جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
2
(2)

مثالی است که می گویند: یک بار خیانت، همیشه خیانت می آورد. بسیاری معتقدند اعتماد دوباره به فردی که در زندگی مشترک خود خیانت کرده، تقریبا غیرممکن است. حتی اگر ادعا کند که دیگر هرگز مرتکب آن نخواهد شد. چرا که شریک زندگی او، همیشه نوعی شک و تردید در ذهن خود خواهد داشت.

واقعیت این است که زندگی مشترک براساس عشق، اعتماد و وفاداری بنا می شود. باور رایج این است اگر فردی بنای زندگی مشترک را بشکند و خیانت کند، در نهایت او دوباره این کار را انجام خواهد داد. از این رو، به این مساله می پردازیم، کسی که یک بار به شریک زندگی خود خیانت کرده، تغییر می کند یا نه؟ به باور مشاوران خانواده، اگر فردی که یک بار خیانت کرده، ۵ نشانه را داشته باشد، بدانید که او تغییر نخواهد کرد.

۱. خیانت در زندگی مشترک؛ بی اعتنایی به مساله وفاداری

اگر شریک زندگی‌تان مداوم به مساله تعهد و وفاداری بی اعتنایی می کند، بدانید که او احتمالا تغییر نکرده است. حفظ تعهد و وفاداری برای افرادی که واقعا عاشق زندگی مشترک خود هستند، کار سختی نیست. اما افردی که به ماندن با یک نفر برای تمام عمر باور نداشته باشند، ممکن است دوباره مرتکب خیانت شوند.

مطلب مرتبط: احساس تنهایی بعد ازدواج: ۶ علت مهم احساس تنهایی در زندگی مشترک

۲.به راحتی دروغ می گوید

کسی که به راحتی دروغ می گوید و صادق نیست، تغییر نمی کند. این احتمال وجود دارد که شریک زندگی شما دائماً دروغ بگوید تا اشتباهات و گناه خود را پنهان کند. البته چند دروغ سفید واقعاً مهم نیست. اما اگر شریک زندگی تان، برای پنهان کردن موارد خیانت، دروغ های سیاه زیادی می گوید، او تغییر نمی کند.

۳. خیانت در زندگی مشترک؛ احساس ناامنی

کسی که خیانت می کند، معمولاً نسبت به خود بسیار احساس ناامنی می کنند. آن ها اغلب به دنبال تأیید و گرفتن اعتبار از جانب دیگران هستند. زیرا نسبت به خود اطمینان ندارند. آن ها احساس می کنند اگر خارج از رابطه یا ازدواج خود به خیانت بپردازند، افراد زیادی جذب آن ها می شوند. اگر شریک زندگی تان دائماً از شما می پرسد که به اندازه کافی برای شما خوب است یا نه، از دیگران هم خواهد پرسید.

مطلب مرتبط: مشکلات رایج زندگی مشترک: ۱۵ مشکلی که احتمالا بعد از ازدواج تجربه خواهید کرد

۴.افراط در معاشقه

افرادی که بیش از حد، تمایل به معاشقه خارج از ازدواج خود دارند، تغییر نخواهند کرد. چرا که او با دیدن هر فرد جدیدی، دست و پایش سست می شود و به سمت او تمایل پیدا می کند. در واقع اگر شریک زندگی شما همیشه مشتاق معاشقه با هر کسی است که می بیند، بهتر است به تغییر او فکر نکنید.

مطلب مرتبط: روابط زناشویی؛ ۱۴ مورد برای زندگی عاشقانه و پایدار

۵. خیانت در زندگی مشترک؛ اعتراف به خیانت

اگر شریک زندگی شما آشکارا به خیانت در روابط گذشته خود اعتراف کرده است، هیچ تضمینی وجود ندارد که در رابطه فعلی خیانت نکند. چنین افرادی هرگز به روابط خود متعهد و وفادار نیستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان