جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11 بازدید

طرز تهیه کدو حلوایی با عسل و دارچین، دسری ساده و خوشمزه برای یلدای امسال!

طرز تهیه کدو حلوایی با عسل و دارچین
خواندن 2 دقیقه
2.5
(4)

کدو حلوایی پخته شده از قدیم الایام میهمان خانه‌ های ما در شب های دراز پاییزی بوده است. کمی ادویه شفابخش دارچین، این ماده خوراکی خوش رنگ را به یک خوراکی خوش عطر و بو تبدیل می ‌کند. در واقع دارچین همراه بی نظیری برای کدو حلوایی است. طرز تهیه کدو حلوایی با عسل و دارچین را در این نوشتار با هم خواهیم دید، دسری ساده و آسان برای شب یلدا!

مواد لازم برای دسر کدو حلوایی:

– یک قاشق شکر قهوه ای

– ۱ قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده (در صورت تمایل کمی بیشتر)

– نصف قاشق چایخوری نمک

– حدود یک کیلو و پانصد گرم کدو حلوایی پوست گرفته شده و خرد شده

– ۲ قاشق غذاخوری روغن بادام زمینی بو داده، روغن بادام زمینی، روغن پخت و پز یا کره ذوب شده

– عسل به میزان دلخواه

– پودر گردو در صورت تمایل

طرز تهیه کدو حلوایی با عسل و دارچین

۱. ابتدا فر را با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف مستطیلی شکل را با فویل بپوشانید. در یک کاسه کوچک، شکر قهوه ای، دارچین و نمک را با هم مخلوط کنید. مواد مخلوط شده را کنار بگذارید. در ظرف پخت مستطیلی، کدو حلوایی را همراه با روغن بریزید. مخلوط شکر قهوه ای را به طور مساوی روی تکه های کدو حلوایی بپاشید.

۲. در این مرحله روی ظرف را با فویل بپوشانید و به مدت 40 دقیقه بپزید. بعد پوشش ظرف را باز کرده و تکه های کدو را جا به جا کنید. حدود 15 دقیقه دیگر یا تا زمانی که کدو حلوایی ها نرم شود، بپزید اما این بار پوشش ظرف را نگذارید. این میزان برای حدود ۱۰ نفر به میزان هر نفر ۴/۳ فنجان کافی است.

۳. بعد از سرد شدن دسر کدو حلوایی کمی عسل روی آن بریزید. دسرتان آماده است! در صورت تمایل هنگام سرو، می‌توانید پودر گردو روی این دسر خوشمزه بپاشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان