جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(3)

زمانی که با فردی صحبت می کنیم و او می خندد و دندان هایش نمایان می شود، شکل دندان های او به ما چیزهایی زیادی در مورد شخصیت اش می گوید. در واقع دندان ها همانند دست ها، پاها و موهای ما اطلاعات زیادی در مورد شخصیت ما نمایان می کند. نه فقط شکل دندان ها بلکه عادات خاص مرتبط با دندان‌ها مانند ساییدن مداوم، به دنیا می‌گوید ما چطور آدمی هستیم. دیگران بر اساس آن چه قضاوتی در مورد ما می‌کنند. در این نوشتار به موضوع شخصیت شناسی از روی دندان خواهیم پرداخت. با خبرنامه همراه باشید!

۱.شکل دندان ها، نشان دادن سن

شکل و لبه‌های دندان‌های ما سن ما را به خوبی نشان می دهد. مهم نیست که پوست شما مانند کره‌ براق و سفت باشد. اگر لبه‌های دندان ها گردتر باشد، به این معنا است که شما جوان تر هستید. اما اگر مربع شکل باشند، به‌خصوص دندان‌های جلویی، نشان می دهد که سن شما بالا است و مسن تر هستید.

۲. شخصیت شناسی از روی دند ان؛ دندان های نوک تیز

اگر دندان های نوک تیز یا حتی کمی نوک تیز داشته باشید، نشان می دهد که شما چقدر فرد پرخاشگر و تهاجمی هستید. به همین دلیل است که طبق افسانه ها، خون آشام ها، دندان های تیز دارند. در واقع اگر دندان های تان این شکل را داشته باشند، شخصیت قدرتمندی دارید. در صورتی که فرد مقابل شما دندان های ثنایای کوچکی داشته باشد، به این معنی است که فرد تمایل دارد شما را تحت فشار قرار دهد.

مطلب مرتبط: با نگاه کردن به شکل بینی تان بیشتر در مورد شخصیت تان بدانید

۳.دندان های ساییده شده

عده‌ای هستند که بیشتر در هنگام خواب دندان قروچه می‌کنند و شما فرض می‌کنید که موش در خانه است. این افراد فوق العاده استرس بالا دارند. به علاوه ممکن است ناامید و یا حتی مضطرب باشند. پس بدون این که نشان دهید آن ها مشکلی دارند با آنها با خوش رویی صحبت کنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ ویژگی جسمانی که شخصیت شما را رو می کند

۴.دندان های بیضی شکل

گفته می شود افرادی که دارای مجموعه ای بیضی شکل از دندان ها هستند، افراد بسیار منظم و با برنامه هستند. چنین افرادی کمال گرا و بسیار هنرمند هستند. آن ها با پشتکار و نظم به خوبی به اهداف از پیش تعیین شده شان دست می یابند.

مطلب مرتبط: شخصیت شناسی گروه خونی بر اساس طالع بینی ژاپنی

 

۵. شخصیت شناسی از روی دندان؛ دندان های مستطیلی

اگر دندان های مستطیلی دارید، به این معنا است که شما فردی بسیار عصبی هستید که گاهی اوقات می تواند منفجر شود. البته به طور قطع، افرادی با چنین مجموعه ای از دندان ها، می توانند بسیار صاف و صادق نیز باشند.

مطلب مرتبط: اینکه فرزند چندم خانواده هستید، روی شخصیت شما تاثیر دارد

۶. دندان های مربعی

اگر دندان‌های شما با لثه‌ها مربع شکل می‌گیرد، به این معنا است که شما فرد بسیار مقتدر، با جذبه و دارای رفتار دیپلماتیک هستید. همیشه سعی می کنید مسایل را با گفت و گو و مسالمت آمیز حل کنید. به علاوه  به معنویات نیز علاقه زیادی دارید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان