جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.2
(20)

یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد در یک رابطه عاشقانه، رابطه کاری، رابطه دوستی ساده و از همه مهمتر تصمیم برای رابطه زناشویی و تعهد به ازدواج، خصوصیت و ویژگی طرف مقابل است که نمیدانند پس از ورود به هر نوع رابطه‌ای قرار است با چه ویژگی هایی از طرف مقابل روبه‌رو شوند و این ترس بزرگ و همیشگی برای زنان و مردان است. شناخت ویژگی افراد خطرناک و ناجور برای ورود به هر رابطه ای یک یاز الزامات روابط درست و منطقی است.  من به عنوان یک متخصص روابط انسانی و اجتماعی در این مقاله سایت خبرنامه از مهمترین ویژگی زنان خطرناک برای ازدواج و دوستی سخن میگویم که مردها نباید اصلا به زنی با چنین ویژگی هایی نزدیک شوند. در مقالات بعدی درباره ی ویژگی‌های یک مرد خطرناک هم سخن میگویم که هشداری برای زنان باشد.

۱. زنان تلخ گفتار و ترشرو

این گروه از زنان همیشه در حال نق زدن، بداخلاقی کردن، سرکوفت زدن و حمله ور شدن به مردها با سخنان آزاردهنده و توهین و ناسزا هستند زیرا آنها همیشه از دست تمام مردان خشمگین هستند و به هیچ مردی رحم نمیکنند. این زنان دایم در حال بی‌احترامی به مرد مورد نظر و خانواده‌اش هستند و زندگی را به کام شما تلخ میکنند. درست در لحظه‌ای که یک قرار شام عاشقانه با او گذاشته‌اید آنقدر بداخلاقی و ترشرویی میکند که هیچ لذتی از شام و قرار دو نفره نخواهید برد.

۲. زنان بدبین و شکاک

یک زن شکاک قدرت این را دارد که زندگی شما را به جهنم واقعی تبدیل کند. این گروه از زنان هر موضوع بی‌اهمیت و مسخره‌ای را بزرگ میکنند، دایم در حال غر زدن هستند، روی همه چیز حساسیت بیجا و بی‌مورد دارند و زندگی عاطفی شما را با مشکلات جدی روبه‌رو میکنند.از ابتدای رابطه دوستی و آشنایی گرفته تا دوران پس از ازدواج مدامباید حواستان به خودتان باشد تا خطایی نکنید و آشوبی در زندگیتان برپا نشود.

۳. زنان وابسته

این گروه از زنان فکر میکنند شما با یک چسب باید به آنها بچسبید و به حدی به شما وابسته میشوند که می‌خواهند از همه چیز حتی تماس‌های کاری شما تمام اطلاعات را داشته باشند. اگر با شما تماس بگیرند یا به شما پیامک بزنند و شما فوراً جواب ندهید، دچار اضطراب می‌شوند. هر شب گریه میکنند و نگران هستند که قرار است رهایشان کنید یا خیانت کنید. هیچ راهی برای شما وجود ندارد که بتوانید به این زن احساس امنیت بدهید و ممکن است در تلاش برای این مسیر خسته شوید و دیگر طاقت تان از بین برود.

۴. زنان پول پرست و پر توقع

عاشق پول بودن به خودی خود بد نیست اما اگر یک زن تمام اشکال رابطه را در پول و ثروت و خرید هدیه و تفریح لاکچری خلاصه کند هرگز نمی‌تواند همراه عاطفی خوبی برای شما باشد. برآورده کردن توقعات این افراد در زندگی بسیار سخت است که میتواند سرآغاز مشکلات زناشویی و حتی طلاق باشد.

۵. زنان دروغگو

زنی که به سادگی درباره جزیی‌ترین مسائل و پیش پا افتاده‌ترین آنها به شما دروغ میگوید نه تنها گزینه مناسبی برای برقراری رابطه نیست بلکه بسیار خطرناک هم هست و شما باید از او تا می‌توانید دور شوید.

۶. زنان پریشان احوال

این که یک نفر دچار مشکلات روحی یا شخصیتی باشد به خودی خود موضوع ناراحت کننده‌ای نیست و بسیاری از افراد به سادگی درمان میشوند و به زندگی عادی و راحت خود ادامه میدهند. اما زنی که صبح و ظهر و شبش را با گریه و نفرین و فغان و خودآزاری و دیگرآزاری شروع کند و تمام کند بسیار خطرناک و آزاردهنده است. مخصوصا که اگر نخواهد خود را درمان کند و اصلا اعتقاد نداشته باشد که دچار مشکلات شدید روحی و روانی نیز هست.

۷. زنان سایکوپت

این گروه از زنان دچار جامعه ستیزی، حقه بازی و ناجوانمردی زیادی هستند و به نوعی اختلال شخصیت دچار هستند اما این رفتار پلیدشان در پوشش یک زن خیرخواه و مثبت مانع از این میشود که شما به بدرفتاری شان پی ببرید. اما به مرور زمان نوسانات خلقی و عصبی شان که یک دقیقه مهربان و دقیقه‌ای دیگر عصبی هستند باعث میشود شما پی به رفتار ساکوپت آنها ببرید.

۸. زنان عشوه گر

زنانی که به جای تمرکز بر توانایی‌های شغلی، تحصیلی، ارتباطات اجتماعی و… تمرکز بر ظاهر و عشوه گری دارند و فکر میکنند با یک زیبایی نسبی یا طنازی و در اختیار دیگران قرار دادن خودشان میتوانند به موفقیت برسد یکی از خطرناکترین زنان هستند. این گروه اززنان عشوه گر توانایی نابودی هر زندگی را دارند.

۹. زنان همیشه در حال خوش گذرانی

تفریح و خوش گذرانی با دوستان یا اقوام کار بسیار خوبی است اما زنی که به جای رسیدگی به خانواده یا مردی که با او در ارتباط است مدام در حال تفریح و مهمانی رفتن و… است اصلا گزینه مناسبی برای هیچ نوع رابطه‌ای نیست. این بی‌مسئولیتی به مرور زمان ابعاد خطرناکی پیدا میکند و زندگی را به کام تان تلخ میکند.

۱۰. زنان با روحیه امر و نهی کردن

زنانی که بقیه را کنترل می‌کنند و می‌خواهند همه تصمیم‌ها را خودشان بگیرند و مدام در حال امر و نهی به دیگران هستند علاوه بر اینکه شما را خسته و ناامید و دلزده میکنند بسیار خطرناک هم هستند و در طولانی مدت باعث میشوند شما هیچ کنترلی بر زندگی تان نداشته باشید و بهتر است از این گروه زنان خودسر و پرخاشگر دوری کنید.

در خاتمه اینکه اگر بقیه داستان های من درباره روانشناسی افراد را در سایت خبرنامه بخوانید با دنیای جدید و جذابی از آنها روبرو میشوید همچنین می توانید از طریق کامنت گذاشتن در تمام شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک موضوع درخواستی خود درباره مقاله مورد نظرتان را بیان کنید تا هرآنچه شما دوست دارید برایتان بنویسیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان