جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

هم تیمی‌های قدیمی کریستیانو رونالدو: او وضعیت باشگاه ما را بهم ریخت

سخنان بوفون درباره رونالدو
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای یوونتوس، گفته است که این باشگاه “دی ان ای یک تیم بودن” را زمانی که کریستیانو رونالدو آنجا بود، از دست داده است. این سخنان بوفون درباره رونالدو مورد توجه خبرگزاری ها قرار گرفته و خبرساز شده است. رونالدو بین سال های 2018 تا 2021 سه سال را در باشگاه یوونتوس گذراند تا اینکه در تابستان گذشته بار دیگر به منچستریونایتد پیوست.

سخنان بوفون درباره رونالدو؛ یوونتوس DNA یک تیم بودن را از دست داد.

مهاجم پرتغالی در طول مدت حضورش در ایتالیا، 101 گل در 134 بازی به ثمر رساند و دو عنوان قهرمانی سری آ، دو سوپرکاپ ایتالیا و یک کوپا ایتالیا را به دست آورد، اما نتوانست باشگاه را به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند.

در آخرین فصل حضور خود، باشگاه ایتالیایی نیز برای اولین بار در یک دهه گذشته نتوانست قهرمان سری آ شود و این عنوان را به اینترمیلان واگذار کرد.

بوفون که اکنون برای پارما بازی می کند، به TUDN گفت: “یوونتوس شانس قهرمانی لیگ قهرمانان را در اولین سالی که رونالدو وارد آنجا شد، داشت. آن سالی بود که من در پاری سن ژرمن بودم و من نمی توانستم بفهمم چه اتفاقی افتاده است.”

وقتی برگشتم، دو سال با CR7 کار کردم و با هم خوب کار کردیم. فکر می کنم یوونتوس DNA یک تیم بودن را از دست داد.

ما در سال 2017 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم زیرا تیمی پر از تجربه بودیم. مهمتر از همه ما یک واحد بودیم. رقایت ها برای پست ها در درون گروه و تیم بیشتر بود. ما آن را با رونالدو از دست دادیم. سخنان بوفون درباره رونالدو برای علاقمندان این بازیکن پرتغالی ناخوشایند بوده است.

سخنان بوفون درباره رونالدو؛ رونالدو مانع حرکت تیم بود.

بوفون تنها هم تیمی سابق یوونتوس نیست که درباره رونالدو چنین اظهاراتی کرده است. در ماه سپتامبر گذشته، لئوناردو بونوچی، مدافع این تیم گفت که حضور رونالدو در باشگاه کافی بود تا برخی بازیکنان پای خود را از روی گاز بردارند.

بونوچی گفت: این ایده فراگیر بود که یک بازیکن یعنی بهترین بازیکن جهان، می تواند پیروزی یوونتوس را تضمین کند. حضور کریستیانو تاثیر زیادی روی ما داشت. فقط تمرین با او چیز بیشتری به ما می داد. بازیکنان ناخودآگاه فکر می کردند حضور او به تنهایی برای بردن بازی ها کافی است.

ما در کار روزانه‌مان، تواضع، فداکاری و در زمینه میل به حضور در کنار هم تیمی‌ کمی کوتاهی کردیم. این امر بدیهی تلقی می شد که اگر ما توپ را به او بدهیم، بازی را برای ما می برد. اما کریستیانو به همان اندازه که ما به او نیاز داشتیم به تیم نیاز داشت.

رونالدو از زمان بازگشت به اولدترافورد در ماه آگوست در فرم خوبی بوده است.در 19 بازی، 13 گل به ثمر رسانده است که 6 گل در 5 بازی در لیگ قهرمانان اروپا است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان