12 یادآوری روزانه که باید هر روز صبح بخوانید تا روز عالی داشته باشید

توسطعقیله نرگس رحمانی

آبان ۱۱, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آبان ۱۱, ۱۴۰۰
یادآوری روزانه

 

گاهی یک یادآوری روزانه مثبت می‌تواند به طور کلی احساس ما را تغییر بدهد و همه چیز را برای‌مان خوشایند کند. همه ما می خواهیم با حس خوب از خواب بیدار شویم و روزمان را با انرژی مثبت شروع کنیم. خیلی ها سعی می کنند با ورزش و مدیتیشن صبحگاهی حس خوبی برای شان ایجاد کنند. چرا که  مدیتیشن باعث پاکی جسم و ذهن، ایجاد شادی و اعتماد به نفس در فرد می شود.

پس سعی کنید شما هم وقت بگذارید و مدیتیشن صبگاهی را انجام دهید. اما اگر وقت نداشته باشید. هر صبح به این دوازده نکته، نگاهی بیندازید و روز تان را شروع کنید. خواندن این نکات باعث می شود لبخند بزنید، در مورد چیزها بهتر فکر کنید، دیدگاه بازتری داشته باشید و نسبت به خودتان کم تر سخت بگیرید. خلاصه توجه به این نقل قول ها، باعث می شود روز تان را با حس خوب و افکار مثبت شروع کنید.

۱۲ یادآوری روزانه که روزتان را به جهت مثبت تغییر می‌دهد

  1. ارسال پیامک روشی عالی برای بیان اشتباه و سوءتفاهم و تعبیر نادرست منظور دیگران است. اگر برای شما و یا دوست تان در موضوعاتی سوءتفاهم ایجاد شده، بهترین روش فرستادن یک پیامک مثبت برای او است.
  2. باور داشته باشید که شما می توانید بیش از آن چه که فکر می کنید، انجام دهید. چرا که شما بیشتر از آن چیزی هستید که فکر می کنید.
  3. شما کاری را که گفته بودید انجام می دهید، باید حتما قبل از آن که بسیار خسته و مشغول شوید و آن را فراموش کنید، انجام دهید.
  4. فهرستی از هر کاری و هر کسی که شما را خوشحال می کند تهیه کنید. به لیست کارهای روزانه خود نگاه کنید. مطمین شوید که تعداد کارها و آدم هایی که شما را خوشحال می کند در لیست تان افزوده اید.
  5. یادآری روزانه؛ برای شاد بودن، منتظر اتفاقات نباشید. همین حالا هر کاری که می توانید انجام دهید تا خوشحال و شاد باشید.
  6. یک دوست خوب فقط از اتفاقات خوب برای تان نمی گوید. او خواهد گفت که همه چیز واقعا بهم ریخته و چند ماه آینده جهنم خواهد بود. پس از این گفت و گوها، به او زنگ بزنید، به صرف یک پیتزا یا کافی و به او بگویید که شما به تنهایی با این جهنم رو به رو نخواهید شد.
  7. اگر توانایی شاد کردن کسی را دارید، این کار را انجام دهید. جهان به چنین انسان هایی بیشتر نیاز دارد.

مطلب مرتبط:  کارهای ممنوعه صبح؛ این ۵ کار را صبح‌ها انجام ندهید!

  1. گربه کپی کار نباشید. گربه باحالی باشید. بی باکانه واقعی باشید. آن جا است که می توان بزرگ ترین قدرت و بزرگ ترین شادی را پیدا کرد.
  2. باید خوبی رادر بدی، شادی را در غم، سود را در زیان جستجو کنید. چیزی که باعث می شود شکرگزار باشید نه متنفر.
  3. ظاهر زیبا از بین می رود. اما یک قلب مهربان، شما را برای همیشه زیبا و دوست داشتنی نگه می دارد.
  4. بیهوده ترین روزها، روزی است که نخندید.
  5. هیچ وقت برای عذرخواهی، بخشیدن، تغییر، و بیشتر دوست داشتن دیر نیست.

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *