فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست+شیوه تمرین یوگای صورت

توسطنگار ستوده

دی ۱۲, ۱۴۰۰ به روز رسانی : دی ۱۲, ۱۴۰۰ ,
فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست

با ورزش یوگای صورت دیگر نیازی نیست که منتظر سالن های زیبایی باشید. حتی بدون متوسل شدن به عمل های جراحی زیبایی، جوان تر به نظر برسید! اگر می خواهید با فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست، آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم مقاله ما را بخوانید.

یوگا چیست؟

یوگا یکی از فعالیت های بدنی است که برای تسریع گردش خون و احساس تناسب اندام و سلامتی به کار می رود. در گذشته تصور می شد که یوگا تنها شامل نشستن روی پاهای ضربدری و ایجاد صدا است. اما امروزه به یکی از تمریناتی تبدیل شده است که بیشتر افراد برای احساس بهتر و حفظ سلامت بدن خود در زندگی انجام می دهند. یوگا، انواع مختلفی دارد و هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. زیرا فواید مختلفی هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی به ارمغان می آورد. یوگای صورت نیز با کاربرد عملی خود، شروع به یافتن جایگاه خود در میان انواع یوگا کرده است. به لطف یوگای صورت، می توان پوستی شاداب تر و جوان تر داشت.

مطلب مرتبط: یوگا، سفری دل انگیز برای روح و جسم

فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست؛ یوگا صورت چیست؟

نوعی یوگا که با اعمال حرکات خاص، سرعت گردش خون را در زیر پوست افزایش می دهد. این نوع از یوگا، یوگای صورت نامیده می شود. هنگامی که یوگای صورت به طور منظم انجام شود، به پوست کمک می کند تا بافتی قوی تر، سالم تر و شاداب تر داشته باشید. به لطف این تمرینات، عضلات صورت شما به مرور زمان نرم می شوند و اجزای صورت شما جوان تر به نظر می رسند. یوگای صورت مانند انواع یوگا که به حفظ سلامت روحی و جسمی کمک می کند، اثرات مثبتی بر بدن دارد. شما می توانید با استفاده از تمرینات ساده یوگای صورت، به دور از اعمال جراحی و کاربردهای زیبایی، پوست خود را جوان تر نشان دهید.

مطلب مرتبط: ۸ فایده یوگا که به لحاظ علمی تایید شده‌اند

شیوه تمرین یوگای صورت

می توانید یوگای صورت را با تمرینات گرم کننده شروع کنید. برای این کار می‌توانید تمرینات دمیدن را با نگه داشتن لب‌هایتان به سمت جلو، طوری که انگار در حال سوت زدن هستید، انجام دهید. می توانید حرف “O” را تکرار کنید تا عضلات اطراف لب نرم شوند.

فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست

نگه داشتن مداد در دهان و حرکت دادن آن به جلو و عقب به شما این امکان را می دهد که روی عضلات اطراف لب کار کنید. برای تمرینات کانتور چشم، می توانید پس از مرطوب کردن خوب پوست، با انگشت اشاره و وسط خود یک قاب ایجاد کنید. ماساژهای سبک دور چشم از داخل به بیرون نیز در کاهش چین و چروک بسیار موثر است.

فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست

برای گونه ها می توانید از انگشت اشاره و میانی خود برای ماساژ از چانه تا شقیقه ها استفاده کنید. می توانید حرکات ملایم را از بالا به پایین و از پایین به بالا برای ناحیه گردن و شانه اعمال کنید. توصیه می شود تمرینات را برای اعمال در ناحیه پیشانی از بالا به پایین تکرار کنید. همه این تمرینات به افزایش گردش خون شما کمک می کند.

مطلب مرتبط: ورزش ویژه سلامتی بانوان؛ ۹ مورد از محبوب‌ترین سبک‌های یوگا

فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست چیست؟

با انجام منظم یوگای صورت برای مدت طولانی، می توانید فواید همه جانبه ای کسب کنید. برخی از اثرات مثبتی که می توانید با یوگای صورت مشاهده کنید عبارتند از:

گردش خون شما در زیر پوست شروع به افزایش می کند.

با کمترین هزینه و تمرینات عملی می توانید ایجاد چین و چروک روی صورت خود را به تاخیر بیندازید.

شما می توانید از بازسازی سریعتر سلول های پوست اطمینان حاصل کنید.

فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست
تاثیرات یوگای صورت قبل و بعد از تمرینات. یوگا باعث می شود که بافت پوستی با ظاهری انعطاف پذیرتر، شاداب تر و سالم تر به نظر آید.

بافت پوستی با ظاهری انعطاف پذیرتر، شاداب تر و سالم تر به دست می آید.

می توان اطمینان حاصل کرد که صورت ظاهری لاغر به دست می آورد.

با تقویت ماهیچه های ضعیف صورت، می توانید افتادگی و چین و چروک روی پوست را کنترل کنید. و حتی کاهش داد.

می توانید از عوامل تنش و استرس دور شوید.

می توانید اثرات ضد پیری روی پوست خود ایجاد کنید.

با توجه به این ویژگی ها برای یوگای صورت، بیائید 10 دقیقه در روز را برای خودمان بگذاریم. بعد از آن از مواجهه صورت جوانتر خود در آینه لذت ببریم. فردا دیر است، از همین امروز باید شروع کرد. برای آموزش یوگای صورت این فایل ویدیویی را در یوتیوب تماشا کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.