ویژگی های مرد نابالغ: ۱۰ نشانه که مرد مورد علاقه تان بلوغ فکری ندارد!

توسطتحریریه خبرنامه

دی ۱۳, ۱۴۰۰ به روز رسانی : دی ۱۲, ۱۴۰۰ ,
ویژگی های مرد نابالغ

هیچ چیز نمی‌تواند مایوس‌‌کننده‌تر از رابطه با مردی باشد که به اندازه شما بالغ نیست. نابالغ بودن نشانه بارز بی ثباتی عاطفی است و می‌تواند روزهای زیبای با هم بودن‌تان را به تلخی زهر کند. در این نوشتار با ۱۰ بارزترین ویژگی های مرد نابالغ آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید!

۱. او از تعهد می‌ترسد

مرد نابالغ ممکن است نخواهد خود را متعهد به چیز خاصی کند. وادار کردن او به گذراندن اوقات خوش با شما مانند کشیدن یک دندان است. اینقدر که برایش انجام این کار سخت است!

۲. مرد نابالغ هرگز اشتباهاتش را نمی‌پذیرد

او انگشت اتهامش را به سمت هر کسی نشانه می‌گیرد. چنین مردی از آن دسته آدم‌ها نیست که به راحتی سرزنش را بپذیرد. و اگر بتوانید او را قانع کنید که مسئول فلان کار بوده، باز هم راهی برای فرار کردن از زیر بار سرزنش پیدا خواهد کرد.

۳. نداشتن کار ثابت از ویژگی های مرد نابالغ است

چنین مردی ممکن است هرگز شغل ثابتی نداشته باشد. در عوض ممکن است همیشه از این شاخه به آن شاخه بپرد. به علاوه، ممکن است احساس کنید که او جاه طلبی ندارد و فقط و فقط بزرگ حرف زدن را بلد است! در واقع اهل عمل نیست.

۴. زیادی آسیب پذیر و حساس است

ممکن است اغلب متوجه شوید که مردتان زیادی زودرنج است. هرچند در مواقع خاص و گاه گاهی ناراحت شدن اشکالی ندارد، اما وقتی در یک رابطه زیاد از حد حساسیت به خرج بدهد، دردسر ایجاد می‌کند.

۵. بلاتکلیفی از ویژگی های مرد نابالغ است

اگر برای‌تان بسیار پیش آمده که نه تنها برای رشد رابطه تان، بلکه برای مردتان نیز مدام خودتان تصمیم می‌گیرید، بهتر است در مورد این رابطه بیشتر فکر کنید. قرار نیست که مرد شما تصمیم گیری در مورد همه چیز را بر عهده شما بگذارد.

۶. بسیار بی ملاحظه است

ممکن است گاهی او را بسیار خودشیفته و خودخواه ببینید. اولویت‌های او بسیار متفاوت و “مهم‌تر” از شما هستند. ممکن است گاهی متوجه شوید که او فقط به خودش فکر می‌کند و نه به شخص دیگری، و این رفتار شما را آشفته می‌کند.

۱۰ نشانه که با یک فرد خودشیفته رابطه دارید!

 

۷. هیچ برنامه مشخصی در زندگی‌اش ندارد

مرد شما ممکن است در مورد کاری که می‌خواهد برای گذران زندگی انجام دهد ایده‌ای نداشته باشد. چنین مردی می‌تواند کمتر به آینده‌اش و جایگاهش در آینده اهمیت دهد. این موضوع قطعا دردسرهای زیادی را برای‌تان ایجاد خواهد کرد.

۸. مدام دیر سر قرار می‌رسد!

بله!‌این هم از ویژگی‌های مرد نابالغ است. دیر حاضر شدن در یک قرار، نشانه بارز بی احترامی است. واضح است که او وقت شما را جدی نمی‌گیرد و برای این واقعیت که شما برای دیدن او وقت می‌گذارید ارزشی قائل نیست. اگر او نمی‌تواند آنقدر محترم باشد که به موقع حاضر شود، وقت آن است که او را کنار بگذارید.

۹. انتظار دارد که شما شبیه یک مدل به نظر برسید

در واقع، تقریباً هر رفتار سطحی از این دست نشان می‌دهد که او به اندازه کافی بالغ نیست. این عدم بلوغ از بچه‌های دوران دبیرستان انتظار می‌رود!

۱۰. ازویژگی های مرد نابالغ این است که اظهارات زن‌ستیزانه  دارد

بله این هم از ویژگی‌های مرد نابالغ است. یک فرد تنگ نظر یک فرد نابالغ است. علاوه بر این، آیا واقعاً می خواهید با کسی که متعصب است زندگی کنید؟

شیوه رفتار با مرد نابالغ: اگر قبلاً با چنین مردی ازدواج کرده باشید چه؟

می‌گویند زنان زودتر از مردان بالغ می‌شوند. دلایل زیادی برای این گفته وجود دارد، اما یکی از اصلی‌ترین موارد این است که یک مرد نابالغ معمولاً مسئولیت را به عنوان یک دشمن می‌بیند، چیزی که در مسیر زندگی او قرار می‌گیرد و مانعی برای خوش گذرانی‌اش می‌شود. زنان کم و بیش آماده پذیرفتن مسئولیت‌ها در تمام اشکال آن هستند. رفتار درست با مرد نابالغ به قرار زیر است:

۱. مسئولیت بی مسئولیتی‌های او را بر عهده نگیرید

یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها در رابطه یا ازدواج با یک پسر نابالغ مرتکب می‌شوند این است که با بی مسئولیتی‌های شوهر خود کنار می‌آیند. تنها راهی که احتمالاً می‌توانید شوهرتان را مسئولیت‌پذیرتر و بالغ‌تر کنید، نه تنها نادیده گرفتن بی‌مسئولیتی اوست، بلکه باید اجازه دهید خودش به تنهایی عواقب آن را متحمل شود. ممکن است مجبور شوید این کار را در سکوت کامل انجام دهید. بر سر او فریاد نزنید، برای او سخنرانی نکنید و برایش مادری نکنید. او به تدریج راه درست را یاد می‌گیرد و مسئولیت پذیرتر می‌شود.

۲. ارتباط بهتری با او داشته باشید

اگرچه بسیاری از زنان این مشکل را درک می‌کنند، اما در برقراری ارتباط صحیح با شریک زندگی خود موفق نیستند. اگر احساس می‌کنید که با گذشت زمان شوهرتان نابالغ مانده و هیچ نشانه ای از بلوغ نشان نمی‌دهد، باید با او صحبت کنید. هنگامی ‌که احساسات و نظرات‌تان را به شوهرتان منتقل می‌کنید، او را به سمت مسئولیت‌پذیری بیشتر برای خانواده، شما و فرزندانتان هدایت می‌کنید.

۳. خانواده‌تان را در تصمیم گیری مشارکت دهید

هرگز به تنهایی هیچ تصمیمی ‌نگیرید. مطمئن شوید که خانواده خود را درگیر می‌کنید و هنگام صحبت با شوهرتان در مورد چیزی، آنها را در جریان قرار می‌دهید. به این ترتیب اگر چیزهایی در رابطه شما اشتباه پیش برود، شما تنها کسی نیستید که مقصر شناخته می‌شود. همچنین، با کمک خانواده‌تان، ممکن است بتوانید بلوغ را به شوهرتان القا کنید و جدی بودن در زندگی را به او یاد بدهید.

۴. از یک مشاور کمک بگیرید

اگر هر چه می‌کنید به در بسته می‌خورید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. این کار تضمین می‌کند که شوهرتان مشکل خود را بهتر بیان می‌کند. قطعا مشاور با راهکارهای حرفه‌ای خود به بزرگ شدن و بالغ شدن شوهرتان کمک زیادی می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.