اعداد شناسی سال ۲۰۲۲: سال 2022 را براساس تاریخ تولد خود رمزگشایی کنید

توسطعقیله نرگس رحمانی

آذر ۲۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۲۹, ۱۴۰۰ , ,
اعداد شناسی سال 2022

در حالی که کمتر از دو هفته تا سال ۲۰۲۲ باقی مانده است، همه هیجانی و کنجکاو هستیم. هیجان و کنجکاوی ما برای این است که بدانیم سال ۲۰۲۲ برای ما چگونه خواهد بود؟ سال پر از امید و موفقیت یا سال بد و پر از بدبختی؟ آیا در سال جدید زندگی شخصی و شغلی ما بهتر خواهد شد؟ برای پاسخ به این سوالات، یک عدد شناس، بر اساس اعداد شناسی سال 2022، پیش بینی هایی کرده است.

شما می توانید این پیشبینی ها را با توجه به روز تولد خود بررسی کنید. بر أساس این پیشبینی، ببینید در سال ۲۰۲۲ باید چه کارهایی را انجام بدهید و از چه کارهایی اجتناب کنید. با این حال، ما همکاران خبرنامه، امیدواریم سال جدید، برای همه مان امید های بسیار، رشد فکری و سلامتی به ارمغان بیاورد. باشد که با آرامش، ایمان و قدرت به سوی موفقیت و سعادت پیش بروید.

۱.روزهای 1، 10، 19، 28

افرادی که متولد این روزها هستید، به این نکته توجه کنید که از کمک گرفتن از دیگران ابایی نداشته باشید. اما به کسی اجازه ندهید که نگرش های آن ها، عزت نفس تان را از شما بگیرد. امسال برای راه اندازی تجارت و کسب و کار مرتبط با نساجی و مد، سال خوبی برای تان خواهد بود. تلاش کنید کسب و کاری را شروع کنید. البته خیلی مراقب سرمایه گذاری های تان باشید. به علاوه، ممکن است با مشکلاتی مانند فشار خون بالا و مشکلات چشمی مواجه شوید. پس سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی تان باشید.

۲.اعداد شناسی سال 2022؛ روزهای 2، 11، 20، 29

متولدین این روزها هم بهتر است دست از تک روی و خودخواهی تان بردارید. به دیگران گوش دهید، برای تان مفید خواهد بود. به خود تان ایمان بیشتری داشته باشید. بسیار سخت کار کنید و به خود و دیگران شک نکنید. خواب مناسب داشته باشید و مطمئن شوید که سالم غذا می خورید. یک اقدام عالی، انجام مرتب پرانایاما برای بهبود سلامتی روحی و ایمنی بدن شما خواهد بود.

۳.روزهای 3، 12، 21، 30

متولدین عزیز این روزها بهتر است، تمام تمرکز خود را روی کار بگذارید. صلاح نیست زیاد به عشق و عاشقی فکر کنید. برای شما اول کار مهم است. هرگز بر اساس احساسات و عاطفه تان تصمیم نگیرید. تلاش شما نتایج مثمر ثمری را در زمینه آموزشی و مشاوره ای به همراه خواهد داشت. روزانه میوه خشک بخورید و مراقب سلامت گلوی خود باشید.

۴.اعداد شناسی سال 2022؛ روزهای 4، 13، 22، 31

افرادی که در این روزها به دنیا آمده اید، تلاش کنید که از نوشیدن الکل و خوردن غذاهای غیر گیاهی خودداری کنید. فشار خون خود را به طور منظم چک کنید. امسال از نظر مالی، سال خوبی برای تان خواهد بود. سبزیجات سبز، بیشتری بخورید تا سلامت و رژیم غذایی خود را متعادل کنید. از جوان ترها و کسانی که کمتر از شما تجربه دارند حمایت کنید. چهارشنبه ها و جمعه ها برای هر نوع توافق کاری و شخصی مناسب خواهند بود.

۵.روزهای  ۵، ۱۴، ۲۳

برای شما متولدین این روزها، أصلا توصیه نمی شود وارد شراکت های جدید شوید. 2022 سال خوبی برای روابط شماست. در روز چهارشنبه سبزیجات سبز بیشتری مصرف کنید. به افراد کمتر خوش شانس و نیازمند غذا و مواد خوراکی اهدا کنید. فکر می کنیم اعداد شناسی سال 2022 موارد جالبی را ارائه کرده است که جالب توجه است.

۶.اعداد شناسی سال 2022؛ روزهای ۶، ۱۵، ۲۴

برای متولدین این روزها هم خبرهای خوبی در سال ۲۰۲۲ داریم. امسال برای زندگی حرفه ای شما سال خوش شانسی خواهد بود. مراقب نحوه خرج کردن درآمد خود باشید. بیش از آن چه می توانید به دست آورید خرج نکنید. ممکن است در زنگی کاری و شخصی تان سرعت خوبی برای موفقیت داشته باشید.  زندگی عاشقانه شما، شادی عمیقی برای تان به ارمغان می آورد. به شریک زندگی خود وفادار باشید و صادقانه به او عشق بورزید. از مصرف شکر اضافی و غذاهای ناسالم و پرچرب خودداری کنید.

۷.روزهای 7، 16، 25

شما متولدین این روزها، ممکن است فرصت های جدیدی برای ارتباط با افراد دریافت کنید. برای کسانی که مشاغل مبتنی بر مطالعات فکری و پژوهشی دارند، پیشرفت های خوبی در راه است. ممکن است بعد از ماه می، رشد کلی قابل توجهی را مشاهده کنید. مراقب مشکلات معده باشید. مصرف آبمیوه های تازه می تواند واقعا برای شما مفید باشد.

۸.اعداد شناسی سال 2022؛ روزهای 8، 17، 26

افرادی که متولد این روزها هستند برای تان پیشبینی شده که شاید همه چیز بر وفق مراد شما پیش نرود اما صبور باشید. خودخواه و از خود راضی نباشید و از مشاجره با دیگران بپرهیزید. مراقب معده و دندان های خود باشید. سال ۲۰۲۲، زمان خوبی برای ازدواج  و گسترش خانواده است. شما می توانید پس انداز خود را به خوبی جمع آوری کنید. به علاوه سال پرباری برای کارهای ساختمانی و معماری خواهد بود. پس تلاش کنید تا وارد این مشاغل شوید.

۹.روزهای 9، 18، 27

متولدین این روزها، باید سعی کنید زمان بیشتری را به شریک زندگی خود اختصاص دهید. موج جدیدی از شانس های بزرگ در تجارت و تجارت خارجی برای تان دیده می شود. به علاوه، سالی عالی برای ورزشکاران است اما سعی کنید از عصبانیت دوری کنید و صبورتر باشید. زمان خوبی برای سرمایه گذاری است و ممکن است نتایج مطلوبی از آن ها بگیرید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *