درمان خانگی بی میلی جنسی زنان: ده گیاه که میل جنسی را در زنان افزایش می دهد

توسطنگار ستوده

آذر ۲۵, ۱۴۰۰ به روز رسانی : خرداد ۵, ۱۴۰۱ , , ,
بی میلی جنسی زنان

بی میلی جنسی در زنان می تواند به دلایل زیادی رخ دهد. در یک مقاله از سری مقالات سلامتی و زناشویی به آن پرداخته شد. اما راه حل چیست. نگران نباشید، طبیعت برای همه مشکلات بشر راه حل دارد.

محصولاتی که باعث درمان و افزایش میل جنسی در مردان می شود، متاسفانه مشکلات مشابه را در زنان حل نمی کند. برای درمان خانگی بی میلی جنسی زنان باید به گیاهان دیگر مراجعه کرد. در زنان برانگیختگی جنسی به روشی پیچیده‌تر از مردان اتفاق می‌افتد. زمانی که زن از نظر جسمی و روانی احساس راحتی نمی کند، بسیار رایج است که دچار بی میلی جنسی می شود. اگر این نوع اکراه برای مدت طولانی ادامه داشته باشد زندگی را از حد معمول خارج می کند. مشورت با متخصص و روانشناس خوب است، اما خیلی از ما از این موضوع خجالت می کشیم. لذا اگر شرایطی موقتی را تجربه می کنید، یا اگر به قدرت گیاهان اعتقاد دارید، حتما باید این داروهای گیاهی فوق العاده را امتحان کنید!

1- زعفران

این گیاه در همه فروشگاهها به راحتی پیدا می شود. گل زعفران  به عنوان ادویه نیز استفاده می شود. افزودن مقداری زعفران به چای گیاهی، غذا و سالاد به افزایش میل جنسی شما کمک می کند. در مقاله‌ای که در Food Research International منتشر شده است، جان پی ملنیک، ماسیمو اف. مارکونه می‌گوید که گیاه زعفران یکی از قوی‌ترین آفرودیزیک‌ها در زنان است.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: پنج درمان طبیعی که برای سلامت روان و درمان افسردگی مفید هستند

2- درمان خانگی بی میلی جنسی زنان؛ جوز هندd

جوز هندی نوعی شفابخش است که به راحتی می توانید آن را در ادویه فروشی ها پیدا کنید. از آن برای طعم دادن به غذاها، دسرها استفاده می شود و همچنین برای آرام کردن و رفع گاز به نوزادان داده می شود. یک مطالعه منتشر شده در BMC Complementary & Alternative Medicine ثابت می کند که مصرف جوز هندی می تواند اثر تقویت کننده میل جنسی برای زنان داشته باشد.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: گیاهان دارویی: ۱۰ گیاه مفید در درمان بیماری ها از داروخانه طبیعت

3- میخک

آن را در چای خود بیندازید، بجوید، پودر کنید و از روغن آن استفاده کنید. مصرف میخک نیز تأثیر مثبتی بر زندگی جنسی زنان دارد. مشخص است که میخک که در کشورهای آسیایی توسط مردان برای جلوگیری از مشکلاتی مانند انزال زودرس مصرف می شود، در زنان نیز دارای اثر تقویت کننده جنسی قوی است. غذاهای افزایش دهنده میل جنسی فراوان هستند.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: از بین بردن موهای زائد: ۷ دستور العمل طبیعی برای از بین بردن همیشگی موهای

4- درمان خانگی بی میلی جنسی زنان؛ گل رز

چه کسی گل رز را دوست ندارد! گل های رز عاشقانه و معطر نه تنها عشق شما را شعله ور می کند، بلکه میل جنسی شما را با رایحه خود آرام می کند. گلبرگ های گل رز که به عنوان رایحه گل رز یا چای گیاهی دم می کنید به افزایش میل جنسی شما کمک می کند.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: درمان طبیعی بی خوابی: ۸ بهترین روش خانگی برای درمان بی خوابی

5- دارچین

قند خون را متعادل می کند، گردش خون را تسریع می کند، روحیه می بخشد، میکروب های بدن را می کشد. فواید دارچین بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. همچنین زمانی که به طور منظم مصرف شود، می تواند اثر تقویت کننده جنسی داشته باشد.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: هشت میوه و سبزی که کمکتان می کند زندگی شاد داشته باشید

6- درمان خانگی بی میلی جنسی زنان؛ یاس

این گل‌های سفید ریز با رایحه‌ای بسیار قوی و سرگیجه‌آور از جمله گیاهانی هستند که اثر تقویت‌کننده جنسی دارند. می توانید از دمنوش های سبز یاس موجود در بازار استفاده کنید، چای خود را با برگ های خشک یاس تهیه کنید و یا از روغن یاس با روش های رایحه درمانی (بخار، ماساژ و …) استفاده کنید. حتما از یاس که یکی از قوی ترین داروهای تقویت کننده جنسی در زنان است بهره مند شوید.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: فواید روغن اسطوخودوس برای سلامت: نحوه ساخت روغن اسطوخودوس (لاوندر) در خانه

7- فرآورده های زنبور عسل

ژل رویال، گرده گل، بره موم… و البته خود عسل! محصولات زنبور عسل که از زمان های قدیم به عنوان انرژی زا، تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری ها شناخته شده اند، البته که برای بی میلی جنسی زنان هم مناسب هستند! محصولات شبیه عسل که اثرات مشابهی را در مردان نشان می دهند، در صورت استفاده منظم در زنان اثر تقویت کننده جنسی دارند.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

مطلب مرتبط: ۱۲ درمان خانگی موثر برای تسکین سریع درد قاعدگی

8- درمان خانگی بی میلی جنسی زنان؛ جینسینگ

جینسینگ گیاهی است که اثر آن در تمام دنیا شناخته شده است. با استفاده از ریشه های گیاه به روش های مختلف می توانید از مزایای باورنکردنی بهره مند شوید و با استفاده از جینسینگ می توان به بی میلی جنسی خود پایان داد.

درمان خانگی بی میلی جنسی زنان

9- کاکائو

کاکائویی که می شناسیم! شکلات تلخ و پودر کاکائو را در آشپزخانه خود نگه دارید. یا شاید در اتاق خواب خود!

10. گیاه آشواگاندا

یک داروی مقوی جنسی بسیار مؤثر است. جوان کننده و محافظت کننده در برابر بیماری ها است. همچنین آشواگاندا در افزایش میل جنسی نیز موثر است. این گیاه که به نام جینسینگ هندی شناخته می شود، می تواند به صورت پودر استفاده شود.

از طرفی سعی کنید میوه های خاصی بخورید

شواهد کمی در مورد اثربخشی برخی غذاها در افزایش میل جنسی وجود دارد، اما آزمایش هیچ ضرری ندارد. به عنوان مثال انجیر، موز، و آووکادو، غذاهای تقویت‌کننده میل جنسی یا آفرودیزیک‌ها محسوب می‌شوند. این غذاها همچنین ویتامین ها و مواد معدنی مهمی را فراهم می کنند که می توانند جریان خون را در اندام تناسلی افزایش دهند و زندگی جنسی سالم را تقویت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *