جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

طرز تهیه دسر انار: یک دسر رنگی و خوشمزه برای شب یلدا

طرز تهیه دسر انار
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وقتی قوام ابریشمی پودینگ وانیلی و رنگ منحصر به فرد انار با هم ترکیب شد، زیبایی نمایان می شود.  اگر بخواهید دسر انار را به منوی سفره های شب یلدا اضافه کنید، صفحه پخت و پز خبرنامه طرز تهیه آن را آماده کرده است. امیدواریم همگی از این دسر ساده برای زیباتر شدن سفره های یلدایی خودمان استفاده کنیم.

طرز تهیه دسر انار، برای لایه پودینگ وانیلی:

5 لیوان شیر سرد شده

یک گرم مصطکی (یک تکه کوچک)

نیم قاشق چایخوری وانیل

4 قاشق سوپخوری نشاسته

1 لیوان شکر

2 عدد زرده تخم مرغ

200 میلی لیتر خامه

مطلب مرتبط: طرز تهیه چغندر برشته برای غذاها و سالادهای فصل زمستانی

برای سس انار:

1.5 لیوان آب آب انار

2 لیوان آب

3 قاشق سوپخوری نشاسته

سه قاشق سوپخوری شکر

یک کاسه کوچک دانه انار

مطلب مرتبط: طرز تهیه دسر ترکی سارای لوکوم: یک دسر خوشمزه و چشم نواز برای شب یلدا

طرز تهیه دسر انار؛ تهیه پودینگ

برای پودینگ دسر؛ شیر سرد، نشاسته گندم، شکر و مصطکی را در یک قابلمه عمیق بریزید. مخلوط را که با لیسک مخلوط کرده اید روی حرارت متوسط ​​بپزید تا غلیظ شود.

سپس مواد را به لیوان های مورد نظر منتقل کنید. به هر شکلی که تمایل داشتید می توانید به مواد داخل لیوان شکل بدهید. پودینگی که آماده کردید پر کنید. سپس لیوان ها را به یخچال منتقل کنید.

مطلب مرتبط: ۷ ایده جذاب که شب یلدای زیبا و به یاد ماندنی داشته باشید!

تهیه لایه آب انار

برای لایه دسر انار؛ آب انار، آب، نشاسته ذرت و شکر را در یک قابلمه کوچک بریزید. سسی را که مخلوط کرده اید با لیسک بپزید تا به رنگ اناری شفاف شود.

این مواد را که کمی سرد شده است نیز به مواد لیوان خود اضافه کنید. سپس دانه های انار را به ژله میوه غلیظ شده که کمی اضافه کنید. باز مواد را به یخچال منتقل کنید. و در یخچال بگذارید تا خنک شود. دسر شما آماده است.

می توانیدبا قرار دادن بیسکویت خرد شده پتی بور در کف لیوان، این دسر را سه لایه بسازید. قطعا طعم آن با بیسکویت کاکائویی به سطح بالاتری می رسد. شب یلدا با دسرها و سالادهای فصل زیبا خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان