جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

کریسی برادی از جمله نویسندگانی است که در حوزه سلامت و تندرستی زنان، مقالات متعددی نوشته است. دکتر برادی در این مقاله راههای فعال تر شدن در زندگی روزمره را یادآوری می کند. فعال تر شدن در زندگی، خود زمینه موفقیت بیشتر را فراهم می‌کند.

در زیر شش راه آسان، برای فعال تر شدن وجود دارد که بیشتر اوقات آن‌ها را رعایت و استفاده کنید. تعجب خواهید کرد که بعد از عمل کردن به این امور و تبدیل شدن آن‌ها به عادت، چقدر احساس بهتری خواهید داشت. ان وقت احساس خواهید کردید که در زندگی فعال تر شده اید.

1. فعال تر شدن در زندگی؛ پیاده‌روی کنید.

اگر از قبل ناله می‌کنید، انگیزه‌هایی را برای تقویت انگیزه خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، من دیگر مشترک مجلات نمی‌شوم، به فروشگاه می‌روم تا آخرین شماره‌ها را خریداری کنم. ایجاد یک سیستم رفاقتی نیز مفید است. به جای اینکه دوست خود را به صرف چای دعوت کنید، آن را برای رفتن و پیاده‌روی روزانه آماده کنید. مکالمه دو نفره می‌تواند شما را از سختی کل تمرین منحرف ‌کند.

2. از پله ها بالا بروید.

این یکی واضح است، واقعاً چند بار به جای پله‌ها از آسانسور استفاده می‌کنید؟ پنج دقیقه بالا رفتن از پله‌ها تا 150 کالری می‌سوزاند! در بلند مدت این مسئله می‌تواند به شما احساس شادابی دهد.

3. هنگام خرید به جای گاری فروشگاهی از سبد استفاده کنید.

به هنگام خرید، به جای گاری از یک سبد استفاده کنید. این یک جلسه وزنه برداری خودکار است.

4. فعال تر شدن در زندگی؛ ماشین خود را دورتراز مقصد پارک کنید.

با پارک کردن دورتر از مقصد خود، پیاده‌روی بیشتری ایجاد کنید. با شلوغ شدن تعداد زیادی از پارکینگ‌ها، استفاده از پارکینگ‌های خلوت نه تنها کالری می‌سوزانید، بلکه در زمان خود هم صرفه جویی می کنید. گرفتار نشدن در ترافیک و شلوغی شهر، احساس خوبی دارد. روحیه شادی را افزایش می‌دهد و شما را به یک آدم شاد تبدیل خواهد کرد.

5. زنگ هشدار موبایل برای کارهای مختلف تنظیم کنید.

کریستی برادی در این مورد می گوید: من دائماً در حال نوشتن هستم، بنابراین وقتی غرق کاری هستم، فراموش می‌کنم که چقدر نشسته‌ام. انگار که یک پلک زده‌ام، اما ساعت‌ها گذشته است. برای هر ساعت یک زنگ هشدار در موبایل تنظیم کنید، بنابراین به یاد داشته باشید که حداقل دو دقیقه برای حرکات کششی یا راه رفتن از جای خود بلند شوید. برنامه‌های هشدار متعددی را امتحان کنید، برنامه‌هایی که هر نیم ساعت یک بار با یک روال سه دقیقه‌ای روی مانیتور شما ظاهر شود و زمان را به شما یادآوری کند.

6.فعال تر شدن در زندگی؛ هنگام تماشای تلویزیون ورزش کنید.

می‌دانم که قرار است به شما بگویم که کمتر تلویزیون تماشا کنید، اما این باعث می‌شود من یک ریاکار جلوه کنم. من هم نمی‌توانم از تماشای برنامه‌های دلخواهم بگذزم، اما تلاش می‌کنم در حین تماشا تمرینات کوچک انجام دهم.پس شما هم می توانید امتحان کنید. افزایش تحرک به فعال تر شما در زندگی کمک فراوانی خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان