بهترین فیلمهای 2021: ده فیلم خوب که تماشای آنها را نباید از دست داد

توسطعقیله نرگس رحمانی

آذر ۱۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۱۸, ۱۴۰۰ , , ,
بهترین فیلمهای 2021

در سال 2021 فیلم‌های زیبا و مفهومی زیادی ارائه شده است. بهترین فیلمهایی که تماشای آن به اندازه یک سفر می تواند دانستنی و تجربه در ما خلق کند. با توجه به اینکه در ماه دسامبر قرار داریم، می توان گفت که به خط پایان سال سینمایی 2021 رسیده ایم. کرونا تأثیرات زیادی بر تجارت این صنعت داشته، اما فیلمسازان و بازیگران سینما را از تولید و نقش آفرینی آثار بزرگ باز نداشته است. بسیاری از فیلمهای ساخته شده در این سال، در ماه آینده به نمایش در خواهند آمد. احتمالا فروش خوبی هم داشته باشند.

بهترین فیلمهای 2021؛ Censor

برترین فیلمهای 2021

انید زنی است که در یک شرکت مشغول بررسی فیلم است. او به سانسور کننده فیلم باید صحنه های خشونت جنسی و رفتاری را حذف کند. انید با مهارت خاصی فیلم ها را بررسی و از تیغ سانسور خود می گذراند. او از کار و شغلش راضی به نظر می رسد. اما زمانی همه چیز بهم می ریزد که یک فیلم جدید برای سانسور و بررسی به وی سپرده می شود.

در این فیلم او با یک تلنگر غوغایی مواجه می‌شود. در فیلم بازیگری را می بیند که احساس می کند خواهرش است که به طرز مرموزی ناپدید شده بود. سرگردانی و وحشت عجیبی، انید را فرا می گیرد. جستجوی انید برای حقیقت، واقعیت و داستان فیلم را با هم برای او محو می‌کند. تشخیص ندادن واقعیت از فیلم، وحشتناک ترین اتفاقی است که برای هر کس امکان دارد. به خصوص برای یک سانسورچی که دشمن چنین فیلمهایی بوده است.

مطلب مرتبط: بازی تاج و تخت ترک: این سریال حماسی از کدام کانال پخش و چه زمان شروع می‌شود

Barb & Star Go To Vista Del Mar

برترین فیلمهای 2021

در حالی که برخی از فیلم‌ها طبق قوانین بازی می‌کنند، برخی دیگر قرار است مسیر دیوانه‌وار خود را ترسیم کنند. مانند گربه‌ای بالای درخت نخل که تصمیم دارد از درخت نخل بالا برود. Barb & Star Go To Vista Del Mar کاملاً در قسمت دوم قرار دارد.

یک کمدی جالب که در آن دو دوست به نامهای بارب و استار برای تعطیلات به یک استراحتگاه در فلوریدا می‌روند. این دو قبل از اینکه در مثلثی عاشقانه درگیر شوند، درگیر توطئه‌ای از طرف یک فرد شرور می شوند. کسی که تلاش دارد تمام مردم شهر را از بین ببرد. این فیلم کمدی می تواند یکی از انتخاب های شما برای شب یلدا باشد.

مطلب مرتبط: ۱۰ فیلم برتر بالیوود در سال ۲۰۲۰ که بسیار پرطرفدار بوده اند

بهترین فیلمهای 2021؛ Promising Young Woman

برترین فیلمهای 2021

کاساندرا دختر جوانی است که از رشته پزشکی ترک تحصیل کرده است. او تمام روزهای خود را با کار در یک کافی شاپ سپری می کند. کاساندرا شب های خود را در کلوپ های شبانه می گذراند. او وانمود می کند که بیش از اندازه الکل مصرف کرده است. به این ترتیب به آسانی می تواند اخلاق هر مردی را که سعی می کند او را به خانه ببرد را بررسی کند.

کاساندرا در شب به معنی واقعی یک هیولاست که تنها به انتقام فکر می کند. کسی که تصمیم دارد تجاوزات بی حد مرز جنسی در جامعه مدرن را برطرف کند. این فیلم درباره اتفاقاتی است که هر روز برای زنان در جهان رخ می دهد. این یک واقع گرایی وحشیانه و ناخوشایند است که آغشته به زرق و برق است.

Annette

برترین فیلمهای 2021

یکی از بهترین های 2021 شاید همین فیلم باشد. داستان فیلم درباره یک استند-آپ کمدین و یک خواننده اپرا سوپرانو است. این دو به تازکی زندگی خود را آغاز کرده و صاحب فرزندی می شوند. داستان فیلم حول و حوش شخصیت و رفتارهای این دو زوج می چرخد. در یک طرف هنری استند-آپ کمدین است که شخصیتی خودمحور دارد. او تبحر شدیدی برای خنداندن مخاطب خود دارد. هنری از این حربه نه برای ایجاد شادی در مخاطب خود، بلکه برای مسلط شدن او استفاده می کند. او با خنداندن افراد در واقع آنها را از هر جهت خلع سلاح می کند.

در سوی مقابل، شخصیت همسرش “آن” قرار دارد. او در صحنه اپرا تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مخاطبان از هنر او لذت ببرند. او تلاش ندارد از هنر خود برای تسلط بر مخاطب استفاده کند. در واقع هدف یکی و روش ها متفاوت است. این دو زوج هر دو هدفشان برترین بودن و در کانون توجه بودن است. اما به هر روی زندگی پر زرق و برق این دو با تولد دخترشان آنت، چرخشی غیرمنتظره می‌گیرد.

مطلب مرتبط: کمدینی که با درآوردن صدای کودکان مدیران مکتب را اذیت می کند

بهترین فیلمهای 2021؛ The Father

 

برترین فیلمهای 2021

این یک فیلم درام دلخراش درباره فراموشی و زوال عقل است. این فیلم جوایز متعددی را در جشنواره های امسال از آن خود کرده است. آنتونی با بازیگری آنتونی هاپکینز، پیرمردی است مبتلا به آلزایمر شده.است. او هر چه را تاکنون تجربه کرده و زیسته را فراموش می کند. به تدریج از سوی اطرافیانش نیز فراموش می شود.

اتفاقات این فیلم بسیار دلخراش و نگران کننده است. پیرمردی درمانده که گذر زمان باعث آن شده است و او باید با پیشرفت از دست دادن حافظه خود مقابله کند.

مطلب مرتبط: ۵ نشانه شایع که با علائم شروع زوال عقل اشتباه گرفته می شوند

Petite Maman

برترین فیلمهای 2021

یک فیلم جذاب و درام فرانسوی. این فیلم سرشار از عواطف انسانی است و دیدن آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. داستان درباره نلی است. دختری هشت ساله که به همراه پدر و مادرش به خانه مادربزرگش رفته است. مادر بزرگ او به تازگی فوت کرده و خانواده درگیر تخلیه خانه او هستند. در این میان نلی در جنگل پشت خانه مادربزرگ با دختری هم سن و سال خود به نام ماریون آشنا می شود. نلی متوجه می شود که این دختر در واقع مادر خود او در سن هشت سالگی است. او با مادر خود دوست می شود. نلی تلاش دارد از این فرصت استفاده کند و بیشتر مادر تودار و کم حرفش را بشناسد.

بهترین فیلمهای 2021؛ Pig

برترین فیلمهای 2021

این فیلم از جمله فیلم های درامی است که باید با دقت و توجه آن را تماشا کرد. داستان فیلم خوک، درباره فردی است که بدلایل مختلف از گذشته خود فاصله گرفته است. او به تنهایی در جنگلی زندگی می کند، اما وقتی خوک او ربوده می شود با گذشته خود روبرو می شود. این روبرو شدن او با گذشته اش اجباری است و شاید اصلا او تمایلی به این مسئله ندارد. این فیلم به واقع یک مطالعه عمیق درباره شخصیت یک فرد است که حساب شده انجام می شود. قهرمان داستان در طول فیلم همواره ساکت است و مخاطب فیلم منتظر واکنش و صدایی از اوست. لذا مخاطب می داند که او بی دلیل عصبانی نمی شود و اگر عصبانی است، حتما دلیلی دارد که باید به آن توجه کرد. همین مسئله را به کل فیلم بسط دهید تا بدانید چرا باید این فیلم را با دقت دید.

مطلب مرتبط: برترین فیلم‌های سینمای بالیوود در سال ۲۰۱۹

The Green Knight

برترین فیلمهای 2021

علاقمندان به تاریخ فرهنگ قرون وسطایی، تماشای این فیلم را نباید از دست بدهند. شوالیه سبز داستان سِر گاوین (دیو پاتل)، خواهرزاده شاه آرتور را روایت می‌کند. او بدنبال شوالیه سبز (شخصیتی غول پیکر) است که بتواند با او مقابله کند. لذا سفری ماجرایی را دنبال می کند.

در طول فیلم شخصیت گاوین، مورد توجه قرار می گیرد، آن هم در سفری که هدف های آن از وظیفه به یک تلاش برای شناخت خود تبدیل می شود. لذا طبیعی است که او برای شناخت خود باید به مقابله با انواع پلیدها بپردازد؛ غول ها، سارقان، غارتگران، ارواح و ….

بهترین فیلمهای 2021؛ The Power Of The Dog

برترین فیلمهای 2021

داستان فیلم Power of the Dog در ایالات مونتانا و در سال ۱۹۲۵ رخ می‌دهد. یعنی سالهایی که آمریکا با شکوفایی اقتصادی خود را سپری می کند. لذا طبیعی است که دو برادر با پرورش گاو و گوسفند در مزرعه بربانک به انسان‌هایی ثروتمند تبدیل شوند. این دو برادر روابط خوبی با یکدیگر دارند، اما وقتی جورج با رز ازدواج می کند همه چیز تغییر می کند. فیل به عنوان برادر بزرگ دچار حسادت می‌شود. درگیرهای دو برادر آغاز می شود. اوج درگیری زمانی افزایش می یابد که رز به همراه پسر خود برای زندگی به به مزرعه بربانک می‌آیند. اکنون آن‌ها تحت حکومت فیل، یعنی پسر بزرگ باید زندگی کنند.

مطلب مرتبط: جلوه های ویژه از ۲۵ زیباترین بازیگر زن بالیوود در سال ۲۰۲۱

Honeydew

برترین فیلمهای 2021

هیچ چیز با منشأ ناشناخته نخورید. هشداری که توسط رایلی (مالین بار) و سام (سویر اسپیلبرگ، پسر استیون) در هانیدیو مورد توجه قرار نمی گیرد. در یک سفر کمپینگ در نیوانگلند، این زوج با یک زمیندار پیر به نام کارن برخورد می کنند. رایلی و سام گیاهخوار هستند، اما مجبورند مقداری از گوشت گاو و نان خانگی کارن را بخورند. آن منطقه به دلیل از دست دادن محصولات کشاورزی و گاو در اثر یک هاگ سمی بدنام است. و این خود موضوع را جذاب می کند.

این تازه آغاز مصیبت‌هایی است که نویسنده/کارگردان دورو میلبرن برای قهرمان‌های داستانش در نظر گرفته است. سپس مردی با ظاهری مبهوت با سر باندپیچی در شام به آن‌ها ملحق می‌شود. به زودی متوجه می‌شوید که کارن نقشه‌های فریبنده‌ای برای سام و رایلی دارد. شما را به دیدن این فیلم زیبا و ترسناک دعوت می کنم. این فیلم می تواند انتخاب خوبی برای شب یلدا باشد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *