جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
1
(1)

ما نمی‌توانیم پیری را به طور کامل متوقف کنیم، اما مهم است که پیری را تا حد امکان به سال‌های آینده منتقل کنیم. انواع مختلفی از محصولات ضد پیری برای پوست وجود دارد که حاوی مواد شیمیایی ضد پیری هستند. اگر مطمئن نیستید که مناسب شما هستند و محصول خوبی نیستند، هرگز از آنها استفاده نکنید. می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد، ماسک‌های ضد پیری طبیعی و گیاهی برای جلوگیری از چین و چروک پوست را با گیاهات دارویی در خانه تهیه کنید. می‌توانید پیری را متوقف کنید، می‌توانید آن را به سنین بالاتر منتقل کنید. دیگر وقت آن است که توصیه‌ها و محصولات ضد پیری شیمیایی را متوقف کنید. در اینجا 10 گیاه ضد پیری ارائه شده است.

1. درمان ضد پیری نارگیل برای جلوگیری از چین و چروک پوست

برای کاهش خطوط و چین و چروک ها و جلوگیری از ایجاد آنها قبل از زمان باید اقدام کنید. برای این منظور درمان با نارگیل در راس لیست قرار دارد. از نارگیل کنسرو شده با مواد نگهدارنده استفاده نکنید. برای این کار حدود 1 فنجان نارگیل تازه را رنده کرده و شیر را از آن بگیرید. سپس نارگیل رنده شده را حدود 10 دقیقه روی صورت خود نگه دارید و سپس با آب گرم بشوئید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: ۸ کاربرد زیبایی روغن نارگیل که تا به حال به گوش تان نخورده است

2. آووکادو برای جلوگیری از چین و چروک پوست

آووکادو برای افزایش روشنایی پوست شما بسیار مفید است. این میوه برای کاهش خطوط و چین و چروک پوست نیز موثر است. آووکادو را رنده کنید تا خمیری شود و بگذارید حدود 10 تا 12 دقیقه به صورت خمیری روی پوست بماند. سپس با آب گرم بشویید. روش دیگر استفاده این است که برش های آووکادو را خنک شده در فریزر نگه دارید، سپس آن را با ماساژ روی پوست خود بمالید.

اگر نمی توانید آووکادو تهیه کنید، می توانید از پوره سیب زمینی برای استفاده از آن به همان روش استفاده کنید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: ۱۴ بهترین پاک کننده صورت خانگی که پوستی پرطراوت و شاداب تحویل تان می دهد!

3. روغن کرچک ضد پیری برای جلوگیری از چین و چروک پوست

می توانید از روغن کرچک برای شاداب نگه داشتن پوست، تسکین و لطافت پوست استفاده کنید. اگر پوست شما خشک است، چند قطره را با دستان خود به پوست خود ماساژ دهید. این روغن در کاهش خطوط، چین و چروک صورت بسیار موثر است. همچنین به مرطوب نگه داشتن پوست خشک کمک می کند.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: طرز تهیه کرم مرطوب کننده خانگی: با این کرم‌ها شادابی را به پوست خود هدیه دهید

4. عسل خالص طبیعی برای مراقبت از چین و چروک دور چشم

استفاده روزانه 5 تا 8 ساعت از لپ تاپ، به مرور زمان پوست شما کدر، خسته و تیره می شود. به خصوص در اطراف چشم چین و چروک افزایش می یابد. بهترین راه حل این است که ماسکی با عسل خالص زنبور عسل درست کنید. شب ها قبل از خواب مستقیماً پوست اطراف چشم خود را ماساژ دهید. اگر مشکلات مشابهی در صورت خود دارید به همین ترتیب روی صورت خود از این ماده بمالید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: گلیسیرین و کاربرد آن: فواید گلیسرین برای سلامت پوست، مو و ناخن

5. برای جلوگیری از چین و چروک پوست از لیمو استفاده کنید

خاصیت سفید کنندگی لیمو با استفاده منظم از آن امکان پذیر است. برای جلوگیری از ایجاد لکه های پیری پوست و کاهش لک می توانید با لیمو معجزه کنید. کافی است چند قطره لیمو خالص را بر روی نواحی دارای لکه های قهوه ای، لک و لکه های پیری بمالید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: مراقبت از پوست آقایان: ۵ ماده طبیعی و موثر برای داشتن پوستی درخشان و زیبا

6. آب نیشکر برای جلوگیری از چین و چروک پوست

آب نیشکر مخلوط با پودر زردچوبه نتایج فوق العاده ای در کاهش چین و چروک دارد. خمیری درست کنید و روی ناحیه صورت و گردن خود بمالید. حدود 6-10 دقیقه روی آن بمالید و سپس یخ را روی آن بمالید و با آب سرد بشویید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: ۹ علت تیرگی پوست + روش‌های روشن کردن آن برای همیشه

7. مراقبت از پوست با آناناس برای کاهش علائم پیری در 30 سالگی

اگر در دهه 30 زندگی خود هستید، علائم پیری شروع به نمایان می کند. برای خودتان کمی آناناس تهیه کنید و آنها را برش دهید و حدود 5 دقیقه روی پوست خود بمالید. بگذارید ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس بشویید. آناناس خواص خوبی برای کاهش اولین علائم پیری دارد.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: ۵ دلیل که باید روغن گردانی یا روغن کشی را در برنامه های مراقبتی تان قرار بدهید

8. ترکیبی از روغن ها برای جلوگیری از چین و چروک پوست

چوب صندل، روغن شمعدانی، روغن گل رز، روغن یاس، روغن های ضروری نرولی و کندر برای درمان طبیعی چین و چروک موثر است. با ترکیبی موثر از این روغن ها، چین و چروک ها ترمیم می شود، یا آن را بیشتر کاهش داد.

5 قطره روغن را در یک بطری تمیز و خشک ترکیب کنید. اگر نمی توانید همه آنها را تهیه کنید، حداقل سعی کنید روغن های ضروری چوب صندل، شمعدانی، رز و روغن یاس را تهیه کنید. با مخلوط کردن و ماساژ دادن روی پوست می توانید چین و چروک را درمان کنید. این روغن را هر شب قبل از خواب استفاده کنید و بعد از استحمام نیز استفاده کنید.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: ۸ کاربرد زیبایی روغن نارگیل که تا به حال به گوش تان نخورده است

9. روغن های ضروری برای پف و خشکی دور چشم

روغن‌های ضروری را که می‌توانید دور چشم بمالید. با 8 قطره روغن فندق، 4 قطره روغن چوب صندل، 6 قطره روغن بابونه و 5 قطره روغن هویج، یک ترکیب بسازید. بدون مالش شدید آن را روی پوست بمالید. این کار باعث سفت شدن پوست دور چشم و کاهش پف می شود و همچنین سیاهی دور چشم را از بین می برد.

جلوگیری از چین و چروک پوست

مطلب مرتبط: رفع سیاهی دور چشم با ۱۵ ترفند خانگی سریع و موثر!

10. درمان ماسک گل ضد پیری

این گل برای تهیه ماسک روی پوست به عنوان یک ضد پیری ایده آل است. اگر زمان کافی دارید، می توانید با استفاده از تعدادی گل در دسترس، ماسک گل درست کنید. 4 قاشق چایخوری روغن زیتون و گلبرگ گل همیشه بهار، 4 قاشق چایخوری روغن زیتون با گلبرگ گل رز و 4 قاشق چایخوری گلبرگ گل بابونه با 4 قاشق چایخوری روغن زیتون خمیری درست کنید. از هر گلی که دارید استفاده کنید. می توانید مقداری آب به آن اضافه کنید و این ماسک را روی پوست خود بمالید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند. سپس پوست خود را با آب سرد بشویید و به این ترتیب پوست شما مادام العمر پر از لطافت خواهد بود.

این ها راه حل های طبیعی مراقبت از پوست طبیعی ضد پیری را حداقل یک بار در هفته انجام دهید و در عرض 2 ماه پس از استفاده از آن تفاوت زیادی در پوست خود مشاهده خواهید کرد.

اگر حوصله و یا اعتماد به دستور العمل های خانگی ندارید، این بار می توانید سعی کنید. قطعا چیز متفاوتی را تجربه خواهید کرد. لوازم مورد نیاز را تهیه کنید و با طزز تهیه کرم مرطوب کننده خانگی که بخش سلامت خبرنامه برای شما آماده کرده، همراه شوید. این کرم های خانگی پوست را به درستی تغذیه کرده و به آن شادابی و طراوت خواهد بخشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان