جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.7
(30)

ویژگی های خاصی در مردان وجود دارد که زنان بیشتر می‌پسندند. این ویژگی‌ها فقط قد بلند، زیبا یا خوش تیپ بودن نیستند. ویژگی‌های «مردانه» خاصی در مردان وجود دارد که می‌تواند دل هر زنی را بلرزاند. و در حالی که ممکن است فکر کنید همه چیز به ظاهر مربوط می‌شود، واقعیت کمی متفاوت است! مرد مورد علاقه زنان ترکیبی قوی از دو جنبه دارد، ویژگی‌های فیزیکی و البته، خصوصیات روحی و رفتاری. در این نوشتار، ما شش ویژگی مردانه را با شما در میان خواهیم گذاشت که زنان در مردان می‌پسندند. با ما همراه باشید!

۱. مرد آراسته و تر و تمیز، مرد مورد علاقه زنان است!

بله، ما گفتیم قد بلند، اما واقعیت این است که قد واقعاً به اندازه نحوه ارائه خودتان اهمیت ندارد. درست مانند مردان که زنانی را دوست دارند که تمیز و آراسته هستند، زنان نیز مردانی را می پسندند که در حد درست و مناسب به خودشان و سر و وضع‌شان رسیدگی می‌کنند؛ به سبک لئوناردو دی کاپریو!‌ چیزی که زنان به آن اعتقاد دارند این است که اگر شما به اندازه کافی مراقب خودتان باشید، می‌توانند به شما اعتماد کنند تا از آنها نیز مراقبت کنید. بنابراین، به یاد داشته باشید که لباس‌های شلخته، موهای شانه نشده، ناخن‌های کثیف، جوراب‌های بدبو، پیراهن‌های لکه‌دار یا شلوار جین و مواردی از این دست، کاملاً ممنوع است. آن هم وقتی می‌خواهید تأثیر مهمی روی فردی از جنس مخالف داشته باشد!

۲. کمی استایل داشتن و خوش تیپی هم بد نیست

خانم‌ها ترجیح می‌دهند که شما به جای پوشیدن لباس‌های برند با قیمت‌های نجومی، برای آنها کمی ولخرجی کنید. بنابراین، حتی اگر یک خرید معمولی کنار خیابانی ظاهری باکلاس و شیک به شما می‌دهد، آن را حفظ کنید. زنان واقعاً از شما انتظار ندارند که کپی پیرس برازنان یا دیوید بکهام باشید، اما تلاش برای تقلید از سبک آنها مطمئناً میزان محبوبیت شما را افزایش می‌دهد. خود را در جریان آخرین مدها و ترندها نگه دارید.

از ویژگی های زن مورد علاقه مردان خبر دارید؟  در این مطلب بخوانید!

۳. شوخ طبعی درست و به جا هر آدمی را جذاب می‌کند

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که زنان دوست دارند، شوخ طبعی است. بسیاری از زنان سختی‌ها و مشکلاتی دارند که باید با آن‌ها کنار بیایند و حقیقتا به همراه شدن با یک روح افسرده دیگر نیازی ندارند. بله، شما روزهای بد خود را سپری می‌کنید، اما اگر حس شوخ طبعی خوبی داشته باشید و در عین حال جا و زمان مناسب هر شوخی و حرفی را بدانید، در دسته مرد مورد علاقه زنان قرار می‌گیرید. مراقب باشید، زیاده‌روی کردن و تمسخر دیگرا واقعاً برای زنان سرگرم کننده نیست. و البته هر چقدر هم بگوییم باز هم کافی نیست که زنان عاشق افرادی هستند که می‌توانند به خود و اشتباهات‌شان بخندند.

۴. مرد مورد علاقه زنان نشان می‌دهد که چقدر این زن برایش  اهمیت دارد

زنان باید دائماً این اطمینان را داشته باشند که مورد علاقه و مورد حمایت هستند. کارهایی مانند گرفتن دست آنها در حین راه رفتن در جاده، تماشای غروب خورشید، گاه گاهی در آغوش گرفتن و نوازش کردن یا حتی این جمله ساده که مراقب خودت باش، نشان می‌دهد که او برای شما اهمیت دارد. به یاد داشته باشید، عدم ابراز محبت به صورت آشکار، نشانه آن است که بابت کسی که با او هستید شرم دارید.

۵. آن لبخند و چشمک جذاب را امتحان کن

دلیلی وجود دارد که زنان ریچارد گیر یا هیو جکمن را می‌پرستند و این دلیل به طرز لبخند آنها یا درخشش در چشمان‌شان مربوط می‌شود. باور کنید وقتی به شما می‌گوییم که اگر به زن مورد علاقه تان نگاه کنید و از آن لبخندهای جذاب بزنید، احساس خاص بودن به آنها دست خواهد دا، مثل اینکه یک در یک میلیون هستند!‌ اینقدر متفاوت و جذاب!

۶. مردی که متانت و آرامش خود را حفظ کند، مرد مورد علاقه زنان است

زن به پرشور بودن و دیوانگی معروف است. بله، آن‌ها به‌راحتی جوش می‌آورند و دقیقا به همین دلیل است که باید عامل آرامش‌بخش زندگی آن‌ها باشید. اگر شما هم در اثر هر اتفاق و رویدادی دچار استرس شوید یا کنترل‌تان را از دست بدهید که نتیجه مثبت نخواهد بود. جذابیت شما به همان اندازه که در ظاهر شما نهفته است، در نگرش شما نیز نهفته است. زنان به دنبال مردان خونسرد و آرام هستند، کسی که قادر است آنها را آرام کند و به آنها اطمینان دهد که همه چیز خوب است!‌ شما چنین توانایی دارید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 30

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان