تعبیر خواب گربه: ۴۲ معنا و مفهوم دیدن گربه در خواب

توسطتحریریه خبرنامه

آبان ۲۵, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱ ,
تعبیر خواب گربه
فهرست محتوا پنهان

در صورتی که گربه داشته باشید و خواب گربه ببینید، چندان غیرطبیعی و غیرعادی به شمار نمی‌رود. به این دلیل که در طول روز با این موجود سر و کار دارید و طبیعی است که در بخشی از خواب‌های‌تان ظاهر شود. اما اگر گربه ندارید و خواب آن را دیده‌اید، احتمالا تعبیر خواب گربه برای‌تان اهمیت پیدا کرده‌است.

دیدن خواب گربه با توجه به موقعیت و چیزهایی که در خواب می‌بینید معانی و تعابیر متفاوتی خواهد داشت. در این مقاله رایج ترین نمونه های خواب گربه را خواهیم دید و از مفهوم و تعبیر آنها مطلع خواهیم شد.

۱. تعبیر خواب گربه خوابیده

این خواب نشان می‌دهد که شما در دوران بسیار مثبت و سازنده ای از زندگی خود به سر می‌برید و در این مرحله از زندگی احساس آرامش و خوشحالی را تجربه می‌کنید.

دیدن خواب گربه ای که در کنارتان یا در دامن شما خوابیده است نشانه ای بسیار مثبت و مبارک است. تعبیر این خواب آن است که شما بسیار خوشحال و شاد هستید و در زندگی یا خانواده خود تصمیمات بسیار خوبی می‌گیرید. شاید شما از مرحله ای سخت و طاقت فرسا عبور کرده اید و اکنون این مرحله را پشت سر گذاشته اید و در نهایت احساس آرامش درونی را تجربه خواهید کرد.

۲. خواب گربه ای که نوازش می‌خواهد

این چیزی است که گربه ها معمولا در دنیای واقعی می‌خواهند و به همین دلیل این خواب نیز خوابی بسیار رایج و متداول است. گربه دور و بر پاهای صاحبش می‌پلکد و عشق و توجه را از او طلب می‌کند. تعبیر این خواب بسیار مثبت است زیرا نشان دهنده شما و آدم‌های پیرامون تان است. دیدن چنین خوابی احتمالا نشان دهنده آن است که شما به دیگران وفاداری و عشق می‌دهید و آن ها به همین دلیل قدردان شما هستند.

۳. تعبیر خواب گربه عصبانی و خشن

دیدن گربه پرخاشگر و عصبانی در خواب تعبیر منفی دارد.  تعبیر این خواب معمولا آن است که شما در زندگی واقعی خود با تجربه هایی منفی و ناخوشایند روبرو خواهید شد. اگر در خواب ببینید که گربه ای می‌خواهد به شما حمله کند و شما را زخمی‌ کند، شاید دیداری غیردوستانه و خصومت آمیز را با کسی تجربه می‌کنید یا با کسی رابطه بد و ناخوشایندی خواهید داشت.

چنین خوابی نشان دهنده جنگ و جدل ناشی از سوء تفاهم و تعامل نادرست است. حتی ممکن است گفتار یا رفتار  فردی به شما آسیب رسانده و احساس اندوه و زخم خوردگی را در شما باقی بگذارد. اگر گربه ای که در خواب می‌بینید با احتیاط دور و اطراف شما پرسه می‌زند و به شما اعتماد نمی‌کند، تعبیر آن است که میزان منفی گرایی پیرامون شما تشدید خواهد شد.

در صورتی که در خواب ببینید گربه بر جایی از بدن شما خراشی انداخته، نشان دهنده آن است که در واقعیت از جانب یکی از نزدیکان خود مثل همسر یا شریک زندگی‌تان احساس  خستگی و رنجش را تجربه خواهید کرد.

۴. خواب گربه ای که از شما فرار می‌کند

این خواب نمایانگر چیزی ناخوشایند نیست و معمولا نشان دهنده آن است که در جایگاه فعلی خود در زندگی گیر افتاده اید و لازم است که بندها را پاره کرده و خود را از تمام چیزهایی که شما را در بند کشیده است دور کنید.

چنین خوابی نشان می‌دهد که شما در موقعیت شغلی خود، در رابطه عاطفی تان یا در هر حوزه دیگری از زندگی بیش از اندازه احساس محدودیت می‌کنید و لازم است که خود را در این حوزه رها و مستقل سازید. اگرچه گربه ها ظاهرا موجوداتی وابسته به ما به نظر می‌رسند اما در واقع آن ها موجوداتی به شدت مستقل و متکی به خودشان هستند.

خواب گربه در حال فرار همچنین نشان دهنده نیاز به روبرو شدن و مقاومت کردن در برابر گروهی از افراد است. این افراد در تلاش هستند تا محدودیت‌هایی را در رفتار شما اعمال کنند یا در نظر دارند تا شما را مجبور به انجام کاری کنند که خوشایند و مطلوب شما نیست.

۵. خواب گربه مریض

خواب گربه مریض احساسات ناخوشایند شما نسبت به یکی از نزدیکان یا آشنایان تان است. تعبیر این خواب آن است که شما در برابر احساسات آن فرد احساس ناامنی می‌کنید و نسبت به رفتار او مشکوک هستید.

هرچند باید در نظر بگیرید که این تعبیر هیچ کاربردی در روابط عاطفی شما ندارد. به علاوه این خواب می‌تواند نمادی از احساسات شما نسبت به یکی از اعضاء خانواده یا یکی از نزدیکان تان باشد. شاید احساس می‌کنید که فردی آنطور که باید رفتار نمی‌کند و به شما احترام کافی نمی‌گذارد.

دیدن گربه مریض در خواب همچنین می‌تواند بازتابی از آگاهی و فهم شما از این موضوع باشد که شما با آگاهی از اینکه کار نادرستی انجام داده اید احساس گناه می‌کنید. آگاهی ما چیزی است که هیچ راه فراری از آن وجود ندارد و به همین دلیل تجربه خواب تعقیب شدن توسط آگاهی خودمان معمولا تجربه ای غیرعادی به شمار نمی‌رود.

۶. دیدن گربه مرده در خواب

خواب گربه مرده نمادی از یک رابطه از بین رفته و تاریخ گذشته در عالم واقعیت است. شاید به تازگی از یک رابطه ناخوشایند خارج شده‌اید یا شاید به تازگی تجربه طلاق را از سر گذرانده اید. احساساتی که معمولا در چنین موقعیت هایی تجربه می‌کنیم برای روح ما بسیار سنگین و آزاردهنده هستند و دیده شدن آن ها در قالب مرگ در خواب تجربه ای غیرمعمول به شمار نمی‌رود.

خواب گربه مرده همچنین نشان دهنده رویدادی ناخوشایند است که قبلا در زندگی شما رخ داده است. شاید ماجرای ناخوشایندی در خانواده یا در زندگی یکی از نزدیکان تان احساس ناخوشایندی را در شما به وجود آورده است.

۷. تعبیر خواب بچه گربه

خواب بچه گربه نشان دهنده احساس نیاز به توسعه نفس و استقلال است. بچه گربه در خواب نماد پاکی و بی گناهی در بهترین شکل آن است. بنابراین اگر در خواب خود بچه گربه ببینید، تعبیر آن است که احتمالا باید بندها را باز کنید و رهایی و استقلال بیشتری را تجربه کنید.

۸. خواب گربه ای که در معرض خطر است

خواب گربه‌ای که در معرض خطر است و باید نجاتش بدهید، نشان دهنده آن است که شما باید دوباره احساس قدرت و کنترل خود بر زندگی را به دست آورید. حتی اگر هدف اصلی شما در زندگی کمک به سایر موجودات و مخلوقات با هدف فراهم کردن امکان زندگی کردن آن ها است، باید بدانید که بدون شک کمک به دیگران موجب می‌شود که فرد کمک کننده احساس قدرتمند بودن را تجربه کند و همچنین احساس کند کاری انجام داده که قبلا تصور می‌کرده قادر به انجام آن نیست.

۹. گربه سیاه در خواب

گربه سیاه به خصوص برای افراد خرافاتی معمولا به معنای بدشگونی است. گربه سیاه اغلب با سحر و جادوی سیاه در ارتباط است و نشان دهنده این است که فرد خواب بیننده در زندگی خود نمی‌تواند استقلال و رهایی کافی داشته باشد. گربه سیاه به هیچ وجه تفاوتی با سایر گربه ها ندارد اما از آنجایی که از زمان های دور تحت تاثیر خرافه و باورهای غلط قرار گرفته است، برخی افراد آن را شوم و نحس در خواب می‌دانند.

خواب گربه سیاه نشان دهنده ترس شما در پیروی از شهود و ندای درونی تان در زندگی واقعی است. تعبیر این خواب آن است که شما باید بیشتر از همیشه به خودتان متکی بوده، خود را از دیگران بی نیاز کنید و خودتان را بیشتر باور داشته باشید.

۱۰. تعبیر خواب گربه سفید

دیدن گربه سفید در خواب نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که در آینده ای نزدیک با آن ها روبرو خواهید شد. این خواب نشان دهنده آن است که کسی یا چیزی به شما آسیبی می‌رساند و این وضعیت برای شما چندان راحت و آسان نخواهد بود.

۱۱. بازی کردن با گربه ها در خواب

دیدن چنین خوابی چندان عجیب و غریب نیست. اگر در خواب تعدادی گربه  را در حال بازی ببینید، تعبیر آن است که شما باید کمی ‌خود را رها کنید، به مسافرت بروید یا به یادگیری چیز جدیدی بپردازید تا کمی ‌طعم و لذت به زندگی خود وارد کنید.

به طور کلی، این خواب تعبیر مثبت دارد اما در عین حال از چیزی خبر می‌دهد که برای رسیدن به آن لازم است که کار و تلاش بیشتری داشته باشید.

۱۲. تعبیر خواب گربه های یک شکل

دیدن دو گربه کاملا شبیه به هم در خواب نشان دهنده نیاز شما به داشتن تعادل بیشتر در زندگی تان است. شاید چیزی در زندگی واقعی شما را آشفته و پریشان خاطر کرده است یا حتی به دلیل تعهدات و وظایف کاری تان احساس می‌کنید که در حال تکه پاره شدن و تجزیه شدن هستید.

۱۳. دیدن گروهی از گربه ها در خواب

دیدن تعداد زیادی گربه که اطراف شما پرسه می‌زنند یا حتی گروهی از گربه ها را در خواب خود ببینید، به این معناست که شما تمرکز خود را از دست داده اید و در زندگی غرق شده اید. اکنون زمان آن رسیده است که کمی‌سرعت خود را کاهش دهید و خودتان را بیشتر سر و سامان دهید تا احساس گم شدن و غرق شدن درونی تان را متوقف کنید.

۱۴. تعبیر خواب جعبه مخصوص نگهداری گربه

دیدن جعبه مخصوص گربه در خواب نشان دهنده آن است که شما به دلیل انجام دادن کاری در گذشته یا به دلیل اتفاقی که در گذشته برایتان رخ داده است احساس پشیمانی و ندامت می‌کنید.

دیدن چنین خوابی چندان رایج نیست. با این وجود، در صورتی که جعبه گربه ای را در خواب خود ببینید، تعبیر واقعی آن همان است که در اینجا برایتان نوشتیم.

۱۵. تعبیر خواب گربه ای که به طور هیستریک میو میو می‌کند

چنین خوابی به این معناست که احتمالا خیلی زود کسی به کمک‌تان نیاز پیدا می‌کند، اما شما برای کمک وقت، منابع، یا دسترسی کافی نخواهید داشت.

۱۶. گربه‌ای مقابل‌تان از جاده عبور کند

دیدن گربه‌ای که در مقابل‌تان از جاده عبور کند و به سمت دیگر برود به معنی آن است که وقتی طرح‌ها و نیت‌های‌تان به خاطر حوادث یا شرایط غیر منتظره‌ای که آشکارا ورای کنترل شما هستند شکست بخورند مایوس خواهید شد.

۱۷. خواب گربه ای که شما را گاز بگیرد

اینکه در خواب ببینید گربه‌‌ای که قصد نوازشش را داشته‌اید شما را گاز می‌گیرد هشداری است مبنی بر این که باید مراقب اطرافیانی که می‌توانند آدم‌های دروغگو و فضولی از آب در بیایند باشید.

۱۸. خواب دعوای گربه‌ها

چنین خوابی نشانه‌ی آن است که ممکن است خیلی زود قربانی سرقت خانه بشوید یا کسی ممکن است به ملک و قلمرو شما تعرض کند که ممکن است به از دست رفتن دارایی‌های ارزشمند‌تان بشود.

۱۹. تعبیر خواب گربه در دامان‌تان

خواب این که به آرامی گربه‌ای که بغل‌تان دراز کشیده و خوابیده یا با شما بازی بازی می‌کند نوازش می‌کنید نشانه‌ی ناراستی است. این خواب یعنی قرار است در کارهای ناپسند یا مزمومی ‌درگیر شوید که وعده‌ی ارائه فرصت‌هایی جهت نوعی مشوق و انگیزه به شما می‌دهند.

۲۰. گربه با موهای کثیف سیخ شده

تعبیر خواب گربه با موهای کثیف و سیخ شده هشداری درباره‌ی دریافت خبرهای ناخوشایند است. این خبر ناخوشایند می‌تواندشنید بیماری یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده باشد.

۲۱. خواب حمله کردن گربه به شما

اگر در خواب ببینید گربه‌ای با پنجه‌هایش به شما حمله می‌کند یعنی قرار است دشمنان قدرتمند و شروری در زندگی‌تان پیدا کنید. این آدم‌ها قصدشان آن خواهد بود که با تمام توان زندگی شما را خراب کنند و در سعی برای محروم گذاشتن شما از چیزهایی که برای‌تان عزیز و ارزشمند است بی‌رحم و پیگیر خواهند بود.

۲۲. خواب پیدا کردن جمجمه‌های گربه در سینک

این خواب می‌تواند به تصمیم جدی شما برای نداشتن هیچ حیوان خانگی دیگری، احتمالا نه فقط گربه بلکه هر حیوان خانگی، اشاره دارد به خصوص بعد از تجربه‌ی داشتن حیوانات خانگی که در گذشته مرده‌اند.

۲۳. تعبیر خواب گربه‌ ای که کنارتان روی تخت دراز کشیده باشد

اگر در خواب گربه‌ای روی تخت کنارتان دراز کشیده باشد نشانه‌ی بدشانسی است. این خواب حکایت از آن دارد که یک سری رویداد نامطلوب و ناخوشایند را تجربه خواهید کرد که بر حرفه، پروژه‌ها، کسب و کار یا روابط شما تاثیری منفی به جا خواهند گذاشت.

۲۴. گربه‌ای که خوابیده است 

چنین خوابی نشانه‌ی آرامش است. این خواب یعنی قرار است دوره‌ای از آرامش را در زندگی‌تان تجربه کنید که باعث خواهد شد دیگر نگران چیزهایی که باید مراقبت کنید نباشید و قادر خواهید بود زمان بیشتری را صرف مواظبت از خودتان بکنید.

۲۵. خواب خوردن گربه

تعبیر این که خواب ببینید گربه‌ای را می‌خورید و از وعده‌ی غذایی خود لذت می‌برید آن است که دوباره قرار است با چیزی که در گذشته گم کرده‌اید یا جا گذاشته‌اید برخورد داشته باشید یا قرار است چیزی را که در مقطعی از زندگی‌تان بدون اجازه از شما گرفته شده است باز پس بگیرید.

۲۶. خواب گربه‌ای که با یک موش مرده بازی می‌کند

اگر در خواب ببینید گربه‌ای یک موش را تعقیب می‌کند، می‌گیرد، می‌کشد و بعد با جسد آن موش بازی می‌کند یعنی سود زیادی نصیب‌تان خواهد شد یا از منابعی که انتظارش را ندارید ثروتی به دست خواهید آورد.

۲۷. خواب گربه‌ خیس

گربه خیس در خواب به این معناست که قرار است لحظه‌ای را تجربه کنید که خشم خود را نسبت به کسی که ظاهرا شما را نا امید کرده است ابراز خواهید کرد. این شخص یا نتوانسته‌ است دستورات و سفارشات شما را انجام دهد یا فراموش کرده‌ است کاری را که خیلی مهم بوده برای‌تان انجام بدهد.

۲۸. تعبیر گرفتن گربه در خواب

اگر در خواب‌تان گربه‌ای را دنبال کنید و بگیرید نشانه‌ی خوبی است حاکی از آن که طرح‌ها و رویا‌های‌تان در شرف به قوع پیوستن هستند. این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که قرار است فردی را ملاقات کنید که نهایتا همدم‌تان خواهد شد و کسی که نگران آسایش و رفاه شما خواهد بود.

۲۹. خواب یک خانواده از گربه‌

اگر یک خانواده‌ متشکل از گربه‌ها را در خواب ببینید، مثلا گربه‌ی مادر با بچه‌گربه‌ها، یعنی برای افزایش تعداد اعضای خانواده‌تان در زندگی واقعی آماده می‌شوید که ممکن است باعث پر شور و جنب و جوش و پر مسئولیت شدن زندگی‌تان بشود.

۳۰. خواب غذا دادن به یک گربه

اگر در خواب ببینید به گربه‌ای غذا می‌دهید یعنی برای مواجهه با خشم و خیانت از سوی آدم‌هایی که برای‌تان عزیز هستند و بسیار به آن‌ها اعتماد دارید آماده می‌شوید.

۳۱. پیرامون تان پر از گربه است

اگر در خواب ببینید اطراف‌تان پر از گربه است نشانه‌ی خیانت است. این خواب یعنی با آدم‌هایی ارتباط دارید که مستعد آن هستند که از پشت به شما خنجر بزنند و در حالی که اصلا از آن‌ها انتظار ندارید پشت‌تان را خالی کنند.

۳۲. خواب آزار دادن و آسیب زدن به یک گربه

اینکه در خواب به گربه‌ای آسیب بزنید نشانه‌ی بدی است. این خواب یعنی یا رفتار بد و ناخوشایندی از خود بروز خواهید داد یا نمی‌توانید در مواجهه با مشکلات و مسائل جدی که به اقدام سریع و تصمیم‌ گیری‌های محکم احتیاج دارند خوب عمل کنید.

۳۳. خواب گربه که توسط یک میمون کشته می شود

میمون خشن در خواب بازتابی از شخصیت بدخلق خودتان و تمایل ذاتی‌تان به دخالت در درگیری‌ها، دعواها و ناسازگاری‌های غیر ضروری است، بیشتر از همه در خانواده‌ی خودتان. ممکن است در وضعیت خستگی، ناراحتی یا انزجار از کارها و مسئولیت‌های روتین قرار داشته باشید و به طرز فزاینده‌ای از اتفاقات بسیاری که درست جلوی‌ چشم‌های‌تان رخ می‌دهند خسته شده باشید.

۳۴. خواب گربه که آسیب دیده

گربه‌ها معمولا نماد بد اقبالی هستند، و خبر از رسیدن دوران‌های سخت و بد شانسی می‌دهند. اگر در خواب گربه‌ی مرده‌ای پیدا کنید نشان از افزایش شر در زندگی یا وسوسه‌ی انجام کارهای غلط است. با آنکه ممکن است از شکستن قانون یا اصول اخلاقی اجتناب کنید، برداشتن گربه نشان دهنده‌ی آن است که ممکن است تسلیم آرزوهای تیره و تار بشوید مگر آنکه خویشتن‌داری فوق‌العاده را تمرین کنید یا از دیگران بخواهید به شما کمک کنند.

۳۵. خواب گربه‌هایی که دمشان را بالا گرفته‌اند

گربه‌ای که براق می‌شود اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد. در نتیجه اگر خواب گربه‌ای را در چنین حالتی دیدید، این خواب به اعتماد به نفس درست و حس استقلال شما اشاره دارد. ممکن است درباره‌ی وضعیت کنونی‌تان در محل کار یا زندگی شخصی احساس اطمینان و امنیت اشته باشید. یا اینکه گربه می‌تواند نماد شخصی زیرک یا مرموز در حلقه‌ی اجتماعی اطراف‌تان باشد. این احتمال وجود دارد که این فرد احساسات یا خشم شما را برانگیزاند و موجب آزارتان شود.

۳۶. خواب پدربزرگ‌تان که گربه بیماری را کتک می‌زند

گربه در خواب می‌تواند نشانه‌ی جنبه‌ای از شخصیت‌تان باشد که رها شده و رک و راست است. بزرگترهای خانواده ممکن است از این رک بودن شما آزرده خاطر شوند و آن را گستاخی به حساب بیاورند. سوء برداشت و اختلاف نسل می‌تواند اساسا شما را به مشکل دچار کند. کمی‌درک بین شما و طرف مقابل‌تان برای اجتناب از درگیری‌های احتمالی در آیند می‌تواند کمک کننده باشد. غرور شما نیز می‌تواند در این زمینه نقش داشته باشد، اما چیزهای بسیار بدتری از آسیب دیدن شخصیت و نفس آدم‌ها در جهان وجود دارد.

۳۷. خواب گربه که توسط همسایه‌ها کشته می‌شود

کشتن گربه‌ در خواب احتمالا نشان دهنده‌ی افزایش جسارت شما در اقداماتی باشد که در مرز غیراخلاقی یا غیر قانونی بودن قرار دارند. ممکن است دیگران از شما بخواهند در رفتارتان تغییراتی بدهید. صحنه‌ی مشاهده‌ی گربه‌های مرده نشان می‌دهد دوستان و خانواده‌تان ممکن است در کارهای‌تان دخالت بکنند چون آن‌ها خود واقعی شما را می‌شناسند و می‌دانند که هرگز نفس شما در چنین رفتار یا اعمال وحشتناکی خودش را درگیر نخواهد کرد. احتمال بیشتری وجود دارد که تاثیر دوستان ناباب و فشار آن‌ها باعث شده باشد به این طریق عمل کنید.

۳۸. خواب مرگ گربه‌ای در آغوش شما

به نظر می‌رسد که مردن گربه حاکی از پشیمانی‌تان بابت انجام اقدامات و کارهایی در گذشته باشد. خود گربه ممکن است با روابط یا مسائل جنسی مرتبط باشد بنابراین احتمال دارد احساس خجالت زدگی درباره‌ی کارهایی در گذشته که اکنون همه از آن باخبر شده‌اند داشته باشید. عاقلانه به نظر می‌رسد مدتی آفتابی نشوید تا کسانی که از غیبت کردن لذت می‌برند داستان دیگری برای غیبت پیدا کنند.

۳۹. خواب گربه‌ای که سگی را راه می‌برد

اگر در خواب ببینید گربه‌ای سگی را راه می‌برد احتمالا به معنی آن است که فردی فضول ممکن است دوستان‌تان را علیه شما متحد کند. این فرد می‌تواند کسی باشد که نسبت به دستاوردها و موفقیت‌های شما حسودی می‌کند. گربه نیز می‌تواند کسی باشد که سعی دارد یک موفقیت عاشقانه را به مخاطره بیندازد و به همین خاطر رفتاری گربه صفتانه دارد.

۴۰. خواب یک گربه و مار کبری که همدیگر را می‌کشند

داشتن یک گربه در خواب احتمالا بازتابی از استقلال و اتکا ‌به ‌نفس شماست. شاید به غنیمت شمردن لحظه اعتقاد دارید و از زندگی کردن در لحظه لذت می‌برید. در ضمن، کبرای قول پیکر که از درب خانواده‌ی دوست‌تان نگهبانی می‌کند می‌تواند نشانه‌ی شکاف عظیمی ‌بین شما دو نفر در واقعیت باشد. شما احتمالا دچار سوء تفاهمی ‌می‌شوید که به مجادله‌ای می‌انجامد که می‌تواند به احساسات هر دو شما آسیب بزند. یا، گربه و کبری می‌توانند نشان دهنده‌ی دو جنس مخالف باشند چون گربه نشانگر زنانگی است در حالی که ویژگی‌های مردانه با مار کبری مرتبط است. اگر در واقعیت شما دو نفر مرد و زن باشید آن وقت درگیری ممکن است از مسائل جنسیتی یا نگرانی‌های جنسی ناشی شود به ویژه اگر یکی از شما به احساسات دیگری پناه برده باشد.

۴۱. تعبیر خواب گم کردن گربه

اینکه در خواب ببینید که گربه‌تان را گم کرده‌اید و نمی توانید آن را را پیدا کنید، روحیه مستقل شما را نشان می‌دهد. شما باید به خودتان آزادی بدهید و اجازه ندهید کسی یا چیزی شما را مهار کند.

۴۲. تعبیر خواب گربه ای که شما را خراش می‌دهد

دیدن گربه‌ای که در خواب شما را می‌خراشد به این معناست که شما احساس تهدید می‌کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *