نشانه خیانت مرد: ۱۱ راه تشخیص خیانت مردان به همسران خود

توسطماهان راستی

آذر ۲۴, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۲۴, ۱۴۰۰ ,
نشانه خیانت مرد دلایل خیانت متولدین کدام ماه خیانت می‌کنند؟

روابط در جامعه‌ی انسانی هر روز شکل جدیدتری به خود می‌گیرد و این تغییرات گاهی اوقات نه تنها خوب نیستند بلکه بسیار دردناک و آزاردهنده هم می‌شوند. رشد و شیوع خیانت در زندگی زناشویی یکی از ابعاد وحشتناک دنیای کنونی است که از آن هیچ گریزی نیست و خانواده ها را به کام نیستی و اختلاف میکشد. خیلی از خانم ها هر روز به دنبال کشف یک نشانه خیانت مرد خود هستند و گاهی اوقات هم به نتیجه نمیرسند اما من به عنوان یک متخصص روابط انسانی و اجتماعی در این مقاله و بقیه مقالاتی که از این پس در اینجا سایت خبرنامه برای شما مینویسم رمز و رازهای جالبی از روابط زوجین و روابط زناشویی را واکاوی میکنم و در این مقاله هم از یازده راه تشخیص خیانت مردان به همسران خود برای شما میگویم که حتما بسیاری از شما تجربه کرده اید.

۱. همه کارهایش یواشکی و مخفی کاری است

وقتی همسر شما قبلا مردی بود که درباره اتفاقات روزمره بیرون منزل، ماجراهای کاری، روابط دوستانه و دشمنی هایش با دیگران همیشه برایتان حرف میزد و الان مدتی است که حتی موضوعات مهم را هم با شمادر میان نمی گذارد میتواند نشانه یک هشدار در زندگی زناشویی شما باشد.

۲. سر و شکل و ظاهرش بسیار مهم شده است

اگر قبلا همسرتان سالی دو بار لباس جدید میخرید و آن هم تا جایی که میشد سعی میکرد نظر شما را جویا شود. یا مثلا همیشه یک شکم برآمده داشت و از وجودش اصلا احساس ناراحتی نمی‌کرد. اما به یکباره مدتی است که ماهی یک دست لباس جدید و مد روز و شیک می‌خرد، هر هفته به آرایشگرش سر می‌زند! شدیدا به ورزش علاقمند شده است و نه تنها شکمش را آب کرده بلکه به دنبال سیکس پک و پشت بازو هم هست! اینها می تواند یک تغییر در خلق و خوی او باشد یا یک نشانه در پیدا شدن سر و کله‌ی آدم جدید در زندگی عاطفی و جنسی او.

۳. گل خریدن و پیام عاشقانه تعطیل شده است

قبلا لااقل ماهی یکبار برای شما رزهای قرمز و صورتی میخرید و وسط روز یک پیام عاشقانه یا محبت آمیز برایتان می فرستاد. اما الان آخرین باری که از او پیام محبت آمیز داشتید اصلا یادتان نیست و دیگر خبری از گلهای سرخ عاشقانه نیست.

۴. ساعات کاریش افزایش چشمگیری پیدا کرده است

صبح زودتر از همه می رود و دیرتر از همه می‌آید

اگر همیشه پرکار شدن مردها را به خیانت آشکارشان نسبت ندهیم بیشتر وقتها مردهایی که از زمان گذاشتن برای زن و زندگیشان گریزان اند و ترجیح می‌دهند ساعات بیشتری را بیرون از منزل باشند و در خانه نباشند یک هشدار به شما می دهند که شاید بحرانی در آستانه‌ی وقوع است.

۵. بعضی از ساعات عصر به بعد تا پاسی از شب به ناگهان از مدار خارج می‌شود

گرچه مردهای خیانتکار همیشه سعی میکنند در دسترس همسرشان باشند تا هر شائبه‌ی خیانتی را دور کنند اما بسیاری از اوقات برای گذراندن لحظات رمانتیک با آدمهای جدید زندگیشان نیاز به خلوت و دوری از تمام تماس های تلفنی و فرار از شبکه های اجتماعی دارند و این هشدار می دهد که شاید پای یک زن در میان است!

۶. به طرز عجیبی بی‌نیاز از رابطه جنسی و معاشقه شده است

نیاز مردها به رابطه جنسی بسیار متفاوت است و گاهی اوقات به دلیل مشکلات کاری و مالی و استرس و فشار حوصله و تمایلی برای برقراری نیاز جنسی ندارند اما مردی که برقراری رابطه جنسی مانند برنامه منظم تماشای فوتبال یا برنامه‌ی منظم حمام رفتن برایش بوده است خیلی عجیب است که به یکباره کیسه‌ی نیازهایش ته بکشد و دیگر تمایلی به همبستر شدن با شما نداشته باشد و البته نشانه های نیازمندی را هم در او دیگر نبینید!

۷. شوخیهای کلامی با شما و یا لمس عاشقانه بدن شما را کنار گذاشته است

زن و شوهرهایی که در یک رابطه خوب عاشقانه و سالم هستند معمولا با هم کلی شوخی دارند و لحظات شیرینی از شوخی های کلامی و جنسی با هم دارند. همینطور مردها علاقمند به لمس قسمتهایی از بدن همسر خود هستند و چه بسا این موضوع جرقه ای برای شروع یک رابطه عاشقانه است. اما برخی اوقات ترک این رفتار هم یک هشدار برای خیانت همسر است.

۸. یک موبایل مرتب و تمیز بدون هیچ ردپایی دارد

وقتی با یک مرد خیانتکار طرف هستید انتظار دیدن پیام ها و عکس های عاشقانه را از داخل گوشی او نداشته باشید! اتفافا برعکس هرچه گوشی او را می کاوید هیچ سرنخ و حتی پیام رسمی اداری با یک خانم هم پیدا نمی کنید!!! به نظرتان این عجیب نیست؟ شاید کلا یک سیم کارت و گوشی موبایل دیگر در کار است! یا با یک مرد باحوصله طرف هستید که شب به شب همه چیز را پاک میکند و تمیز و مرتب به منزل می آید.

۹. اخیرا بوهای متفاوتی می دهد و اندام خصوصیش همیشه اصلاح شده و مرتب است

زنها شامه ی تیزی دارند و بوی عطر و کرم زنانه را خوب تشخیص می دهند. اما تغییر بوی بدن یک مرد گذشته از اینکه بوی عطر زنانه نباشد می تواند نشان از تغییر شامپو بدن یا استفاده از لوسیونهای مختلف باشد. درباره مردهایی که در گذشته به اصلاح اندام خصوصی خود هیچ علاقه ای نداشتند و به یکباره این علاقمندی در آنها ظاهر میشود و همیشه بوهای متفاوتی می دهند باید کمی مشکوک شد.

۱۰.  خیلی زود عصبانی میشود و حوصله سر و کله زدن با شما را ندارد

خشم و عصبانیت در زندگی امروزه امری طبیعی است اما در برخی مواقع عصبانیت بی جهت و دعوا راه انداختن برای موضوعات بی پایه و اساس نشان از یک ایراد مهم در زندگی زناشویی دارد.

۱۱. سلیقه ی هنری اش تغییر عجیبی کرده است

این که یک مرد به یکباره ترجیح دهد به جای گوش دادن به آهنگهای رضا صادقی ، امید حاجیلی گوش دهد چیز خیلی عجیبی نیست. اما اینکه اخیرا عاشق بتهوون شود و شیفته ی نقاشی های سبک سورئال شود و وقت زیادی را در نمایشگاه ها یا کافه ها بگذراند و بعد هم ادبیات مخصوصی را یاد بگیرد و استفاده کند یک کمی عجیب است! البته این قصه همینجا تمام نمیشود و نشانه های بسیار زیاد و بیشتری هم هستند که اگر بقیه داستان های من درباره روابط زناشویی و خیانت را در سایت خبرنامه بخوانید با دنیای جدید و جذابی از آنها روبرو میشوید همچنین می توانید از طریق کامنت گذاشتن در تمام شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک موضوع درخواستی خود درباره مقاله مورد نظرتان را بیان کنید تا هرآنچه شما دوست دارید برایتان بنویسیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *