جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

۲۲ راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام تان در سال ۲۰۲۲

آنچه که در این مطلب میخوانید
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

در سالهای اخیر استفاده از شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام رواج زیادی یافته است و این شبکه مجازی تبدیل به یکی از پولسازترین و پربازده ترین شبکه های اجتماعی جهان شده است. اگر شما هم علاقمند به فعالیت در این حوزه هستید این مقاله ۲۲ راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام تان در سال ۲۰۲۲ را از دست ندهید.

۱. صفحه‌ی اینستاگرام‌تان را در سایر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

حساب اینستاگرام‌تان را در سایر حساب‌ها و پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان تبلیغ کنید. به مخاطبان‌تان بگویید،‌ بعد از آن‌که فالوی‌تان کردند، چه مزایایی در انتظارشان خواهد بود. (مثلا عکس‌های پشت صحنه‌ی کارهای‌تان، عکس‌های کم‌تر دیده شده،‌ عکس‌هایی که هنوز زمان انتشارشان فرا نرسیده، کوپن‌ها و تخفیفات و غیره)

۲. عکسهای آبی رنگ ارسال کنید

عکسهایی از اجسام و چشماندازهای آبی رنگ ارسال کنید. نتایج برخی پژوهشها نشان میدهند، این قبیل عکسها در مقایسه با عکسهایی با رنگ غالب نارنجی یا قرمز تا ۲۴ درصد بیشتر لایک میگیرند.

۳. از عکس نوشته استفاده کنید

عکس نوشته هایی حاوی نقل قول هایی از آدمهای سرشناس را در اینستاگرام تان پست کنید. این گونه تصاویر در شبکه های اجتماعی به وفور یافت میشوند. سایت کانوا ابزار بسیار عالی و قدرتمندی را برای ایجاد عکس نوشته های انگیزشی، الهام بخش یا خنده دار در اختیارتان میگذارد.

۴. از مخاطبان بخواهید مشارکت بیش‌تری داشته باشند

زیر تصاویر ارسالی‌تان از مخاطبان بخواهید به پست‌های‌تان واکنش نشان دهند. مثلا با نوشتن جمله‌ی “‌نظرات‌تان را درباره‌ي این تصویر برای من و دیگران بنویسید‌”‌، فالوورهای‌تان را به مشارکت بیش‌تر فرا بخوانید.

۵. از امکانات ژئوتگ استفاده کنید

از ژئوتگینگ (نشان‌گذاری جغرافیایی) استفاده کنید؛ به ویژه اگر دارای کسب و کار محلی هستید. وقتی تصاویرتان را با نشان‌گذاری جغرافیایی (ژئوتگ) ارسال می‌کنید، سایر کاربرانی که در منطقه‌ی جغرافیایی‌تان به ارسال تصویر می‌پردازند،‌ تصاویرتان را در صفحه‌ی موقعیت مکانی (لوکیشن) مشاهده خواهند کرد. این روش جهت جلب توجه کاربران محلی، بسیار عالی و موثر است.

۶. ارسال پست‌های‌تان را زمانبندی کنید

جهت زمانبندی و انتشار پست‌های اینستاگرام‌ می‌توانید از امکانات سایت لیتر استفاده کنید. ارسال منظم و ثابت پست‌ها در اینستاگرام جهت افزایش شمار فالوورهای‌تان در طول زمان، نکته‌ای کلیدی به شمار می‌رود.

۷. واقعا برای موفقیت در اینستاگرام زحمت بکشید

واقعا درگیر کار شوید و برای کسب موفقیت در اینستاگرام تلاش کنید. حضور در اینستاگرام را صرفا به عنوان تفریح یا سرگرمی تلقی نکنید. اگر واقعا برای اینستاگرام‌تان زحمت بکشید،‌ سایر کاربران با استفاده از تمام نکات، ترفندها، و استراتژی‌ها در کل دنیا نیز نمی‌توانند با شما رقابت کنند. از لایک کردن تصاویر و ارسال نظرات (کامنت) هوشمندانه هدف‌های خاصی را دنبال کنید. مرتبا کاربران جدیدی را پیدا کنید و فالوی‌شان کنید، و با پاسخ به کامنت‌ها و پرسش‌های‌شان، آن‌ها را نیز به مشارکت با خود وادار کنید.

۸. در یک پست چند عکس ارسال کنید

برای جلب حداکثری مشارکت کاربران می‌توانید در یک پست، ‌چند عکس را به صورت کلاژ (collage) یا اسلایدشو ارسال کنید. مثلا، با استفاده از ابزار پیک‌فریم می‌توانید تا ۹ عکس یا ویدئو را به صورت هم‌زمان ارسال کنید.

۹. دوستان فیسبوکتان را نیز فالو کنید

تمام دوستان فیسبوکتان را در اینستاگرام فالو کنید؛ با این کار، بسیاری از آنها شما را فالو بک خواهند کرد. برای این کار، مانند یافتن کاربران پیشنهادی، به صفحهی اصلی خودتان بروید و روی علامت آدمک (بالا، گوشهی سمت راست صفحه) کلیک کنید. صفحهی جدیدی باز میشود؛ روی کلمهی فیسبوک (در بالای صفحه) کلیک کنید. اکنون میتوانید به دوستان فیسبوکیتان دست پیدا کنید.

۱۰. در کپشن‌های‌تان از کلمه‌ی ‌”‌کامنت‌”‌ استفاده کنید

در کپشن‌ (زیر نویس) تصاویر ارسالی‌تان کلمه‌ی “‌کامنت‌”‌یا “‌بیان نظر‌”‌ را به کار ببرید. طبق نتایج برخی پژوهش‌ها، این کار به شکل قابل ملاحظه‌ای باعث افزایش تعداد کامنت‌ها یا نظرات می‌شود.

۱۱. در عکس‌های‌تان از صورت انسان استفاده کنید

عکس‌هایی را ارسال کنید که صورت انسان را نیز نشان می‌دهند. دان زارلا، متخصص علوم اجتماعی، دریافته است، عکس‌هایی با صورت انسان حدود ۳۵ درصد بیش‌تر از سایر عکس‌ها لایک دریافت می‌کنند.

۱۲. آدم‌های مختلف را تگ کنید (برچسب بزنید)

هر کجا ارتباطی میان تصویر ارسالی با سایر کاربران مشاهده کردید، آن‌ها را در تصویر تگ کنید. این کار باعث می‌شود تصاویرتان در صفحه‌ی کاربران تگ شده نیز نشان داده شود، و احتمال به اشتراک گذاری‌شان نیز بیش‌تر می‌شود.

۱۳. تصاویر، هر چه روشن‌تر، بهتر

هر چه نور تصاویر ارسالی در اینستاگرام بیش‌تر باشد، نتیجه‌ی بهتری در بر خواهد داشت؛ عکس‌هایی با نور ۶۵ تا ۸۵ درصد تا ۲۴ درصد بیش‌تر از عکس‌هایی با نور کم‌تر از ۴۵ درصد لایک می‌گیرند.

۱۴. عکس‌های پشت صحنه‌ی برندتان را به اشتراک بگذارید

عکس‌های ناگهانی و غیر رسمی از برند یا محیط کارتان می‌تواند شخصیت واقعی برندتان را نشان دهند. تصاویری را در اینستاگرام ارسال کنید که نشان دهند آدم‌های واقعی و درستی پشت لوگو (علامت تجاری) شما وجود دارند.

۱۵. از پست مهمان هم بهره‌مند شوید

از دوستان سرشناس و برندتان (در صورت وجود) بخواهید در حساب اینستاگرام‌تان پست بگذارند. اگر با افراد مشهور و با نفوذ در اینستاگرام ارتباط دارید، از آن‌ها بخواهید این کار را برای‌تان انجام دهند. این یک استراتژی نتیجه‌بخش و موثر است که با بهره‌مندی از آن می‌توانید مشارکت فالوورهای‌تان را به شدت بالا ببرید و هم‌زمان، فالوورهای جدیدی نیز کسب کنید.

۱۶. عکس‌های سایر کاربران را نیز به اشتراک بگذارید

عکس‌های اختصاصی (نه کپی) سایر کاربران را نیز به اشتراک بگذارید. عکس‌های مربوط به فالوورهای‌تان، به خصوص آن‌هایی را که محصول‌تان را در عکس‌شان منشن (ذکر) کرده‌اند، دوباره به اشتراک بگذارید. این کار دیگران را نیز ترغیب می‌کند عکس‌های مربوط به محصول‌تان را نیز به اشتراک بگذارند.

۱۷. حساب اینستاگرام‌تان را تبلیغ کنید

نام کاربری اینستاگرام‌تان را به صورت فیزیکی روی ابزارهای بازاریابی‌تان اعم از علامت‌ها و نشانه‌های مربوط به شرکت یا محصول، خودروهای حمل محصول یا خودروهای شرکت، برچسب‌ها یا کاتالوگ‌های محصول و غیره تبلیغ کنید.

۱۸. تاثیر پست های تان را بر آمار اینستاگرام تان تحلیل کنید

با استفاده از ابزارهایی نظیر کراود فایر، چگونگی تاثیر پست های اینستاگرامی تان را بر آمار دنبال کننده ها / دنبال شونده هایتان تحلیل کنید.

۱۹. داستان تعریف کنید

در زیر نویس (کپشن) عکس‌های‌تان، داستان‌های جذابی تعریف کنید که بتوانند مخاطب را درگیر کنند. تعریف داستان به ایجاد اتصال عاطفی قدرتمندی میان مخاطب و برند یا محصول‌تان کمک می‌کند؛ ارسال یک داستان گیرا به همراه تصاویر، احتمال به اشتراک گذاشته شدن‌شان را بیش‌تر می‌کند.

۲۰. افراد مشهور را تگ کنید

اگر در یک رویداد زنده نظیر کنسرت یا هر مکان دیگری حضور دارید که افراد سرشناس و با نفوذ اینستاگرام در آن‌جا حاضر هستند، آن‌ها را در عکس‌های‌تان تگ کنید تا پست‌های اینستاگرام‌تان بیش‌تر دیده شوند و بیش‌تر به اشتراک گذاشته شوند.

۲۱. از امکانات سایت آیکون‌اسکوئر بهره بگیرید

جهت پیگیری روند رشد حساب اینستاگرام‌تان از امکانات سایت آیکون‌اسکوئر بهره بگیرید. با استفاده از این امکانات، دریابید کدام تصاویر بیش از همه نزد مخاطبان ‌محبوب، و بیش از همه ارسال شده‌اند.

۲۲. از ابزار ویرایش عکس بهره بگیرید

جهت اندازه کردن تصاویر، افزودن قاب یا افکت به آن‌ها، یا به طور کلی، به منظور محبوب‌تر کردن تصاویرتان از ابزارهای ویرایش عکس نظیر برنامه‌ی اویاری (Aviary) بهره بگیرید.

خوب است برای مطالعه محتوای بیشتر به اینستاگرام خبرنامه هم یک سر بزنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان