جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

مدل سابق ورساچه ظاهر جوانش را مدیون نوشیدن ادرار خود می‌داند!

مدل قدیمی ورساچه
خواندن 2 دقیقه
1
(2)

تروی کیسی مدل سابق ورساچه ظاهر جوانش را مدیون نوشیدن ادرار خود و مالیدن آن روی پوستش می ‌داند. کیسی در دهه‌های 1980 و 1990 قبل از تبدیل شدن به یک مربی زندگی، به دور دنیا سفر می‌کرد و برای برندهای عالی و مشهوری از جمله ورساچه ژست می‌گرفت.

این مرد 55 ساله می‌ گوید که قادر بود ه است جوانی ظاهر و هیکل خود را به لطف دوز روزانه ادرارش حفظ کند.

کیسی در مصاحبه ای با News Dog Media اعلام کرد: “من هر روز صبح ادرار خودم را می‌ نوشم !”

این مدل سابق ورساچه برای اولین بار در سال 2004 در مورد ادرار درمانی – معروف به شیوامبو در طب آیورودا – شنید.

او بلافاصله پس از شنیدن در مورد این روش درمانی، تصمیم گرفت ادرار خود را امتحان کند و به طرز خوشایندی شگفت زده شد.

این ستاره سابق کت واک یادآور شد: «واقعیت این است که ادرار به اندازه ای که فکر می‌کردم بد نبود. در واقع حس خوبی هم داشت. از آن زمان مدتی ادرارم را کما بیش می ‌نوشیدم.»

کیسی در سال 2008 بود که شروع به نوشیدن ادرار خود به صورت روزانه کرد. او حتی یک دوره «روزه هفت روزه ادرار» را کامل کرده است و به مدت یک هفته تمام چیزی جز ادرار خودش ننوشیده است.

او در حال حاضر از ادرار خود به روش های دیگری نیز استفاده می‌کند. کیسی می‌گوید شکم صاف و شش تکه‌اش ناشی از تنقیه ادرار است.

تروی کیسی – که در آریزونا زندگی می‌کند – کسانی را که در این باره کنجکاو هستند تشویق می‌کند که جسور باشند و آن را امتحان کنند.

«آنچه بسیاری از شرکت‌ های داروسازی نمی‌ خواهند به شما بگویند این است که ما خودمان به عنوان انسان راز سلامتی هستیم. این چیزی است که من سعی می‌کنم در هر کاری که انجام می‌دهم به مردم بیاموزم.»

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان