جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

پیدا کردن زن مناسب برای یک رابطه می تواند بسیار مشکل باشد. مردان معمولا با نگاه سطحی و خوش باوری زیاد نسبت به یک زن، سریع می خواهند با او وارد رابطه شوند. به همین خاطر در بسیاری از موارد متاسفانه با زن نامناسبی رابطه برقرار می کنند. رابطه با زن اشتباه می تواند مشکلات و چالش های جدی در زندگی شما ایجاد کند. بنابراین لازم است از زنانی که به هیچ وجه سنخیتی با شما ندارند اجتناب و دوری کنید. با توجه به این موضوع، ما در مورد 5 زنان بد برای رابطه صحبت می کنیم که به هیچ وجه مناسب رابطه با شما نیستند.

 5 زنان بد برای رابطه

1. از زنان بد برای رابطه؛ زنی که دوست دارد همیشه یک عروسک باشد

این نوع زنان در یک نمایشنامه زندگی می کنند و نفس می کشند. آن ها همیشه  دوست دارند همانند یک عروسک لباس بپوشند و به تمام و کمال به ظاهر خود برسند. این قدر به ظاهر خود می رسند که حتی یک تار موی بی جا شده، نخواهید دید.در نگاه اول متوجه خواهید شد، او از آن دسته زنانی است که اگر ناخن های مانیکور شده اش خراشیده شود، جیغ می کشد. این زنان همیشه می خواهند مورد تحسین و تمجید قرار بگیرند. اما مهم تر از همه او دوست دارد که شما هم مانند او ظاهر کاملا مرتب و بی عیب و نقص داشته باشید.وای حتی تصورش هم چندش آور و خسته کننده است.

2. زنی که همیشه از همه چیز انتقاد می کند

این زنان همیشه عاشق انتقاد و نق زدن هستند. در واقع آن ها یکی از منتقدین سرسخت مردان هستند. اگر مردی با اعتماد به نفس را ببیند، او را گستاخ تلقی می کنند.  اگر مردی با او خوب و ظریف رفتار کند، او را بی ابهت و بی اقتدار می بیند… خلاصه چنین زنانی در  مورد هر اقدام کوچکی قضاوت می کنند و حتی در کارهای ناخواسته هم عیب جویی می کنند.

مطلب مرتبط: ۸ ویژگی که زنان آلفا را متمایز می کند

3. از زنان بد برای رابطه؛ زنی که همیشه مرموز است

بودن با زنی که همیشه مرموز است و احساس ناامنی به شما می دهد، می تواند آسیب های جدی به شما وارد کند.  . احتمال این که آن ها قبلا در روابط سمی و پرچالشی بوده اند، زیاد است. بنابراین بودن در کنار چنین زنانی با  احساسات منفی و پر از رازهای پنهان  می تواند شما را خسته کند. علاوه بر این، این زنان قطعاً زمانی که شما از او فضایی برای رابطه خود می خواهید، دچار تنش و پرخاشگری می شوند

4. زنی که همیشه چشمش به دنبال پول است

این زنان همیشه به دنبال راهی هستند که به اندازه کافی جذاب و دلربا به نظر برسند. تا با ظاهر جذابش چشم یک مرد ثروتمند را به خود جلب کنند. آن‌ها سعی می‌کنند شغلی پیدا کنند تا مرفه و ثروتمند به نظر برسند.این زنان همیشه از شما انتظار دارند که او را به رستورانت های گران قیمت ببرید و هدایای مجلل بخرید. آن زمان است که محبت خود را به شما نشان می دهد.

مطلب مرتبط: ۶ ویژگی زنان بتا که سبب می‌شود آنها موجوداتی دوست داشتنی باشند

5. از زنان بد برای رابطه؛ زنی که بیش از حد وابسته است

زمانی که شما با چنین زنانی وارد رابطه می شوید، آن ها مثل چسب به شما می چسپند. اگر  برای مدتی به او پاسخ ندهید، ممکن است در یک ساعت 30 پیامک برای شما ارسال کنند. به علاوه آن ها همیشه به مراقبت و توجه بیشتر شما نیاز دارند. انتظار دارند شما همیشه حاضر و در دسترس باشید. بودن با چنین زنی به معنای واقعی کلمه احساس بودن با یک نوزاد را به شما خواهد داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان