جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

معرفی کتاب بازار پول و سرمایه (همراه با سوالات چهار گزینه ای)

بازار پول و سرمایه
خواندن 2 دقیقه
1.5
(2)

کتاب بازار پول و سرمایه (همراه با سوالات چهار گزینه ای) یکی از منابع مهم دانشگاه پیام نور است که به همت آقای دکتر محمد قجر ، سرکارخانم دکتر ژینوس قهرمانی و سرکارخانم دکتر نازنین زهرا ستوده در ۱۰ فصل شامل فصل ۱) نقش بازار پول و سرمایه در اقتصاد کشور فصل ۲) بازار پول فصل ۳) بورس و اوراق بهادار فصل ۴) بازار سهام و اوراق قرضه فصل ۵) بازار سرمایه و ارکان آن فصل ۶) استراتژی های معاملات در بازار سرمایه فصل ۷) بازارهای خارج از بورس (فرا بورس) فصل ۸) بورس کالای ایران فصل ۹) بازار ارز و فصل ۱۰) آشنایی با بازارهای مالی بین المللی آماده سازی شده است. مطالعه این کتاب به علاقمندان حوزه پول و بازار سرمایه و نیز دانشجویان مخصوصا دانشجویان دانشگاه پیام نور توصیه می شود.

بازار پول و سرمایه (همراه با سوالات چهار گزینه ای)

  • نویسندگان: دکتر محمد قجر ، دکتر ژینوس قهرمانی و دکتر نازنین زهرا ستوده
  • ناشر: انتشارات هوشمند تدبیر
  • تعداد صفحات: ۳۲۰
  • سال انتشار: ۱۴۰۰
  • شابک: 9786004183369
  • قطع کتاب: وزیری
  • نوع جلد: شومیز
  • تماس با انتشارات جهت خرید کتاب  hooshmandtadbir.ir
  • تماس مستقیم با مدیر انتشارات: ۰۲۱۸۸۳۴۹۶۹۴ – ۰۹۱۲۳۸۶۱۲۶۷

بخش معرفی کتاب سایت خبرنامه در تلاش است تا به شما مخاطبان گرامی در انتخاب کتاب خوب در تمام حوزه ها برای مطالعه ی بهتر کمک کند. برای هر کتاب یک سری اطلاعات مفید در اختیار شما قرار می‌دهیم و اطلاعات تماس با ناشر یا نویسنده را نیز می توانید در این صفحه داشته باشید تا اگر تمایل به خرید کتاب داشتید به راحتی اقدام کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان