جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

۳ راه هوشمندانه برای کاهش وزن بدون گرسنگی و ورزش!

کاهش وزن بدون گرسنگی
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

بیایید روراست باشیم!‌ بسیاری از ما دوست داریم آن سانت‌های اضافی و برجستگی‌های روی کمرمان به راحتی و بدون زحمت از بین برود. چه کسی هست که به دنبال کاهش وزن بدون گرسنگی و ورزش نباشد؟ ما در این نوشتار به شما ۳ راه هوشمندانه معرفی خواهیم کرد که کمک تان می‌کنند، سریع‌تر آن کیلوهای اضافی را از بین ببرید! با ما همراه باشید.

۱. کاهش وزن بدون گرسنگی با نفس کشیدن

بله!‌ درست خواندید. با برخی تکنیک‌ های تنفسی خاص می‌توان به کاهش وزن کمک کرد. قانون اصلی این تکنیک های تنفسی این است که شما باید با شکم نفس بکشید نه با قفسه سینه. کمر نازک، شکم چند تکه، عضلات شکم قوی! اگر تمرینات تنفسی را انجام دهید، همه چیز ممکن است.

مطلب مرتبط: رژیم کتوژنیک و منویی که اندام تان را تغییر می دهد!

دو مورد از تکنیک‌های تنفسی برای کاهش وزن به قرار زیر است:

* یک پا را جلوی پای دیگر قرار دهید به گونه‌ای که بیشتر وزن خود را روی پای پشتی قرار دهید و باسن‌تان را منقبض کنید. همانطور که نفس تان را تو می‌کشید تا شماره سه بشمارید، و دست‌های تان را بالای سرتان بالا ببرید.

سپس تا هفت بشمارید و بازدم را انجام بدهید به طوری که تمام هوا را با شدت از دهان‌تان بیرون می دهید و شکم خود را درگیر می‌کنید.

* تمرین دوم به این صورت است که باید با یک دست روی شکم و دست دیگر روی کمر بایستید و باسن‌تان را منقبض کنید.

با شمارش سه نفس بکشید و شکم خود را به سمت ستون فقرات خود تو بکشید. سپس با شمارش هفت بازدم انجام بدهید و معده خود را حتی بیشتر تو بکشید.

۲. دوش کنتراست!

این روش بسیار ساده است و اغلب با روش های دیگری همراه است. هنگامی که حمام کردن تان تمام شد، آب را به نوبت سرد و گرم کنید. این شیوه دوش گرفتن نه تنها به تسریع روند کاهش وزن تان کمک می‌کند، بلکه بیماری هایی مانند آریتمی، چاقی، فشار خون و سلولیت را نیز از بین می برد.

مطلب مرتبط: رژیم لاغری ارتشی؛ کاهش وزن ۵ کیلو در هفته (همراه با یک نمونه برنامه غذایی)

۳. ماساژ

ماساژ یکی از بهترین شیوه های کاهش وزن بدون گرسنگی است. انواع ماساژ به تکه تکه شدن رسوبات چربی، بهبود گردش خون در ناحیه شکم و عادی سازی حرکت روده کمک می کنند. بهترین کار این است که ماساژ را نزد یک فرد حرفه ای و آموزش دیده بگیرید. به علاوه، ماساژ باید به صورت سیستماتیک و چرخه ای انجام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان