جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2
(1)

مشکلات جنسی، از جمله انزال زودرس، نسبتاً رایج است. افرادی که مشکل انزال زودرس دارند در عرض 1 دقیقه پس از تحریک جنسی به ارگاسم می‌رسند و معمولاً نمی‌توانند انزال را به تاخیر بیندازند. این وضعیت می‌تواند منجر به ناامیدی و اضطراب شود. برخی از افراد مبتلا به زود  انزالی ممکن است در نهایت از رابطه جنسی اجتناب کنند. اما درمان‌هایی وجود دارد که می‌تواند کمک کند. در این نوشتار از مجموعه مقالات درمان های خانگی خبرنامه به ۶ بهترین درمان طبیعی زود انزالی خواهیم پرداخت!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان‌های خانگی و گزینه‌های درمانی طبیعی برای انزال زودرس، ادامه مطلب را بخوانید.

۱. مکمل‌های روی

روی نه تنها از سیستم ایمنی بدن و رشد سلولی حمایت می‌کند، ماده به تولید تستوسترون کمک می‌کند و همچنین میل جنسی و انرژی شما را افزایش می‌دهد.

تحقیقات بین کمبود روی و اختلال عملکرد جنسی در مردان پیدا کرده اند، بنابراین مصرف 11 میلی گرم روی در روز – مقدار توصیه شده – ممکن است زمان انزال را بهبود بخشد.

مطلب مرتبط: بهترین منابع غذایی زینک (روی) کدام ها هستند؟

مطالعه‌ای که در سال 2009 روی موش‌ها انجام شد نشان داد که مکمل‌های روی می‌توانند تستوسترون را افزایش دهند، که ممکن است مشکلات جنسی مانند انزال زودرس را بهبود بخشد. با این حال، مصرف بیش از حد روی ممکن است باعث موارد زیر شود:

حالت تهوع

– استفراغ

– اسهال

– آسیب کلیه و معده

– طعم فلزی در دهان

۲. تغییرات رژیم غذایی، درمان طبیعی زود انزالی

بر اساس تحقیقات انجام شده، علاوه بر روی، منیزیم نیز در سلامت جنسی شما نقش دارد و می‌تواند در انزال زودرس نقش داشته باشد.

 

گنجاندن غذاهای غنی از روی و منیزیم در رژیم غذایی شما ممکن است به افزایش زمان برای رسیدن به اوج کمک کند.

مطلب مرتبط: ۸ ماده غذایی سرشار از منیزیم که بسیار سالم هستند

۳. تکنیک مکث – فشار

تکنیک مکث-فشار ممکن است با کاهش انگیختگی قبل از اوج به درمان انزال زودرس کمک کند. هر زمانی که احساس کردید برای انزال آماده هستید، متوقف شوید و انتهای آلت را فشار دهید.

فشار را برای چند ثانیه نگه دارید تا زمانی که روند به اوج رسیدن‌تان متوقف شود.  تا جایی که لازم است این فرآیند را تکرار کنید. در نهایت، ممکن است بتوانید بدون کمک انزال را به تاخیر بیندازید.

۴. تکنیک توقف-شروع

تکنیک توقف-شروع می‌تواند به تاخیر افتادن اوج کمک کند. هنگامی‌که احساس می‌کنید میل به انزال دارید، فعالیت جنسی را به طور کامل متوقف کنید. هنگامی‌که کمتر برانگیخته بودید، به آرامی‌‌دوباره شروع به فعالیت جنسی کنید. این فرآیند را تا جایی که لازم است تکرار کنید تا به شما در کنترل انزال کمک کند.

۵. تمرینات کف لگن

تقویت عضلات کف لگن می‌تواند تاثیر زیادی بر مدت زمانی که طول می‌کشد تا به اوج برسید، داشته باشد.

یک مطالعه در سال 2014 در زمینه پیشرفت‌های درمانی در اورولوژی نشان داد که تمرینات کف لگن می‌تواند به مردانی که مادام العمر با زود انزالی دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا رفلکس انزالی خود را کنترل کنند و زمان رسیدن به اوج را افزایش دهند. برای انجام تمرینات کف لگن:

– با توقف در اواسط جریان در حین ادرار کردن یا سفت کردن عضلاتی که مانع از دفع گاز می‌شوند، عضلات مناسب را پیدا کنید.

– در حالی که دراز کشیده‌اید، عضلات کف لگن خود را به مدت 3 ثانیه منقبض کنید و سپس به مدت 3 ثانیه شل کنید. این کار را حداقل 10 بار پشت سر هم انجام دهید. حداقل 3 بار در روز این روند را تکرار کنید.

– با قوی‌تر شدن ماهیچه‌ها، به تدریج تعداد ثانیه‌ها را افزایش دهید. این تمرین را در پوزیشن‌های جدید مانند ایستادن، راه رفتن یا نشستن را امتحان کنید.

– نفس کشیدن را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که فقط روی عضلات کف لگن خود تمرکز کنید. شکم، ران یا باسن را سفت نکنید.

۶. یک موز در روز می‌تواند درمان طبیعی زود انزالی باشد

آیا می‌خواهید یک راه حل لحظه آخری برای به تاخیر انداختن انزال داشته باشید؟ می‌توانید قبل از رابطه جنسی یک موز بخورید زیرا یک موز متوسط حدود 422 میلی گرم (میلی گرم) پتاسیم دارد. همچنین می‌تواند انرژی مورد نیازتان را افزایش دهد.

۷. زنجبیل و عسل

خوردن زنجبیل گردش خون را در بدن ما بهبود می‌دهد و به طور خاص جریان خون را در عضلات آلت تناسلی افزایش می‌دهد. این ماده مغذی به مردان کنترل بیشتری برای انزال می‌دهد. زنجبیل همچنین برای حفظ نعوظ مفید است زیرا بدن را گرم می‌کند و باعث جریان خون سریع تر می‌شود. عسل یک ماده تقویت کننده قوای جنسی است و می‌تواند قدرت زنجبیل را افزایش دهد. بهترین راه برای مصرف این ترکیب این است که نصف قاشق چایخوری زنجبیل را با عسل مخلوط کرده و قبل از خواب میل کنید.

۸. سیر،‌درمان طبیعی زود انزالی

سیر دارای خواص تقویت کننده جنسی است و می‌تواند به شما در طولانی شدن مدت زمان رابطه جنسی کمک کند. این گیاه ضد باکتری و ضد التهابی گردش خون را در بدن شما بهبود می‌دهد. می‌توانید سیر را بجوید یا در روغن سرخ کنید و سپس هر روز صبح با معده خالی بخورید.

کلام پایانی

انزال زودرس یک مشکل جنسی کاملاً طبیعی و رایج است که مردان زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هر یک از این درمان‌های خانگی و درمان‌های طبیعی می‌تواند به شما در مدیریت علائم کمک کند. اما اگر انزال زودرس ادامه پیدا کرد، باید به پزشک مراجعه کنید تا دلایل زمینه‌ای را پیدا کرده و گزینه‌های درمانی دیگر را بررسی کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان