جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ایلان ماسک می گوید اگر سازمان ملل ثابت کند که درصدی از ثروت او مشکل گرسنگی را حل می‌کند، او اقدام خواهد کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 

ایلان ماسک گفت که اگر سازمان ملل بتواند ثابت کند که تنها درصد ناچیزی از ثروت او می‌تواند بحران گرسنگی جهان را حل کند، سهام تسلا را می‌فروشد و عواید آن را اهدا می‌کند.

ماسک در پاسخ به اظهارات دیوید بیزلی، مدیر برنامه جهانی غذای سازمان ملل به CNN Connect the World گفت که کمک مالی 6 میلیارد دلاری میلیاردرهایی مانند ماسک و بزوس می‌تواند به 42 میلیون نفر کمک کند که “به معنای واقعی کلمه می‌میرند اگر به دادشان نرسیم.”

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ماسک در حال حاضر ثروتمندترین مرد جهان و اولین فردی است که دارایی 300 میلیارد دلاری دارد. مدیر عامل تسلا در حال حاضر دارایی خالص 311 میلیارد دلاری دارد، بنابراین 6 میلیارد دلار 2 درصد از دارایی او خواهد بود و چنین کمکی همچنان او را با حداقل 100 میلیارد دلار از دومین مرد ثروتمند، جف بزوس، بالاتر نگه می‌دارد.

اما ماسک این ادعا را به چالش کشید و در توییتر گفت که اگر برنامه جهانی غذا بتواند این موضوع را ثابت کند، “همین الان سهام تسلا را خواهد فروخت و این کار را انجام خواهد داد.” وی همچنین خواستار پاسخ مناسب در مورد نحوه مصرف این پول شد.

بیزلی با ارسال توییتی به ماسک پاسخ داد: “من می‌توانم به تو اطمینان بدهم که ما سیستم‌هایی را برای شفافیت و حسابداریِ منبع باز در اختیار داریم. تیم شما می‌تواند همه چیز را بررسی کند و با ما همکاری کند تا کاملاً مطمئن شود.”

وی همچنین تصریح کرد که برنامه جهانی غذای سازمان ملل هرگز نگفته است که 6 میلیارد دلار گرسنگی جهان را حل می‌کند. وی در توییتی نوشت: «این یک کمک مالی یکباره برای نجات جان 42 میلیون نفر در طول این بحران بی‌سابقه گرسنگی است.»

بیزلی از برنامه جهانی غذا درخواست خود را از میلیاردرها تکرار می‌کند و از آنها می‌خواهد که برای حل معضل گرسنگی جهان گامی بردارند.

بیزلی در زمان حضورش در CNN گفت: “موضوع پیچیده نیست. من از آنها نمی‌خواهم این کار را هر روز، هر هفته، هر سال انجام دهند.”

وی ادامه داد: افزایش دارایی خالص 400 میلیاردر برتر ایالات متحده، در سال گذشته 1.8 تریلیون دلار بوده است. تمام چیزی که من از شما می‌خواهم 0.36 درصد افزایش دارایی خالص شماست. من با افرادی که پول در می‌آورند، اما خدا می‌داند که من به دنبال کمک به افرادی که در حال حاضر به شدت نیازمند هستند، هستم. دنیا درگیر مشکل است. “

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان