سخت ترین سال بیل گیتس: سال 2021 بدترین سال عمرم بوده است

توسطدکتر رضا جاویدی

آذر ۱۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۱۸, ۱۴۰۰ , ,
سخت ترین سال بیل گیتس داستان الهان بخش 9 فرد مشهور

بیل گیتس روز سه شنبه در وبلاگ خود نوشته است که سال 2021 سخت ترین سال زندگی او بوده است. بنیانگذار مایکروسافت در پست بررسی سالانه خود در GatesNotes در مورد مشکلاتی که در سال گذشته با آن روبرو بوده است، نوشته است. از جمله پایان دادن به ازدواج خود با ملیندا فرنچ گیتس پس از 27 سال صحبت کرد.

گیتس در این پست نوشت: “من می دانم که بسیاری از مردم در مورد موضوع خانگی من کنجکاو هستند: طلاق من.” این زوج اعلام کردند که در ماه می از هم جدا می شوند و طبق پرونده دادگاه در ماه آگوست رسماً طلاق گرفتند.

بدترین سال بیل گیتس

سخت ترین سال بیل گیتس؛ جدایی از همسر

گیتس گفت: “نمی تواند انکار کند که این سال برایم، سالی پر از غم و اندوه شخصی بود.”

این میلیاردر گفته است که او و همسر سابقش هنوز بنیاد بیل و ملیندا گیتس را اداره می کنند و “ریتم کاری جدید و خوبی” پیدا کرده اند.

این امر پس از آن صورت می گیرد که بنیاد گیتس در ماه جولای اعلامیه ای منتشر کرد.  بر این اساس ملیندا می تواند تا دو سال دیگر از سمت ریاست مشترک کناره گیری کند. البته اگر او و بیل نتوانند با یکدیگر همکاری کنند.

مطلب مرتبط: ۹ ایده واقعی که به یک بیل گیتس دیگر تبدیل شوید

گیتس گفت که داشتن روزهایی بدون هیچ گونه تعامل انسانی در طول همه‌گیری کووید-۱۹، «تجربه‌ای عجیب و سردرگم‌کننده» بود. به طوری که او این سال را بدترین سال بیل گیتس می نامد.

ترک کردن فرزندان

بیل گیتس در ادامه افزوده است که دنیای شخصی خود را هیچ‌گاه کوچک‌تر از دوازده ماه گذشته احساس نمی‌کرده است. بیل گیتس گفته که «خانه او رسماً یک خانه خالی» است، زیرا دو فرزندش اخیراً خانه او را ترک کردند.

او گفته است: “من تا زمان واکسیناسیون، بدون هیچ گونه تعامل اجتماعی چهره به چهره، مدت زمان زیادی داشتم.”. اگر بین جلسات استراحت داشتم، در حیاط خانه قدم می زدم تا چیز متفاوتی را ببینم.

بیل گیتس در پایان نوشتار خود، به رویدادهای سیاسی و اجتماعی سال 2021 نیز اشاره کرده است. رویدادهایی نظیر خروج آمریکا از افغانستان. او اشاره کرده است که اگر چه سال 2021 سال سختی برایش بوده، اما امیدوار است سال 2022 سال بهتری برایش باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *