جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

افزایش بهره وری و بهبود سلامت روان با یک تمرین دو دقیقه ای ساده!

افزایش بهره روی
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کار بیش از حد و جلسات پشت سر هم و استراحت نکردن بین کارها، یک سناریوی عادی روزمره برای بسیاری از آدم‌های پرمشغله است. فشار کاری و انجام همزمان چند کار می‌تواند منجر به استرس شود و بر بهره وری شما نیز تأثیر بگذارد. اگر این روند برای شما هم آشنا است و چنین روزهایی را سپری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد که برای تمرکز مجدد، افزایش بهره روی و انرژی گرفتن کمی استراحت کنید.

برای مدیریت استرس روزانه و افزایش بهره وری، درمانگر و مشاور سارلا توتلا در رسانه های اجتماعی یک تمرین دو دقیقه ای برای سلامت روان را به اشتراک گذاشته است که می‌توانید آن را در هر زمان و هر مکانی انجام دهید. این یک تکنیک تنفس ساده که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد.

او در پست خود گفت: «شما بدون هیچ وقفه ای از یک جلسه به جلسه دیگر می‌روید. این روند خسته کننده و لاینقطع در پایان روز شما را خسته می‌کند. در اینجا یک تمرین تنفسی ساده دو دقیقه ای وجود دارد که می‌توانید بین جلسات خود انجام دهید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را دوباره تنظیم و انرژی بدن‌تان را بازیابی کنید. او افزوده است: “قطعا از اینکه چطور این تمرین ساده می‌تواند استرس شما را کاهش دهد و تمرکز و عملکرد شما را بهبود بخشد شگفت زده خواهید شد. امروز این تمرین تنفس ساده را در برنامه کاری فشرده‌تان بگنجانید و نتایج را ببینید.»

شیوه انجام تمرین تنفس دو دقیقه برای افزایش بهره وری

نفس عمیق بکشید، نفس خود را نگه دارید و بعد از چند ثانیه بازدم را بیرون بدهید. این کار را 10 بار تکرار کنید. کل ۱۰ بار تنفس و حبس و بعد بیرون دادن بازدم نباید بیش از 2 دقیقه طول بکشد.

برخی دیگر از نکات ساده برای افزایش بهره وری:

– هیچ وقت چند کار به طور همزمان بر عهده نگیرید

– یک شب قبل یا صبح فهرستی از کارهایی را که باید انجام بدهید تهیه کنید

– به حذف کارهای انجام شده و تکمیل شده از لیست ادامه دهید

– عوامل حواس پرتی را از بین ببرید

– خوش بین باشید و به اندازه کافی بخوابید

مطلب مرتبط: با این ۷ ماده غذایی خواب آور مثل یک بچه به خواب بروید!

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان