جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
2
(1)

به عنوان یک  زن، وقتی وارد دنیای دوستیابی و رابطه می شوید، پتانسیل ملاقات با مردان مختلف را دارید. مردانی خوب، سرگرم کننده، مهربان و دلسوز زیادی وجود دارند. اما ممکن است با این وجود با مردانی آشنا شوید که برخی خصلت ها و ویژگی های بد و غیر قابل تحملی داشته باشند. بهتر است از ایجاد رابطه با چنین مردانی اجتناب کنید و از آن ها همیشه دور باشید. در اینجا به 5 مردان بد برای رابطه اشاره می کنیم که نباید هیچ زنی با آن ها وارد رابطه شوند.

1. مردان بد برای رابطه؛ مردی که کار را زندگی می داند

داشتن شغل و کار، همیشه یک اصل مهم در زندگی انسان ها است.بدیهی است که نمی توان بدون کار زندگی را تامین کرد. اما اگر مردی تمام روز به کارش فکر می کند و کارش را زندگی می داند، او مناسب برای ایجاد یک رابطه نیست.چرا که تمام وقتش را برای کارش می گذارد و زمانی که از کار فارغ می شود، خسته به خواب می رود. بنابراین او، وقتی برای تفریح و بودن با شما ندارد.پس بهتر است از برقراری رابطه با چنین مردی اجتناب و دوری کنید.

مطلب مرتبط: ویژگی مردان آلفا؛ ۷ نشانه که شما یک مرد آلفا هستید

2. مردی که به شریک عاطفی اش حس مالکیت دارد

شاید این یک رفتار طبیعی وکمی خوادخواهانه است که مردی بخواهد، نسبت به شریک زندگی اش احساس مالکیت داشته باشد. اما اگر او بخواهد شما را همانند یک شی کاملا تصاحب کند، دیگر قابل تحمل نیست. یا دیوانه وار در مورد هر چیز کوچکی از شما توضیح بخواهد و به شما اعتماد نداشته باشد، چنین مردی مناسب رابطه نیست.

3. از مردان بد برای رابطه؛ مرد کازانووا (مردان با معشوقه های فراوان)

اگر مردی به شریک زندگی خود فقط به عنوان یک شی جذاب برای رابطه جنسی می بیند، مناسب رابطه نیست.  این نوع مردان، فقط به ظاهر زیبای تان اهمیت می دهد و تا زمانی که با شما لذت می برند، در کنار تان هستند.  بدون شک، چنین مردانی کازانووا هستند، آن ها معشوقه های فراوان دارند و به یک زن خاص تعهدی ندارند. بنابراین هرگز نباید به مرد کازانووا نزدیک شوید و یا با او ازدواج کنید.

4. مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست

داشتن رابطه با مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست، ممکن است  بسیار دشوار باشد. او نیازهای عاطفی شما را درک نمی کند، با شما صحبت نمی کند ومسایلش را با شما شریک نمی کند.زمانی که احساس تنهایی و ناراحتی می کنید او شما را همراهی نمی کند و دلداری نمی دهد. بنابراین اگر به دنبال یک رابطه عمیق و معنادار هستید، بهتر است که از مردی که از نظر عاطفی در دسترس نیست دوری کنید.

مطلب مرتبط: ۵ مرد که زنان نباید با آنها وارد رابطه شوند   

5.از مردان بد برای رابطه؛ مرد بد دهن

هرگز با کسی نباشید که کنترلی بر عصبانیت خود ندارد و به خاطر چیزهای کوچک بد دهنی می کند. مردی که با هر مساله ای عصبانی می شود و با لحن بد با شما حرف می زند، قابل تحمل نیست.  بهتر است از چنین مردی دوری کنید. حتی اگر متوجه شدید که شریک زندگی‌تان به خاطر احمقانه‌ترین چیزها عصبانی می‌شود، به نفع شماست که در مورد رابطه تان تجدید نظر کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان