جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4
(3)

خواه به تازگی ازدواج کرده باشید و خواه سال‌ها، متوقف کردن اشتباهات جنسی شما را هم در رختخواب و هم بیرون از آن خوشحال تر می کند. رابطه جنسی لذت بخش لزوما به مهارت‌های جنسی شما مربوط نمی‌شود، بلکه مهم است که از اشتباهات جلوگیری کنید. در این نوشتار ۶ بدترین اشتباه در رابطه جنسی را خواهید دید. با ما همراه باشید!

بدترین اشتباهات رابطه جنسی

لابد این را شنیده‌اید که رابطه جنسی خوب در گرو ارتباط درست و مناسب است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ نشان داد زنان و مردانی که هنگام برقراری رابطه جنسی با یکدیگر تعامل درست دارند، اضطراب کمتری داشته و به طور کلی رضایت جنسی بیشتری داشتند.

۱. این تصور که همه حرکات شما درست است

غیرممکن است که همه خواسته‌های شریک زندگی خود را از ابتدا بدانید. هر کسی ترجیحات شخصی خود را دارد. بهتر است با صحبت کردن از نیازهای جنسی همسرتان مطلع شوید. به این ترتیب ارتباط فیزیکی و روحی قوی‌تری خواهید داشت.

مطلب مرتبط: چطور یک زندگی جنسی شاد داشته باشیم

۲ . اشتباه در رابطه جنسی؛ سوال کردن در مورد  ارگاسم

تردیدی نیست که رسیدن به اوج لذت جنسی عالی است اما کاهش دادن ارتباط جنسی تنها به لحظه ارگاسم به هر دو طرف فشار زیادی وارد می کند. و بدتر اینکه شریک زندگی را دچار اضطراب و حس بد می‌کند.

۳. پنهان کردن احساس‌تان و آنچه به شما لذت می دهد

در رابطه جنسی با همسرتان وقتی از چیزی خوشتان می‌آید نشان دهید. برقراری ارتباط با آنچه برای شما شگفت‌انگیز است، به طرف مقابل‌تان احساس خوبی می‌دهد. با هرچیزی که در لحظه می‌توانید ابراز علاقه کنید. برای افرادی که با صحبت کردن عصبی می‌شوند بهتر است از بیان فیزیکی استفاده شود تا کمتر تهدید‌کننده باشد و حتی مستقیم‌تر از بیان کلامی به نظر میرسد.

۴. استفاده از کلمات منفی در رابطه جنسی

باید تلاش کنید از کلمات مثبت استفاده کنید. اگر از کاری که شریک زندگی‌تان انجام می‌دهد خوش‌تان نمی‌آید نباید این را رک بیان کنید. بهتر است به صورت عمل شریک زندگی‌تان را به جهتی که تمایل دارید هدایت کنید به جای اینکه به او بگویید از این کار خوش‌تان نمی‌آید. در واقع بهتر است اول از اظهارات مثبت و دلگرم‌کننده استفاده کنید چون در ابتدا هر دو طرف نسبت به اظهار نظر جنسی حساس و آسیب پذیر هستند و بنابراین باید از بیان واضح نارضایتی خودداری کنید.

 

۵. اشتباه در رابطه جنسی؛ چک کردن تلفن هنگام رابطه جنسی

بخش ضروری برقراری ارتباط جنسی، حاضر بودن در زمان حال است. چک کردن تلفن یا نگاه کردن به آن می‌تواند هر دو طرف را از لذت در لحظه بودن خارج کند و خلق و خوی مناسب آنها را به هم بزند. در صورتی که منتظر تلفنی هستید بهتر است کمی صبر کنید و ارتباط جنسی را به بعد از تماس تلفنی موکول کنید.

۶. نقش بازی نکنید

صداقت را به جای نقش بازی کردن انتخاب کنید حتی اگر می‌خواهید به چیزی که از آن لذت نمی‌برید پایان بدهید. در عوض، از فرصت مناسبی برای کشف اینکه چگونه شریک زندگی تان می تواند شما را در رختخواب بهتر راضی کند، استفاده کنید. اجازه دهید تفاوت‌های شما باعث ایجاد مکالمه در مورد این شود که چه چیزی برای شما موثر است و چه چیزی خوب نیست.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان