جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

 

در فرهنگ امروزی، بسیاری از ادم‌ها نیازهای مردان در یک رابطه را مد نظر نمی‌گیرند و فکر می کنند که یک  مرد در یک رابطه، باید قوی و کامل باشد. آن ها معتقدند که مردان باید دنیا را بدون نشان دادن هیچ نقطه ضعفی بر دوش خود حمل کنند. این طرز فکر، بیشتر از این که مفید باشد، بسیار زیان بار است.

واقعیت این است که آقایان در یک رابطه به چیزهای خاصی نیاز دارند اما به دلیل ترس از این که کمتر مرد دیده شوند و یا ضعیف به نظر برسند، نمی خواهند این نیازها را بپذیرند. در این جا پنج موردی که اکثر مردان به آن نیاز دارند ولی هرگز نمی پذیرند را توضیح می دهیم.

1. نیازهای مردان در یک رابطه؛ قدرت، حمایت و حضور

برای بسیاری از مردان این مساله عادی است که نمی خواهند در مورد مشکلات خود صحبت کنند. آن ها می خواهند به تنهایی همه چیز را حل کنند. مردان از حل مشکلات لذت می برند.آنها همیشه به دنبال راهی برای بهبود وضعیت هستند.با این حال، ناامیدی هایی که همراه با ماهیت حل مسئله است، می تواند پیامدهای شدیدی داشته باشد. زمانی که یک مرد در موقعیتی قرار می گیرد که در مواجهه با مشکل احساس ضعف و ناامیدی می کند به طور فزاینده ای نگران می شوند.

در چنین شرایطی مردان به حمایت و حضور شما نیاز دارند. همین که بدانند وقتی به دیواری برخورد می کنند، کسی کنار او است و با او صحبت می کند و دل داری اش می دهد، احساس خوبی پیدا می کنند. البته باید به خاطر داشته باشیم که نباید حمایت مان را به مردان تحمیل کنیم. منتظر باشیم هر وقت آماده بودند، حتما حمایت مان را می پذیرند.

مطلب مرتبط: ۵۳ زبان بدن مردان که نشان می دهد به شما علاقه دارند

2 . تایید و توانایی رها کردن

بسیاری از مردان  نسبت به احساسات شریک زندگی خود در مورد رفتار و سبک زندگی خود احساس ناامنی می کنند. به طور مداوم خود را قضاوت می کنند و به این فکر می کنند که آیا همسرشان در حال اندازه گیری هستند یا خیر. این مردان نیاز دارند که شریک زندگی خود را خوشحال ببینند. اگر احساس کنند که شریک زندگی او به خاطر رفتار نامناسبش ناراحت است، به شدت احساس بدی پیدا می کنند.

بنابراین به عنوان یکی از نیازهای مردان در یک رابطه، لازم است که به مردان بگویید که آن ها را تایید می کنید. حتی در مورد چیزهای کوچک هم تایید زنان می تواند اعتماد به نفس مردان را تقویت کند.  اگر در مواردی مردان دچار اشتباه می شوند، بپذیرید که ممکن است همه اشتباه کنند و نباید به خاطر یک اشتباه تمام آن رابطه را خراب کنید و او را ترک کنید. او را ببخشید و به او فرصت دوباره بدهید. چیزهای کوچک ارزش خراب کردن یک رابطه را ندارد.

مطلب مرتبط: ویژگی مردان آلفا؛ ۷ نشانه که شما یک مرد آلفا هستید

3. لمس و تماس فیزیکی

صمیمیت جزء ضروری هر رابطه است. اما ما فقط در مورد صمیمیت در اتاق خواب صحبت نمی کنیم. در بیشتر مواقع، مردان به دلیل تمایل به تماس فیزیکی و رابطه جنسی، شهرت بدی به دست آورده اند. واقعیت این است که   تماس فیزیکی منظم، بخشی طبیعی از هر رابطه ای است. تماس فیزیکی تا حد زیادی باعث می شود که مردان در یک رابطه احساس دوست داشتن و قدردانی کنند.

آن ها از چیزهای کوچکی مانند در آغوش گرفتن، دست گرفتن، یا فقط شانه ای برای تکیه کردن لذت می برند. بدون تماس فیزیکی یک رابطه می تواند به سرعت به سردی و بی تفاوتی بیانجامد. بنابراین لازم است تا به صورت متعادل عشق و محبت تان را با در آغوش گرفتن همسرتان و رابطه فیزیکی به او نشان دهید. تا رابطه گرم و پر عشق را تجربه کنید. البته در عشق ورزیدن زیاده روی نکنید. مردان به فضاهای باز و گاهی تنها بودن نیاز دارند. بگذارید او دلتنگ شما شود و خود سراغ تان بیاید.

4. نیازهای مردان در یک رابطه؛ وفاداری و اعتماد

مردان به اعتماد شما نیاز دارند. توجه به این نکته مهم است که هر مردی به دنبال این نیست که دور از چشم شما به دنبال کسی باشد و یا سعی کند به شما خیانت کند.اگر در گذشته از مردی خیاینتی دیده اید دلیل نمی شود آن را به همه مردان تعمیم بدهید و احساس کنید همه مردان خیانت کارند.مردان از شما می خواهند که به آن ها اعتماد کنید. این خیلی نا امید کننده است که به طور مداوم وفاداری خود را ثابت کنند.

مطلب مرتبط: ۷ نشانه دوست داشتن مردان، حتی اگر خودشان به زبان نیاورند!

اعتماد یک خیابان دو طرفه است. در حالی که مردان اعتماد شما را می خواهند، وفاداری شما را نیز می خواهند. آنها این تعهد را می خواهند که شما تنها با او باشید. این تعهد را با حمایت از آن ها در زمان های مختلف نشان دهید. در کنار آن ها بمانید و مطمئن شوید که آن ها  تنها عشق زندگی شما هستند.

5. عشق و محبت

عشق و محبت شما با شریک زندگی تان پایه و اساس همه چیز است. احتمالاً  در ابتدا به عنوان یک دوست رابطه تان را شروع کرده اید اما پس از شناخت بهتر یکدیگر، پیوند عمیقی بین شما شکل گرفته است.

از صحبت کردن در مورد روزتان، قصه کردن در مورد داستان های مختلف، کشف سرگرمی های جدید و انجام فعالیت های مشترک نترسید. در پایان روز، مردان فقط می خواهند زمانی را با شما بگذراند که از هر لحظه با شما بودن لذت ببرند.با وجود این که مدت ها از رابطه تان گذشته باز هم برای گردش ها و یا قرارهای شب، برنامه ریزی کنید. این می تواند تازگی و هیجان را به رابطه شما برگرداند.

مطلب مرتبط: حفظ رابطه عاشقانه؛ ۷ ایده برای حفظ هیجان و تازگی در یک رابطه

کلام پایانی

سخن آخر این که، تصوری که مردان را به نگه داشتن همه چیز در بطری و حمل دنیا بر روی شانه های خود مشروط می کند، نادرست است. یا زن ستیز بودن، خوک صفت بودن و کلاهبردار بودن مردان، همه این ها را کنار بگذارید. چنین تصورات و پیش فرض هایی در مورد مردان از ابتدا اجازه شکل گیری یک رابطه موثر بین زن و مرد را نمی دهد. به این خاطر بهتر است که زنان در مورد چیزهایی که مردان از آن ها می خواهند، به یک درک واقعی و کاملی برسند. آنها هم باید نیازهای مردان در یک رابطه را بشناسند!

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان