8 ویژگی مرد جذاب برای زنان

توسطنگار ستوده

آذر ۲۴, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۲۶, ۱۴۰۰ ,
مرد جذاب

طبیعت مردان طوری است که همیشه دوست دارند، توجه هر زنی را به خود جلب کنند. مردان علاقه شدیدی دارند تا در گردهمایی های مختلف مثل ستاره راک بدرخشند و هر زنی را مجذوب خود سازند. البته مرد جذاب و خاص بودن کار ساده ای نیست. نمی توانید به راحتی در هر جمعی جذاب ترین مرد به نظر برسید و هر زنی را مجذوب خود کنید. اما این امکان وجود دارد که ویژگی هایی را نشان دهید که به شما کمک می کند دوست داشتنی تر و جذاب تر به نظر برسید. بنابراین با داشتن این ۸ ویژگی مرد جذاب می توانید، زنان را تحت تأثیر قرار دهید.

۱.مرد جذاب؛ سوال بپرسید

مردانی که سوال می پرسند اغلب مورد پسند هستند و توجه جمع را به خود جلب می کنند. طبیعت زنان طوری است که دوست دارند کسی به کمک آن ها نیاز داشته باشد. دوست دارند اگر کسی چیزی نمی داند، به او کمک کند. مردی که از زنی سوال می پرسد در واقع به زن القا می کند که آگاهی و اطلاعات او بیشتر است. زنان چنین مردانی را بیشتر دوست دارند.

مطلب مرتبط: ویژگی مردان شیک پوش: ۵ خصیصه که مردان شیک پوش را متمایز می کند

۲. بیشتر صحبت کنید

وقتی در جمعی قرار می گیرید که بیشتر زنان حضور دارند، سعی کنید در بحث ها مشارکت کنید. در مورد موضوعات با تسلط بیشتر صحبت کنید. مردی که در جمع ها، صحبت نکند، زنان فکر می کنند که او بسیار مغرور و یا بی نزاکت است. بنابراین زنان، مردانی را که با تسلط و اعتماد به نفس صحبت می کنند، دوست دارند و به راحتی مجذوب او می شوند.

۳.مرد جذاب؛ بی منظور برای او وقت بگذارید

یادتان باشد که زنان بسیار روحیه حساسی دارند. اگر فکر کنند که شما به منظور خاصی برای او وقت گذاشته اید، به سرعت عصبانی می شوند. شما باید با رفتار تان به زنان این حس را منتقل کنید که بدون هیچ نیاز و منظوری برای او وقت می گذارید. اگر قصد کمک دارید، کمک تان رایگان است نه به خاطر منظور خاصی. زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که رایگان و بی منظور برای شان وقت می گذارند.

مطلب مرتبط: نیازهای مردان در یک رابطه: ۵ چیزی که مردان از یک رابطه می خواهند!

۴.بهتر گوش کنید

با وجود این که زنان دوست دارند، مردان در صحبت ها مشارکت کنند اما می خواهند شنونده خوبی هم باشند. بهتر است زمانی که صحبت می کنید، هر چند وقت یک بار مکث کنید و گوش دهید. با این شیوه زنان إحساس می کنند که شما بیشتر به آن ها احترام می گذارید و به حرف های شان گوش می دهید. چنین مردانی از نظر زنان دوست داشتنی هستند و مجذوب او می شوند.

۵. مرد جذاب؛ خودشیفتگی را کنار بگذارید

خیلی ها بر این باورند که بیشتر از مردان ذاتا خودشیفته و جاه طلب هستند. مراقب باشید که هیچ کسی انسان های خودشیفته را دوست ندارد. به ویژه زنان از مردان خودشیفته و خود برتربین متنفر هستند. بنابراین سعی کنید خودشیفتگی و جاه طلبی تان را کنار بگذارید. وقتی با زنی مواجه می شوید، با احترام و فروتنی برخورد کنید. شما باید آگاهانه تصمیم بگیرید که به او اهمیت بدهید. وقتی این کار را می کنید با صداقت آن را انجام دهید. در این صورت خواهید دید که چگونه هر زنی را عاشق خودتان می سازید.

مطلب مرتبطویژگی مردان آلفا؛ ۷ نشانه که شما یک مرد آلفا هستید

۶. اعتراف کنید که شما همه چیز را نمی دانید

واقعیت این است که هیچ انسانی همه چیز را کامل نمی داند و قرار هم نیست که همه چیز را بداند. ما انسان هستیم و فهم و درک مان هم محدود است. خیلی از مردان دوست دارند که نشان بدهند همه چیز را می دانند. عقل کل عالم هستند. همه چیزرا که او می داند درست است و بقیه اشتباه می کنند… این نگرش بسیار متکبرانه و خودخواهانه است. زنان از مردان متکبر و خودخواه بیزار هستند. در بسیاری از موارد باید اعتراف کنید که شما همه چیز را نمی دانید، ممکن است اشتباه کنید. برای دانستن موضوعات از بقیه کمک بگیرید، این چیزی از شان و شخصیت تان کم نمی کند. زنان بهتر جذب مردانی می شوند که خود شان را عقل کل عالم نمی دانند و در مواردی به اشتباه شان اعتراف می کنند.

۷.مرد جذاب؛ شوخ طبع باشید

زنان از مردانی که شوخ طبع هستند بیشتر خوش شان می آید. مردانی که می توانند با حرف ها و حرکات شان آن ها را بخنداند. هیچ زنی مرد عبوس و عصبانی را دوست ندارد. البته مراقب باشید که شوخ طبعی با بی نزاکتی فرق دارد. شوخی نکنید که منجر به انتقال حس بد به زنان شود. زنان از شوخی های که توام با بی نزاکتی و بی ادبی باشد، أصلا خوش شان نمی آید. شوخ طبع باشید اما شوخ طبع مودب و باوقار.

مطلب مرتبطعلائم کمبود تستوسترون؛ نشانه پایین بودن تستوسترون در مردان

۸. زورگو نباشید

تصور بیشتر مردان این است که باید کمی خود شان را زورگو نشان بدهند. این طوری فکر می کنند جذاب تر به نظر می رسند. اما این تصور درست نیست. هیچ زنی مرد زورگو و خشن را دوست ندارد. بنابراین سعی کنید اهل انعطاف پذیری و تفاهم باشید. خودتان را با شرایط و سلیقه های زنان سازگار بسازید. قطعا هر زنی جذب چنین مردی می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *