جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2.7
(3)

تصور ما از مردان این است که آن ها قوی و نترس هستند. هیچ چیزی در زندگی وجود ندارد که مردان از آن بترسند. ترس مال مردان نیست. مردان ترسو نیستند. اما این تصور همیشه درست نیست. ترس مردان، ترس های واقعی هستند که ممکن است هر مردی در زندگی اش تجربه کند. بنابراین اگر این ترس ها را به همان شکلی که هستند بشناسیم، شاید بتوانیم قدرت آن ها را کاهش دهیم یا حتی از بین ببریم. مردان نیز در زندگی از چیزهایی می ترسند. در این جا در مورد ۵ بزرگ ترین ترس مردان صحبت خواهیم کرد. با خبرنامه باشید.

۱.بزرگ ترین ترس مردان، شکست خوردن

شکست خوردن یکی از ۵ بزرگ ترین ترس مردان است. به راستی چرا مردان این قدر از شکست خوردن می ترسند؟ البته مردان ممکن است به خاطر ناامید کردن دیگران یا شاید خودشان، درمورد برآوردن انتظاراتی بترسند. یا حتی از آنچه ممکن است در مورد او آشکار شود به شدت ترس داشته باشد.صرف نظر از این موارد، ترس واقعی مردان، ترس از شکست است. مردان هرگز دوست ندارند در هیچ کاری شکست بخورند.

به خاطر همین ترس از شکست خوردن است که بسیاری از مردان محافظه کاری می کنند. می ترسند، اهداف و رویاهای بزرگ شان را دنبال کنند. مدام حساب و کتاب می کنند که اگر ابتکاری را شروع کنند، نکند که در آن شکست بخورند. اما اگر با فردی صحبت کنید که به موفقیت رسیده، او درمورد شکست های قبل از آن موفقیت  با شما صحبت خواهد کرد. اگر تنها دلیلی که شما ریسک نمی کنید یا هدفی را دنبال نمی کنید،ترس ازشکست است، زمان آن رسیده که وارد عمل شوید. بنابراین از شکست خوردن هرگز نترسید، شکست مقدمه پیروزی است. کافی است مرد قوی باشید، پس از هر شکستی دوباره بلند شوید و برای تحقق اهداف و رویاهای تان بجنگید و ادامه دهید.

 

مطلب مرتبط: ۲۰ بهترین مواد غذایی برای افزایش تستوسترون در مردان

۲.بی کفایت بودن از جمله بزرگ ترین ترس مردان

روان شناسی مردان طوری است که می خواهند، بدانند آنچه لازم است را دارند. آن ها می خواهند مفید باشند. دوست ندارند به کسی إحساس نیاز کنند. بنابراین از این که کاری را نتوانند درست انجام دهند، می ترسند. از قضاوت دیگران می ترسند. از این که او را فرد بی کفایت و بی عرضه بدانند، می ترسند. به علاوه یکی از محرک‌های بی کفایت به نظررسیدن برای مردان زمانی اتفاق می افتد که او شغلش را از دست می دهد. او از این می ترسد که برای تأمین مخارج خانواده خود دچار مشکل شود. با این وجود مردان، استعدادهای خاصی دارند. بهتر است، استعدادهای خود را بیابید و از آن ها استفاده کنید. هرگز از تلاش، یادگیری و شکست نترسید. هر ریسکی شما را در مورد خودتان آگاه می کند و شما را یک قدم به دانستن آنچه ساخته شده اید، نزدیک تر می کند.

بزرگ ترین ترس مردان

مطلب مرتبط: مرد مورد علاقه زنان؛ ۶ ویژگی مردانه که زنان در مردان می پسندند

۳.بزرگ ترین ترس مردان، ضعیف بودن

برای یک مرد، ضعیف بودن و ضعیف به نظر رسیدن، دیوانه کننده است. در واقع هیچ چیز برای یک مرد بدتر از ضعیف بودن نیست. دکتر برن براون، در این مورد می گوید که شرم ناشی از ضعیف تلقی شدن، مردان را به شدت آسیب پذیر می سازد. گرچه توانایی آسیب پذیر بودن برای پیشرفت و تجربه های جدید در زندگی ضروری است. در واقع، کسی که در مورد احساسات خود صادق است و مایل است گاهی در معرض آسیب پذیری قرار بگیرد، همان تعریف قدرت است. بنابراین از ضعیف بودن نترسید. قرار نیست مردان در هر کاری قوی باشند. ممکن است در برخی کارها خوب و قوی عمل کنند و در برخی هم ضعیف باشند.

مطلب مرتبط: اشتباهات مردان در رابطه زناشویی: ۵ اشتباه که سبب سردی روابط زناشویی می شود

۴. سربار بودن

همه مردان دوست دارند، زندگی مفید و با معنایی داشته باشند. مردان إحساس مفید بودن را دوست دارند. آن ها تلاش می کنند تا برای خانواده، اطرافیان و دوستانش مفید باشند. در مواقع در شرایط نیاز و سختی، به آن ها کمک کنند. اگر مردی إحساس کند که نمی تواند کاری برای خانواده و اطرافیانش انجام دهد، إحساس سربار بودن به او دست می دهد. إحساس می کند یک آدم اضافی است و سربار خانواده و جامعه است. اما به یاد داشته باشید که هیچ انسانی نباید إحساس سربار بودن کند. چرا که هر کسی می تواند برای خودش و اطرافیانش در مواردی بسیار مفید باشد. راستش خانواده و دوستان تان نیاز به محبت و مراقبت دارند و اگر بتوانید حتی برای یک نفر هم کمک کنید، هرگز سربار نخواهید بود.

۵.بزرگ ترین ترس مردان، احمق به نظر رسیدن

ترس از احمق به نظر رسیدن، همان چیزی است که مردان را از صحبت کردن در جلسات یا انجام یک چالش باز می دارد. در نتیجه، تاثیرگذاری او را در زندگی به حداقل می رساند. به یاد داشته باشید که اشتباه کردن یا کوتاه آمدن اشکالی ندارد. شما اعتبار خود را فقط به این دلیل که اشتباه کرده اید، از دست نخواهید داد. هر انسانی حق دارد با توجه به ظرفیت فکری اش نظر خود را مطرح کند. ابتکاری را روی دست بگیرد و کاری را انجام دهد. حتی اگر نتیجه اش اشتباه باشد. واقعیت این است که هر چه بیشتر پا به میدان بگذارید و ریسک کنید، بیشتر اشتباه می کنید. اما موفقیت بیشتری نیز خواهید داشت.

بنابراین وقتی ترس شما را فرا می گیرد، این نقل قول از تدی روزولت را به خاطر بسپارید و وارد میدان عمل شوید:

این منطق درست نیست که مرد قوی چگونه عمل می کند یا در کجا می توانست حتی بهتر عمل کند. این اعتبار متعلق به مردی است که واقعاً در میدان است و چهره اش غبارآلود و خیس عرق و خون آلوده است. او شجاعانه تلاش می کند، خطا می کند، بارها و بارها کوتاه می آید، زیرا هیچ موفقیتی بدون خطا و اشتباه به دست نمی آید. اما کسی برای موفقیت تلاش می کند که شور و شوق فراوان دارد، رویاهای بزرگ در سر می پروراند و خود را شایسته بهترین ها می داند. کسی تلاش می کند  که در بهترین حالت سرانجام به پیروزی می رسد و یا در بدترین حالت، اگر شکست بخورد، حداقل با جسارت زیاد شکست خورده است. اما هرگز به خود اجازه نمی دهد که به مثابه روح سرد و ترسویی باشد که نه از پیروزی چیزی می داند و نه شکست را می شناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان