جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

دوست دارید طرز تهیه پنکیک را که یکی از کاربردی ترین دستورهای سفره های صبحانه است را بدانید. تیم آشپزی خبرنامه این بار پنکیک را به طرز ساده و بسیار سالم تهیه می کند؟

اگر در حال امتحان انواع رژیم ها و درمان های کاهش وزن برای تغذیه سالم و کاهش وزن هستید، اما از نتایج راضی نیستید! باید در نوع رژیم غذایی خود تغییر ایجاد کنید. شاید زمان آن رسیده باشد که این مشکل را به صورت حرفه ای حل کنید.

پنکیک یکی از محبوب ترین دستور العمل ها است. این واقعیت که همه پنکیک را بسیار دوست دارند می تواند همگی را به دنبال راه هایی برای سالم تر کردن آنها سوق دهد. همچنین می توانید از آب معدنی در دستور پخت پنکیک و پنکیک استفاده کنید زیرا آن را نرم تر و سبک تر می کند.

در این دستور غذایی، مخلوطی از آرد گندم سیاه و آرد جو دوسر استفاده می‌شود. گندم سیاه سرشار از پروتئین سالم است و جو دوسر فیبر خوبی را فراهم می کند که ما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.

طرز تهیه پنکیک؛ مواد لازم برای پنکیک

1 فنجان (250 میلی لیتر) شیر بادام

نصف لیوان (125 میلی لیتر) آب معدنی

1 فنجان (120 گرم) آرد گندم سیاه

½ فنجان (45 گرم) جو (بدون گلوتن).

1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

2 قاشق غذاخوری شکر نارگیل یا شربت برنج

1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل فوق بکر

کمی نمک

مطلب مرتبط: طرز تهیه دسر انار: یک دسر رنگی و خوشمزه برای شب یلدا

مواد لازم برای شکر نارگیل دارچین

3 قاشق غذاخوری شکر نارگیل

دارچین3 قاشق چایخوری

مطلب مرتبط: طرز تهیه دسر ترکی سارای لوکوم: یک دسر خوشمزه و چشم نواز برای شب یلدا

طرز تهیه پنکیک سالم؛ تهیه پنکیک ها به اندازه درست

ابتدا جو دو سر خود را با مخلوط کن یا غذاساز قوی آرد کنید. آردی را که به دست آورده اید با سایر مواد خشک در یک کاسه مخلوط کنید. شیر بادام را کم کم اضافه کنید و با لیسک خوب هم بزنید. سپس آب معدنی را به آرامی اضافه کنید و یک بار دیگر مخلوط کنید.

خمیر پنکیک فرم گرفته را نیم ساعت بگذارید. در همین حال، برای مخلوط شکر دارچین نارگیلی خود، شکر نارگیل و دارچین را مخلوط کنید. وقتی خمیرتان به اندازه کافی سفت شد، یک تابه را روی حرارت متوسط ​​به بالا گرم کنید و با مقداری روغن نارگیل بپوشانید.

سپس حدود ¼ فنجان یا سه قاشق غذاخوری خمیر را به تابه اضافه کنید. خمیر را بچرخانید تا کف تابه را بپوشاند. این باید نسبتاً سریع انجام شود. استفاده از یک قاشق مرطوب برای این کار می تواند کمک کند.

خمیر پنکیک خود را به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید. زمانی که یک طرف آن پخته شد، به سرعت با کفگیر برگردانید و یک دقیقه دیگر بپزید. این کار را با بقیه خمیرها تکرار کنید. می توانید پنکیک را با میوه تازه، مربای تمشک، چیا سالم، شکر دارچین نارگیل یا به دلخواه سرو کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان