جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

زمان آن فرا رسیده است که سال 2021 را ورق بزنیم.  و خدا را شکر کنیم که به اینجا رسیدیم.  اما برای سال 2022 چه انتظاری باید داشته باشیم؟ ما که کنترل دنیا را در دست نداریم، با این حال می‌توانیم بر خودمان مسلط باشیم و با چند تصمیم ساده سال نو برای رسیدن به خواسته‌های‌مان و ساختن روابط مورد  انتظارمان تلاش کنیم.  و البته هرچند نمی‌توانیم همه چیز اطراف‌مان را کنترل کنیم، می‌توانیم برخی چیزها را کنترل کنیم.

دست کم که می‌توانیم نحوه تعامل خود را با دنیای اطراف کنترل کنیم.  و بسیاری اوقات، همین تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند.  برای این منظور، در تلاش برای تبدیل کردن سال 2022 به سالی بهتر برای همه، بد نیست این ۱۲ تصمیم ساده را شما هم مد نظر داشته باشید!

۱. به عنوان تصمیم سال نو بیشتر لبخند بزنید

فکر می‌کنم همه ما دلتنگ دیدن لبخند در فضاهای عمومی ‌هستیم.  زمانی که ماسک از زندگی‌مان حذف شد، تصمیم بگیرید هر فرصتی که دارید تعداد بیشتری از آن مرواریدهای سفید و زیبا را نشان بدهید.

۲. کمتر شکوه و شکایت کنید

هم سال 2020 و هم سال 2021 سال‌هایی بودند که تقریباً هر روز با مرگ و زندگی سروکار داشتیم. از برخی جهات، همه چیزهایی که قبلاً از آنها شکایت می‌کردیم اکنون بسیار کوچک به نظر می‌رسند. پس بیایید تصمیم بگیریم دیگر از چیزهای کوچک شکایت نکنیم.

۳.  قدردان‌تر شویم

فکر می‌کردم سال 2021 سالی خواهد بود که به هر آنچه می‌خواستم خواهم رسید.  اکنون می‌دانم که سال 2021 سال قدردانی از همه چیزهایی بود که دارم.  حالا بکوشید این احساس را تا سال 2022 پیش ببرید و از همه چیزهای خوبی که دارید قدردانی کنید.

۴. یک تصمیم ساده اما موثر: ارتباط بیشتری با آدم‌ها داشته باشید

در سال 2020، ما توانایی برقراری ارتباط حضوری با دیگران را از دست دادیم.  در سال 2021، برخی از آنها بازگشتند، اما نه به طور کامل.  هرگز فرصت ارتباط با دیگران را دست کم نگیریم. این یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که داریم.

۵. کم‌تر به دنبال داشتن چیزها باشید

وقتی همه چیز از بین می‌رود، آنچه اهمیت زیادی دارد را خواهیم دید.  وقتی نوبت به شناخت فعالیت‌هایی می‌شود که به کیفیت زندگی کمک می‌کنند، انباشته شدن چیزهای فیزیکی در مقایسه با فعالیت‌های واقعی زندگی‌بخش کمرنگ می‌شود.  اکنون تصمیم بگیرید که در سال 2022 کمتر خرید کنید و کمتر داشته باشید.

۶. بیشتر تشویق کنید

۲۰۲۱ هم برای همه سال سختی بود! و همه ما گه گاه به تشویق نیاز داشتیم.  بیایید آن را آزادانه در سال 2022 به آدم‌های پیرامون‌مان بدهیم! این کار آدم‌ها را شاد می‌کند.

۷. کمتر زمان‌تان را تلف کنید

به نظر می‌رسد حالا همه ما ارزش یک ساعت، یک روز و یک فرصت دیگر را درک کرده‌ایم – زیرا در چند سال گذشته بسیاری از آدم‌ها فرصتی تازه را در این زندگی نداشتند.  بیایید همین حالا تصمیم بگیریم که هیچ روز، لحظه یا هیچ میزانی از انرژی‌مان را هدر ندهیم. اتلاف وقت حالا بیش از هر زمان دیگری غلط به نظر می‌رسد.

۸. بیشتر تشکر کنید

همین حالا تصمیم بگیرید که بیشتر “متشکرم” بگویید.  برکت آن از آن خودتان و شنونده خواهد شد! چه از این بهتر.

۹. کمتر رقابت کنید

یک چیز مسلم است: ما همه در این دنیا با هم هستیم.  در نتیجه، به سادگی ممکن است که دنیا را به عنوان جایی برای رقابت با یکدیگر ببینیم. در عوض، بهتر است اینطور تصور کنیم که در یک تیم هستیم و همه سعی می‌کنیم بهترین نسخه از خودمان باشیم. اگر می‌خواهید رقابت کنید، به جای آدم‌های دیگر، با کسی که دیروز بودید رقابت کنید.

۱۰. به عنوان یک تصمیم ساده سال نو بیشتر درک کنید

اگر همین حالا تصمیم بگیریم کمتر بحث کنیم و بیشتر بفهمیم، همه سود خواهند برد – همه آرامش خواهند داشت.

۱۱. بیشتر پس انداز کنید

با تعطیلی/فروپاشی یک شبه بسیاری از مشاغل و بدتر شدن اوضاع اقتصاد جهانی، سال 2021 به اهمیت پس انداز مالی پی بردیم.  اگر صرفه جویی را در اولویت قرار نداده‌اید، همین الان تغییر جهت بدهید.

۱۲. بیشتر عشق بورزید

به همسرتان عشق بدهید، بچه‌های خود را دوست داشته باشید.  دوستان خود را دوست داشته باشید.  همکاران خود را دوست داشته باشید.  همسایه‌ها را دوست داشته باشید.  عشق چیزی است که جهان به شدت نیاز دارد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان