور جهان سفر کرده است

سفر مهارت های پنهان شما را آشکار می‌کند

گاهی اوقات فقط دور از خانه است که متوجه می شوید مهارت هایی دارید که هرگز از آنها استفاده نکرده اید. این سفر است که آن‌ها را آشکار می‌کند و باعث می‌شود لبخند بزنید، از این که به قله کوه رسیده‌اید، یا از دره عبور کرده‌اید یا به روستایی بعد از یک طوفان کمک کرده‌اید، یا حتی از سفارش موفقیت‌آمیز یک وعده غذایی در یک رستوران چینی روستایی خوشحال می‌شوید.

از دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا؛ در سفر زبان های جدید می‌آموزید

شما تلاش خواهید کرد تا چند کلمه یونانی به زبان بیاورید، یا بدانید چگونه به زبان تایلندی تشکر کنید. یا از زبان اسپانیایی که مدت ها از آن کار نگرفته‌اید، برای گرفتن اتاق در سانتیاگو استفاده کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید : وسایل مهم سفر: ۱۰ چیزی که باید در سفرهای خود همراه داشته باشید

سفر یعنی ماجراجویی

زیپ لاین یا بندسُره بر فراز سایبان جنگل در پرو، گشت و گذار موفقیت آمیز در خیابان های پر پیچ و خم ونیز. خرید با بهترین قیمت در بازارهای سنتی مراکش، سوار شدن بر قایق تندرو در نیوزلند. یا سوار شدن بر لندرور و رفتن به تماشای حیواناتی که در تانزانیا در حال چرا هستند. این ها ماجراجویی هایی هستند که ارزش تجربه کردن را دارند. مردم به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند و سفر بهترین راه برای استفاده از آن می‌باشد.

سفر به شما چشم انداز می دهد

ملاقات با افرادی از فرهنگ‌های دیگر به شما می‌آموزد نگاه شما به جهان با دیگران فرق دارد. در واقع، دیدگاه شما ممکن است نقاط کور بزرگی داشته باشد. دیدن دنیا باعث بهبود دید و تسلط شما بر واقعیت می شود.

مطلب مرتبط : ۱۰ شهر ناجور که قطعا نمی خواهید در آنها زندگی یا به آنها سفر کنید

از دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا؛سفر کمی برای رو به جلو رفتن

اگر درگیر شغل، بچه‌ها یا یک رابطه هستید. سفر به دور دنیا می‌تواند راهی عالی برای عبور از آن به سوی ماجراجویی عالی باشد. سفر تغییر زندگی شما را آسان می کند. همچنین فرصتی است تا فکر کنید کجا بوده‌اید، کجا می روید و به کجا می خواهید برسید.

سفر یک آموزش است

دیدن جهان آموزشی است که در مدرسه ممکن نیست. سفر به شما اقتصاد، سیاست، تاریخ، جغرافیا و جامعه شناسی را به شیوه ای فشرده و عملی بدون کلاس می آموزاند. خوشبختانه، سفر مدرسه‌ است که همیشه در حال پذیرش است و نیازی به آزمون ورودی نیست.

پیشنهاد می‌شود بخوانید : ۱۰ واقعیت جالب و باورنکردنی کره زمین

سفر شما را به چالش می کشد

خوردن لاته روزانه تان در مکان همیشگی و شروع کار ساعت 9:5 دقیقه به اندازه کافی جالب نیست؟ حتی اگر شما کار در جاده را انتخاب کنید و آن جا به صفحه لپتاپ خود خیره شوید، شما خواهید توانست لاته روزانه خود را از مکانی جدید پیدا کنید و بنوشید. همین پیدا کردن قهوه و شیر مورد علاقه‌تان در مکانی خوب برای نوشیدن می‌تواند چالش بزرگی باشد. سفر پر از لحظات شادی و چالش برانگیز است. غلبه بر چالش ها برخی از بزرگترین شادی ها را برای شما ایجاد می‌کند.

از دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا؛ سفر همه چیز را تغییر می‌دهد

گیر کردن در یک حالت بد است و همه می دانند چه شرایطی است. سفر به این بزرگی می تواند راه حل عالی برای تغییر وضعیت باشد. به سراسر جهان پرواز کنید، در تمام مکان‌هایی که همیشه می‌خواستید از آن دیدن کنید، توقف کنید. ادامه دهید و مسیر ایده آل خود برای دیدن جهان را برنامه ریزی کنید (این ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید!).

پیشنهاد می‌شود بخوانید : ۲۵ کاری را که باید حداقل یک بار قبل از مرگ انجام دهیم

سفر ثابت می کند که رویاها به حقیقت می پیوندند

شما سفر دور دنیا را تصور کردید، خیال پردازی کردید، تصورش کردید، حدس بزنید چی شده؟ بله می‌توانید انجامش دهید، شدنی است، سفر دور دنیا امکان پذیره است. فقط باید تصمیم بگیرید که می خواهید اولین قدم را بردارید و برنامه ریزی برنامه سفر خود را شروع کنید. منتظر چی هستید؟ رویاهایتان را زندگی کنید.

داستان های جالب سفر برای شما

بیایید با آن روبرو شویم. حتی برای افرادی که نمی توانند داستانی تعریف کنند، فقط کلمات “سال گذشته در مغولستان” امتیاز مهمانی را فوری به شما می دهد. حتی زمانی که وقایع پیش پا افتاده به نظر می‌رسند، نوستالژی و دوری چرخشی غیرقابل مقاومت ایجاد می‌کند که چیزهای دنیوی مانند خشک کردن لباس‌هایتان را سرگرم‌کننده می‌کند. داستان سفر خود را باز گو کنید تا بدانید با چه چیزهای شگفت انگیزی در سفر همراه بوده‌اید.

از دلایل جذاب برای سفر به دور دنیا؛ سفر غذای فکر است

شما دائما از طعم های جهان که زیر دندانتان مزه مزه می‌کنید، شگفت زده خواهید شد. از روش هایی که مردم در فرهنگ ها و کشورهای دیگر غذا درست می کنند و با هم نان می شکنند، شما را شگفت زده خواهد کرد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید : چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر چرخش کره زمین متوقف شود؟

سفر به شما احساس موفقیت می دهد

اگر از آن دسته افرادی هستید که رویاهای بزرگی می بینید، احتمالاً فردی هستید که به چالش های جدید دست می یابید. پایان سفر دور دنیا حس رضایت را که توانسته اید برای سفر هدف گذاری کنید و آن را به انجام رسانده‌اید، ایجاد کند.

اگر هنوز از خود می‌پرسید چرا سفر؟ باید گفت برای این که تو می‌توانی. چون شما می خواهید. زیرا جای این که در خانه بمانید و حس شکست خورده ها را داشته باشد، باید بلیط بگیرد و ماجراجویی را آغاز کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان