بی میلی جنسی: پنج علت که زنان از رابطه جنسی گریزان اند

توسطعقیله نرگس رحمانی

آذر ۱۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آذر ۲۴, ۱۴۰۰ , ,
بی میلی جنسی

بدون تردید رابطه جنسی، زندگی مشترک را زنده نگه می دارد. زمانی که مسایل کسل کننده زندگی شروع می شود، لحظات کوچک لذت و رضایت جنسی باعث می شود که دو شریک زندگی کنند. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی زنان دیگر علاقه ای به رختخواب نشان نمی‌دهند؟ این مساله نه تنها ناامید کننده، بلکه بسیار نگران کننده است. بنابراین بهتر است به این مساله بپردازیم که چه دلایلی باعث بی میلی زنان به رابطه جنسی می شوند.

۱.بی میلی جنسی؛ نارضایتی

یکی از علت های اصلی بی میلی زنان به رابطه جنسی ممکن است نارضایتی نسبت به ازدواج باشد. شاید او واقعا از این ازدواج پشیمان شده و ناراضی است. شاید چیزی او را آزار می دهد و این باعث می شود در رختخواب از شما دوری کند. به علاوه ممکن است زن ارتباط عاطفی، اوایل ازدواج تان را إحساس نکند و این به او حس بدی منتقل می کند. بهتر است در چنین مواردی مرد با همسرش صحبت کند و در مورد نارضایتی او بپرسد.

مطلب مرتبط: رابطه جنسی در دوران بارداری: آیا نزدیکی در زمان بارداری بی خطر است؟

۲.عدم نوازش

زنان عاشق نوازش و تماس فیزیکی مثل لمس کردن هستند. اگر از نوازش کردن اجتناب می کنید و مستقیماً به رابطه می پردازید، این یک اشتباه بزرگ است. چرا که در چنین حالتی به زنان حس بدی دست می دهد و از ادامه رابطه منصرف می شوند. فراموش نکنید که زنان بیشتر ازهر چیزی علاقه دارند تا بیشتر حرف های عاشقانه بشنوند و بیشتر نوازش شوند.

۳.بی میلی جنسی؛ استرس و خستگی

استرس و خستگی نیز نقش مهمی در بی میلی زنان به رابطه جنسی دارد. مشکلات زندگی، امور خانه، بچه ها و شغل بیرونی ممکن است زنان را تحت فشار قرار دهند. در چنین حالتی، آن ها دچار اضطراب و خستگی مفرط می‌شوند. از این رو، طبیعی است که بخواهند شب ها استراحت کنند تا این که درگیر رابطه جنسی باشند. بنابراین بهتر است مردان در چنین شرایطی با کمک و مشارکت در کارهای خانه، وضعیت را تغییر دهند.

مطلب مرتبط: چرا زنان رابطه جنسی را در شب و مردان رابطه را هنگام صبح دوست دارند؟

۴.رابطه جنسی دردناک

برای بسیاری از زنان ممکن است رابطه جنسی بسیار دردناک و آزار دهنده باشد. آن ها در طول رابطه احساس ناراحتی می کنند. در چنین شرایطی زنان از برقراری رابطه دوری و امتناع می کنند. بهتر است با او ارتباط برقرار کنید و دلایل ناراحتی اش را بپرسید. احساس درد مداوم نگران کننده است. بنابراین حتما به متخصص زنان مراجعه کنید.

۵.بی میلی جنسی؛ روال یک نواخت و کسل کننده

یکی دیگر از دلایل احتمالی که زنان به رابطه جنسی علاقه ندارد، روال کسل کننده در رابطه‌تان است. او ممکن است از یک نواختی رابطه خسته شده باشد. به همین خاطر سعی می کند از شما دوری کند. از این رو بهتر است به دنبال چیزهای جدید و هیجان های نو در رابطه تان باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *