یک دانشجو با فروختن تکالیف درسی اش که توسط ایلان ماسک نمره گرفته بود ۸ هزار دلار به جیب زد!

توسطتحریریه خبرنامه

آذر ۲۰, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۲۰, ۱۴۰۰
دانشجوی ایلان ماسک در دانشگاه پنسیلوانیا عکس کودکی ایلان ماسک

 

یک دانشجوی سابق دانشگاه پنسیلوانیا به تازگی برخی از تکالیف کالج خود را در حراجی به قیمت چند هزار دلار فروخت‌! با این حال شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، پولی که دریافت کرد به دلیل محتوای مقالات نبود. در عوض، این مبلغ بالا تا حد زیادی مدیون شخصی است که مقالات را درجه‌بندی کرده است: ایلان ماسک.

مطلب مرتبط: جنجال جدید ایلان ماسک؛ شما باید بمیرید!

بر اساس خانه حراج RR که مقالات را به فروش رساند، این دانشجو، برایان توماس، این مقالات را از دوره ای به نام «کارآفرینی: پیاده‌سازی و عملیات» که در سال 1995 در دانشکده بازرگانی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا تدریس می‌شد، دارد. در آن زمان ماسک دستیار آموزشی این کلاس بود.

اسناد حراج شده توماس از این دوره به قیمت 7753 دلار فروخته شد.

اولین مدرک، یک دفترچه امتحانی با 9 صفحه پر شده، دارای حروف اول ماسک در جلد رویی و تعدادی علامت‌ گذاری سطحی در طول باقی امتحان است. برای یک پاسخ، ایلان ماسک زیر یک عبارت خط کشیده و ۲ نمره کم کرده ‌است.

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس نکات کلیدی را در مقاله دوم موجود در حراج بررسی کرده اما نظری از خود قید نکرده است. او همچنین حروف اول اسم خود و نمره توماس را روی این سند نوشت.

این مقاله همراه با برنامه درسی است که ماسک را به عنوان دستیار آموزشی ذکر کرده است و نامه ای از توماس، که در آن او ماسک را به عنوان “یک نمره دهنده سختگیر” توصیف می کند. توماس همچنین در نامه نوشته است که او این اوراق را به عنوان یادگاری ناشی از “احترام” خود برای پروفسور مایلز باس، که این دوره را تدریس می کرد، نگه داشته است. او افزوده است که وقتی امسال به طور اتفاقی دفترچه امتحانی، برگه و برنامه درسی اش را یافته، بسیار شگفت زده شده است.

توماس به سی‌ان‌ان که قبلاً این فروش را گزارش کرده بود، گفت که هیچ خاطره خاصی از ماسک از این دوره ندارد و گفت: «نمی‌توانم تصویری از حضور او در کلاس به یاد بیاورم».

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *