درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان (اختلال نعوظ)

توسطنگار ستوده

آذر ۲۳, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۲۳, ۱۴۰۰ , ,
درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان

ناتوانی جنسی در مردان یک مشکل رایج است که با افزایش سن بیشتر می شود. اما ناتوانی به این معنی نیست که باید برای همیشه از این مشکل رنج ببرید. درمان های خانگی برای کمک به مردان برای دستیابی به قدرت جنسی بیشتر همواره مفید بوده است.

در اینجا به برخی از رایج ترین درمان ها پرداخته می شود. درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان می تواند به همه مردان کمک کند. به خصوص کسانی که نمی توانند به هر دلیلی به پزشک مراجعه کنند.

درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان با سیر

سیر یکی از رایج ترین سبزیجاتی است که در خانه یافت می شود و برای درمان ناتوانی جنسی مفید است. سیر اغلب به‌عنوان «پنی‌سیلین مرد فقیر» شناخته می‌شود، زیرا به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده مؤثر و تقویت‌کننده سیستم ایمنی عمل می‌کند. به‌عنوان یک جوان‌کننده جنسی، می‌تواند فعالیت‌های جنسی را که در اثر تصادف یا بیماری آسیب دیده است، بهبود بخشد. سیر برای افرادی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند، مفید بوده و از خستگی عصبی جلوگیری می کند.

لذا کافی است روزانه دو تا سه حبه سیر خام بجوید. جویدن منظم دو یا سه حبه سیر خام به درمان ناتوانی جنسی کمک می کند. علاوه بر این، خوردن نان سیر تهیه شده با غلات کامل به تولید اسپرم های سالم کمک می کند.

مطلب مرتبط: پنج درمان طبیعی که برای سلامت روان و درمان افسردگی مفید هستند

پیاز

پیاز به عنوان یک افرودیزیاک موثر و یکی از بهترین تقویت کننده های میل جنسی شناخته می شود. اما خواص آن به طور کلی شناخته شده نیست.

یک پیاز سفید را بردارید، پوست آن را بگیرید، له کنید و سپس در کره سرخ کنید. این مخلوط را می توان روزانه با یک قاشق عسل مصرف کرد. مطمئن شوید که این مخلوط را زمانی مصرف کنید که معده شما حداقل دو ساعت خالی است. این دارو به درمان انزال زودرس، ناتوانی جنسی و از دست دادن غیر ارادی مایع منی در هنگام خواب یا زمان های دیگر کمک می کند.

مطلب مرتبط: پیاز مناسب پخت و پز: کدام یک از انواع پیاز برای آشپزی مناسب هستند؟

درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان با استفاده از هویج

هویج در درمان ناتوانی جنسی بسیار ارزشمند است. 150 گرم هویج را با یک تخم مرغ نیم پز و یک قاشق غذاخوری عسل ریز خرد کنید. این مخلوط را یک بار در روز به مدت یک ماه یا دو لیترآب مصرف کنید. افرادی که معمولاً پرتنش هستند و از اختلالات جنسی رنج می برند می توانند تسکین پیدا کنند زیرا این درمان خانگی استقامت جنسی را افزایش می دهد.

درمان ناتوانی جنسی با استفاده از بامیه

بامیه یک مقوی قابل توجه برای تقویت قوای جنسی محسوب می شود. روزانه 5 تا 10 گرم از پودر این سبزی را با یک لیوان شیر و دو قاشق چایخوری نبات آسیاب شده میل کنید. استفاده منظم از این دستور غذا به بازیابی قوای جنسی کمک می کند.

مطلب مرتبط: گیاهان دارویی: ۱۰ گیاه مفید در درمان بیماری ها از داروخانه طبیعت

مارچوبه

ریشه های خشک شده مارچوبه (یا موسلی سفید) در طب یونانی به عنوان یک داروی تقویت قوای جنسی استفاده می شود. 15 گرم از مارچوبه خشک شده را بردارید و با یک فنجان شیر بجوشانید. این مخلوط را دو بار در روز مصرف کنید تا نتایج رضایت بخشی حاصل شود. استفاده منظم از این دستور برای درمان ناتوانی و انزال زودرس مفید است.

 گز روغنی

گز روغنی به عنوان مقوی جنسی در درمان ناتوانی جنسی و عقیمی عملکردی در مردان و زنان بسیار مفید است. پودر پوست شده این گیاه ناتوانی و زود انزالی را از بین می برد.

15 گرم گل سنبل را در 250 میلی لیتر شیر بجوشانید. این مایع سوپ مانند یک مقوی جنسی موثر برای خانم ها و آقایان می باشد. متناوباً 120 گرم پوست خشک پودر شده گز روغنی را در یک لیتر آب به مدت 30 دقیقه بجوشانید و سپس 1 قاشق غذاخوری عسل در آن مخلوط کنید. با مصرف این دستور العمل را 3 بار در روز برای نتایج خوب مصرف کنید.

درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان؛ زنجبیل

آب استخراج شده از زنجبیل یک داروی غرایز جنسی با ارزش و برای درمان ضعف های جنسی مفید است. نصف قاشق چایخوری آب زنجبیل را با یک تخم مرغ نیم پز و عسل، یک بار در شب، به مدت یک ماه مصرف کنید. گفته می شود این دستور برای رفع ناتوانی جنسی و انزال زودرس است.

مطلب مرتبط: از بین بردن موهای زائد: ۷ دستور العمل طبیعی برای از بین بردن همیشگی موهای

خرمای خشک

خرمای خشک یک ماده غذایی بسیار تقویت کننده است و توانایی بازگرداندن میل جنسی، افزایش استقامت و بهبود نشاط کلی را دارد و در عین حال قوای ذهنی را تقویت می کند. با بادام، مغز پسته و دانه های به مقدار مساوی کوبیده و مخلوط کنید، روزانه حدود 100 گرم خرمای خشک مصرف شود تا نتیجه عالی حاصل شود.

درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان؛ کشمش

کشمش سیاه برای برقراری مجدد قوای جنسی توصیه می کند. کشمش سیاه را تقریباً در آب ولرم بشویید و سپس با شیر بجوشانید تا متورم و شیرین شود. این کشمش را با شیر بخورید تا به نتیجه مطلوب برسید. باید با 30 گرم کشمش شروع کنید و سپس 200 میلی لیتر شیر را سه بار در روز مصرف کنید و سپس مقدار کشمش را می توان به تدریج به 50 گرم در هر بار افزایش داد.

مطلب مرتبط: کاهش وزن طبیعی: با استفاده از این ۱۲ گیاه به صورت طبیعی لاغر شوید

زعفران

زعفران برای درمان ناباروری در زوج ها استفاده می شود زیرا رایحه آن بسیار شهوانی است. می تواند میل جنسی را برانگیخته و بر اعصاب اثر آرامش بخش داشته باشد. آن را همراه با غذا برای تقویت قوای جنسی مصرف کنید.

درمان خانگی ناتوانی جنسی مردان؛ روغن دارچین

روغن دارچین برای افزایش دمای داخلی بدن و بهبود گردش خون شناخته شده است. در مطالعه ای که روی موش ها انجام شد، اسانس آن با بهبود عملکرد جنسی مرتبط است. مطالعات بیشتر نشان داد که دارچین به افزایش تعداد اسپرم و سطح تستوسترون در آزمایشات حیوانی کمک می کند. با این حال، قبل از شروع ماساژ آلت تناسلی خود با اسانس دارچین، به یاد داشته باشید که این روغن بسیار قوی است و ممکن است باعث ایجاد جوش یا احساس سوزش شود. اکیداً توصیه می شود قبل از استفاده روغن را با روغن زیتون رقیق کنید و به مقدار آن توجه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *