ویژگی زنان برازنده: ۹ خصیصه که زنان برازنده و ایده آل را متمایز می‌کند!

توسطعقیله نرگس رحمانی

آبان ۲۴, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آبان ۲۴, ۱۴۰۰ ,
ویژگی آدم های جذاب

لغت‌نامه‌ها “برازنده ” را به عنوان “شایسته، باقدر و باکفایت، مطلوب، پسندیده و ….” تعریف می‌کنند. در مقاطع مختلف زندگی بیشتر زنان آرزو می کنند که در نظر دیگران زن برازنده و ایده آل باشند. به این علت زنان همواره دنبال این هستند که چگونه برازنده و ایده آل باشند؟ اصلا ویژگی زنان برازنده چیست؟  این زنان از چه خصیصه‌هایی برخوردارند؟ حقیقت این است که پاسخ به این پرسش ها دشوار و پیچیده است. با این حال، به جرات می‌توان گفت که زنان برازنده، این 9 ویژگی را خواهند داشت.

1. زنان برازنده، از دیگران تقلید نمی کنند

این زنان ترجیح می‌دهند که به دنبال شگفتی‌های خود باشند، زیرا می‌دانند که دویدن به دنبال مردم، اتلاف وقت است. ترجیج می دهند که تبدیل به نسخه بهتری از خودشان شوند. آن ها بر این باورند که وقتی در زندگی خود پیشرفت می کنند، همه متوجه قابلیت های شان خواهند شد.بنابراین مشغول ایجاد یک زندگی بهتر برای خود هستند. این چیزی است که یک زن را خواستنی‌تر و برازنده‌تر می‌کند. این تفکر به آن ها اعتماد به نفس می‌دهد و آن ها را به خودی خود کامل می‌کند.

2. ویژگی زنان برازنده؛ آنها بر احساسات خود مسلط هستند

این زنان همواره بر احساسات خود کنترل دارند. آن ها  وقت و انرژی خود را برای داشتن احساسات بیهوده‌ای که باعث پیشرفت‌شان نمی‌شود، هدر نمی‌دهند. به عبارت ساده‌تر، زنان برازنده ترجیح می‌دهند تا در مواقع نیاز یک شانه برای گریه باشند تا این که دائماً گریه کنند.

مطلب مرتبط: ویژگی زنان باکلاس؛ ۱۰ خصیصه که زنان باکلاس را متمایز می کند

3. از شایعه‌پراکنی پرهیز می‌کنند

این زنان ترجیح می‌دهند از زمان خود به نحوی سازنده استفاده کنند تا اینکه در غیبت کردن‌های کوچک غرق شوند. شایعات کوچک، صحبت‌های بیهوده و … شبیه اجرای نمایشنامه برای دختران مدرسه‌ای است و زنان برازنده به این مسئله واقف هستند.

4. به دنبال توجه نیستند

شما زنان برازنده‌ای را نخواهید دید که دائماً در شبکه‌های اجتماعی سلفی می‌گذارند. یا وضعیت روابط خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند. آن ها دوست ندارند افراد آن ها را با چنین چیزهای بی‌اهمیتی بشناسند. ترجیح می‌دهند به خاطر دستاوردهای واقعی و معنادارشان شناخته شوند و درباره آنها صحبت شود. به این طریق توجه افراد همفکر را به خود جلب می‌کنند نه از طریق به روزرسانی‌های مداوم در مورد اتفاقات زندگی.

5. آنها در روابط‌شان، خود را گم نمی‌کنند

زنان برازنده برای ایجاد شادی در دیگری، خود را گم نمی‌کنند. آن ها زندگی خود را دارند که فراتر از رابطه است. آنها دائماً به دوست پسر یا دوست دختر خود نمی‌چسبند. آنها اهداف و رویاهای خود را بخاطر عشق، از دست نمی‌دهند. هویت خود را از دست نمی‌دهند و تصمیمات هوشمندانه‌ای می ‌گیرند. می‌دانند که چقدر زمان به روابط و اهداف خود اختصاص دهند. آنها اولویت‌های خود را تعیین می‌کنند. اجازه می‌دهند روابطشان به زندگی آنها بیافزاید، نه این که تبدیل به کل زندگی آنها شود.

مطلب مرتبط: ۶ ویژگی زنان بتا که باعث می شود آنها موجوداتی دوست داشتنی باشند

6. ویژگی زنان برازنده؛ سرگرمی و علایق خود را دارند

این زنان تلاش زیادی می‌کنند تا در سرگرمی‌ها و علایق خود بهتر شوند و استعدادشان شکوفاتر شود. آن ها متوجه هستند که عاشق انجام چه کاری هستند و آن را با ظرافت انجام می دهند. زندگی خود را با اعتیادهای نا به جا تلف نمی‌کنند، مانند خیره شدن تمام روز به صفحه تلفن همراه. از زمان خود برای انجام سرگرمی‌ها و تلاش برای بهبود استعدادهای خود استفاده می‌کنند.

7. به شدت باهوش هستند

هوش همیشه به IQ اشاره نمی‌کند. زنان برازنده از نظر درک خود از جهان و مردم بسیار باهوش هستند. این زنان از تجربه ها و  انبوهی از اشتباهات و زندگی پر از تلاطم دیگران درس می‌گیرند.

آنها درک بی‌عیب و نقصی از زندگی و خود دارند، چیزی که واقعاً به ارزش آنها می‌افزاید. آنها با گفتگوی عمیق غریبه نیستند و مدام مشکلات شان را با گفت و گو حل می کنند.

مطلب مرتبط: ۸ کاری که آدم های باهوش حتما انجام می دهند

8. همان‌گونه که هستند خود را دوست دارند

این زنان، زنانگی خود را درک می‎کنند و به آن افتخار می‌کنند. آنان نگران کمبودها و ضعف های فیزیکی خود نیستند. آنها آنچه را که می‌توانند درست می‌کنند و چنان با ظرافت و جذابیتی رفتار می‌کنند که فقط یک شاهزاده خانم می‌تواند. آنها خوب و مرتب لباس می‌پوشند و می‌دانند چگونه اعتماد به نفس خود را بروز دهند. البته می‌دانند که لباس گران قیمت نمی‌تواند سبب ایجاد اعتماد به نفس باشد.

9. با دیگران ارتباط خوب برقرار می‌کنند

آنها فکر مثبت و خلاقی دارند و این در کلماتی که انتخاب می کنند نشان می‌دهد. مهم نیست که آن کلمات به کدام زبان باشند. این زنان، منطقی هستند و ترکیب درستی از عقلانیت و احساسات دارند. زنان برازنده زیاده‌روی نمی‌کنند. به دیگران هم اجازه صحبت می‌دهند. شنوایی خوبی هستند. در تعاملات خود صادقانه رفتار می‌کنند. این ویژگی زنان برازنده است که می دانند ارتباط خوب چقدر مهم است و همچنین می‌دانند که برای برقراری ارتباط چه چیزی لازم است.

این موارد ویژگی‌های عمده  زنان ایده آل و برازنده است. البته ویژگی‌های دیگری هم وجود دارد که می توان آنها را هم یاد کرد. اما موارد بالا  ویژگی‌های هستند که هر کسی را به خود جذب می‌کند.

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *