جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

دوشیزه هندی، دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۱ شد!

دختر شایسته جهان
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 

شب گذشته و در شرف آغاز سال نوی میلادی، میس یونیورس یا دختر شایسته جهان نیز تاج را بر سر گذاشت. دوشیزه هندی، هارناز ساندو در این مراسم که در ایلات، اسرائیل برگزار شد، عنوان دختر شایسته سال ۲۰۲۱ را در مقابل رقبای بین المللی خود به دست آورد.

او ۸۰ نامزد دیگر را در این رقابت پشت سر گذاشت تا سومین نماینده هند باشد که این عنوان را کسب می کند.

ساندو که به نیویورک نقل مکان خواهد کرد، توسط دوشیزه جهان آندره‌آ مزا (بانوی مکزیک) تاجگذاری شد. آندره‌ا به جای یک سال کامل، تنها هفت ماه این عنوان را از آن خود حفظ کرد زیرا رقابت قبلی به دلیل همه گیری کووید-۱۹ به تعویق افتاده بود.

مسابقه امسال شامل یک بخش لباس شنا و لباس شب و همچنین یک بخش مصاحبه برای هر یک از شرکت کنندگان بود.

دختر شایسه جهان، مادرش را که نسل‌ های مردسالارانه را شکست داده بود تا یک متخصص زنان موفق شود،  به عنوان الگوی خود معرفی کرد. او اظهار داشت که مادرش الهام بخش او بوده است تا رویاهایش را دنبال کند. کار کردن با مادرش در کمپ های بهداشتی، جایی که ساندو به آموزش زنان در مورد سلامت و بهداشت قاعدگی کمک می کرد، سبب شد که او برای به دست آوردن موقعیت و جایگاه خودش انگیزه بگیرد. او در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است. علاوه بر این، ساندو یک بازیگر نیز است و در اوقات فراغت خود از یوگا، رقص، آشپزی، اسب سواری و بازی شطرنج لذت می برد.

مسابقه میس یونیورس یا دختر شایسته جهان در ایلات، اسرائیل برگزار شد. مجری این دوره از مسابقات استیو هاروی بود که پس از یک وقفه کوتاه دوباره به صحنه بازگشت.

اعضای کمیته انتخابی برای این دوره از مسابقات دختر شایسته جهان عبارت بودند از: آدریانا لیما، سوپر مدل، بازیگر و تاجر بین ‌المللی؛ ایریس میتنار مدل، مجری تلویزیون و دختر شایسته سال ۲۰۱۶؛ کارآفرین زیبایی و مدل لوری هاروی؛ اورواشی رائوتلا بازیگر بالیوود؛ ماریان ریورا بازیگر فیلیپینی؛ بازیگر، نویسنده، آداماری لوپز مجری تلویزیون و ستاره تلموندو و رنا سوفر، بازیگر زن جسور و زیبا.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان