جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

هر ۴۵ ثانیه یک پیتزا: استلار پیتزا، حاصل تلاش ۳ مهندس سابق اسپیس ایکس!

استلار پیتزا
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سه تن از مهندسین سابق اسپیس ایکس یک رستوران روباتی راه اندازی کرده اند که هر 45 ثانیه یک پیتزا درست می کند. استلار پیتزا یا Stellar Pizza، یک رستوران روباتیک است که می تواند هر 45 ثانیه یک پیتزا درست کند و تحویل بدهد. قرار است که این رستوران در بهار سال آینده در لس آنجلس افتتاح شود.

این شرکت در می 2019 توسط سه مهندس سابق اسپیس ایکس به نام‌ های بنسون تی‌سای، برایان لانگون و جیمز واهویسان بنیان نهاده شد.

بنسون تی‌سای، مدیر عامل استلار پیتزا، مدت پنج سال را در شرکت ایلان ماسک گذراند و در آنجا سیستم‌ های باتری پیشرفته را برای موشک ‌ها و ماهواره ‌ها طراحی کرد.

این مهندس خوش ذوق و احتمالا علاقمند به غذا، بیش از 23 کارمند سابق اسپیس ایکس را جمع آوری کرد تا یک ماشین پیتزا سازی خودکار و بدون دخالت دست بسازند که در پشت کامیون قرار داده می‌شود.

 

دستگاه روباتیک استلار پیتزا یا Stellar Pizza می ‌تواند در زمانی کمتر از پنج دقیقه یک پیتزا را آماده کند، بپزد و بیرودن بدهد.

برای تهیه پیتزا در این دستگاه ابتدا یک گلوله از خمیر پیتزای خانگی داخل دستگاه قرار می‌گیرد و در آنجا فشرده شده و به شکل دایره در می آید.

پس از آماده شدن خمیر، دستگاه روی پیتزا را با سس و سایر مواد لازم برای پیتزا می پوشاند. سپس پیتزای خام در یکی از چهار فر با دمای بالا در دستگاه روباتیک قرار می گیرد.

یکی از کارمندان استلار پیتزا، سرآشپز سابق اسپیس ایکس، تد سیزما است که طبق پروفایل لینکدینی که دارد، برنامه خدمات غذایی این شرکت موشکی را برای کارکنان مهیا می‌کرد.

سیزما با مشاور پیتزا، نوئل برونر، همکاری کرد تا پیتزاهایی با کیفیت و مقرون به صرفه برای استلار پیتزا درست کند.

این شرکت یک پپرونی یا پیتزای سوپریم ارائه می دهد. از طرف دیگر، مشتریان می توانند پیتزای خود را با چاشنی های  تر و تازه، از جمله پیاز، بیکن، مرغ و زیتون انتخاب کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان