جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

مطالعه در مورد اشتباهات مردان در روابط زناشویی، یکی از موارد مهمی است که باید به آن پرداخته شود. چرا که اگر اشتباهات مردان در روابط زناشویی، جدی گرفته نشود ممکن است، ادامه زندگی مشترک آن ها  با تهدید مواجه شود. گاهی مردان از این مسئله غافل می شوند که اعمال و رفتار آن ها ممکن است زنان را از خود دور کند. بی ادبی، بی احترامی، زورگویی، بی توجهی و مشاجره مداوم تنها برخی از کارهایی است که مردان خواسته یا نخواسته نسبت به همسرشان انجام می دهند.

ادامه این حرکت ها، باعث می شود که همسرشان از آن ها فاصله بگیرند و کم کم عشق و علاقه او نسبت به مرد زندگی اش از بین برود. زمانی که مردان برای اصلاح چنین اشتباهات و رفتارهای زشت خود تلاش نمی کنند، زنان ممکن است آن ها را ترک کنند. با توجه به این امر، ما برخی از اشباهات مردان را که در روابط زنانوشویی مرتکب می شوند را با شما در میان می گذاریم. با در نظر گرفتن این موارد، هر زوجی می تواند به یک زوج موفق و خوشبخت تبدیل شود.

۱.اشتباهات مردان در روابط زناشویی؛ خودشیفته بودن

برخی از مردان به شدت خودشیفته و خودخواه هستند. آن ها فقط خود شان را می بینند و إحساس می کنند که صرفا آن ها هستند که نیازهایی دارند. چنین مردانی به کلی خواسته ها و نیازهای همسرشان را نادیده می گیرند و نمی خواهند به آن ها فکر کنند. مردی که همیشه به خودش فکر می کند و نمی‌تواند نیازهای شریک زندگی‌اش را ببیند، به سادگی رابطه‌اش را از بین می‌برد. یک رابطه به دو نفر نیاز دارد تا همدیگر را ببینند و نیازها و خواسته های شان را درک کنند.

مطلب مرتبط: عدم رضایت در زندگی: ۵ نشانه روانشناختی موثر در عدم رضایت از زندگی

۲.دروغ گفتن

دروغ مهم نیست چقدر کوچک یا بزرگ باشد، دروغ، دروغ است. یک زن نمی تواند تحمل کند که شریک زندگی اش به هر دلیلی به او دروغ بگوید. زیرا دروغ همه بناهای اعتماد و وفاداری را ویران می کند. با دروغ گفتن مداوم مرد، زن نمی تواند به او اعتماد کند. به وجود آمدن بی اعتمادی در نهایت منجر به فروپاشی زندگی می شود.

مطلب مرتبط:اختلاف در زندگی مشترک: چگونگی حل اختلافات در روابط عاشقانه

۳. عدم ارتباط کلامی و عاطفی یکی از اشتباهات مردان در رابطه زناشویی است

برای زنان، بنای اصلی یک رابطه، ارتباط عاطفی و نحوه صحبت کردن مرد با آن ها است. اگر مردی نتوانه رابطه عاطفی برقرار کند و با همسرش در مورد مسایل مختلف صحبت نکند، رابطه زناشویی آن ها از بین می رود. مهم نیست در یک رابطه زن چقدر تلاش کند و ارتباط کلامی و عاطفی برقرار کند. اما اگر مرد از صحبت کردن و برقراری رابطه عاطفی امتناع کند، امیدی به حفظ زندگی مشترک نیست. شما مردان به یاد داشته باشید که ارتباط کلامی و عاطفی کلید و اکسیژن هر رابطه موفقی است.

مطلب مرتبط: خستگی در روابط زناشویی: چرا رابطه زناشویی شما خسته کننده است؟

۴.مرد نداند همسرش چه چیزهایی را دوست دارد

اگر شما کارهایی را انجام بدهید یا به همسرتان هدیه هایی بدهید که او دوست ندارد، تنها یک یا دوبار شاید قابل قبول باشد. اما پس از آن اگر شما همچنان به این شیوه ادامه بدهید، قطعا همسرتان شاکی خواهد شد. او حس بدی پیدا می کند از این که شما نمی دانید او چه چیزهایی یا چه کارهایی را دوست ندارد. یا چه کارها و چه چیزهایی را دوست دارد. این حس بد زمانی ایجاد می شود که همسرتان فکر می کند شما به او اهمیت نمی دهید. به همین خاطر حتی نمی دانید او چه چیزهایی را دوست دارد و از چه کارهایی متنفر است.

مطلب مرتبط: احساس تنهایی بعد ازدواج: ۶ علت مهم احساس تنهایی در زندگی مشترک

۵.اشتباهات مردان در روابط زناشویی؛ وقت  گذاشتن

یک مرد باید زمان کافی برای یک رابطه بگذارد تا آن را به نتیجه برساند. اگر مردی برای همسرش وقت نمی گذارد و با او در سرگرمی ها و تفریحات همراه نمی شود. احتمالا به او اهمیت نمی دهد. مردی که به همسرش علاقه دارد، همیشه برایش وقت می گذارد، حرف بزند و حرف های او را بشنود. در واقع در شرایط دشوار باید تکیه گاه و دوست او باشد. دوستی که هسمرش به راحتی بتواند همه احساسات و حرف هایش را با او در میان بگذارد.

یکی از جملات مورد علاقه من از تونی رابینز این است که:

“اگر کاری را که در ابتدای رابطه زناشویی انجام می‌دادید، انجام دهید، پایانی برای رابطه زناشویی شما نخواهد بود.”

برای داشتن یک زندگی بهتر و سالم تر به بخش زناشویی وب سایت خبرنامه مراجعه کرده و از دیگر مقالات این بخش نیز استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان