جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

 

سیلیکون ولی، مرکز شرکت‌های برجسته و با تکنولوژی بالا در ایالات متحده است. از اپل و آمازون گرفته تا تسلا، یوتیوب و اوبر، همه شرکت‌های بزرگ در سیلیکون ولی مستقر هستند. همین جاست که همه نوآوری‌ها اتفاق می‌افتد.

شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید افرادی که این شرکت‌ها را اداره می‌کنند از چه گوشی‌هایی استفاده می‌کنند. به هر حال دانستن پاسخ این سوال خالی از لطف نیست. با خبرنامه همراه باشید تا گوشی میلیاردرهای مشهور را بشناسید!

۱. ایلان ماسک

ایلان ماسک، مالک مشهور تسلا موتورز، یک کاربرآیفون شناخته شده است. اگرچه اظهار نظر رسمی در این رابطه ‌وجود ندارد، اما او در موارد متعددی در صحبت‌های خود از “iPhone” یا “iPad” نام برده است. اشلی ونس، نویسنده بیوگرافی ایلان ماسک نیز از آیفون او نام برده است.

مطلب مرتبط: ایلان ماسک در یک خانه کوچک ۵۰ هزار دالری زندگی می‌کند

۲. مارک زاکربرگ

گفته می‌شود که مارک زاکربرگ با داشتن رابطه قوی با مدیران اپل، آیفون‌های رایگان از این شرکت دریافت می‌کند، اگرچه ما مطمئن هستیم که او نیازی به گوشی “رایگان” ندارد.

۳. گوشی میلیونرهای مشهور؛ تیم کوک

جای تعجبی نیست که تیم کوک به طور کلی از آیفون و محصولات اپل استفاده می‌کند. او چندین بار در حال استفاده از جدیدترین آیفون‌ خود در ملاء عام دیده شده است.

۴. جیمی ‌ولز

او مردی است که همه ما برای ساخت ویکی پدیا به او احترام می‌گذاریم. اما او چه گوشی را انتخاب می‌کند؟ ولز به سوالی در Quora پاسخ داد، پلتفرمی ‌که رویش کاملاً فعال است. او از سامسونگ گلکسی S5 خود نام برد. در واقع، او حتی در مورد آن توییت هم کرده است. در حالی که ممکن است تا به حال گوشی‌اش را ارتقا داده باشد، اما می‌توانیم فکر کنیم که او به سامسونگ یا حداقل اندروید علاقمند است.

۵. لری پیج و سرگئی برین

بنیانگذاران Google از انواع تلفن‌های اندروید استفاده می‌کنند. اما در حال حاضر، سرگئی برین با استفاده از جدیدترین مدل نکسوس مشاهده شد. به احتمال زیاد او در حال حاضر گوگل پیکسل دارد. اولین گوشی که لری با خود داشت، بلک بری بود. احتمالاً نسخه استنفورد EE380.

۶. ایوان اشپیگل

ایوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ چت از iPhone استفاده می‌کند. در حالی که دستگاه فعلی وی هنوز ناشناخته است، او در مورد iPhone 5 خود و این واقعیت که از قاب برای آن استفاده نمی‌کند، گفته بود.

۷.گوشی میلیاردرهای مشهور؛ تراویس کالانیک

همانطور که همه می‌دانیم، تراویس کالانیک بنیانگذار Uber است. او تنها با استفاده از آیفون دیده می‌شود. منبع؟ فوربس به تمایل کالانیک برای بیرون کشیدن مکرر آیفون خود در طی یک کنفرانس اشاره کرد.

۸. بیل گیتس

ممکن است شوک آور باشد، اما بله بیل گیتس از iPhone 5S استفاده می‌کند. یا، استفاده می‌کرد. او در آن زمان در مورد تلفن خود از او پرسید: “در حالی که من معتقدم ویندوز فون بهتر است، می‌خواستم ببینم که دقیقاً چقدر بهتر از iPhone 5s است”.

مطلب مرتبط: ۹ ایده واقعی که به یک بیل گیتس دیگر تبدیل شوید

۹. گوشی میلیاردهای مشهور؛ جف بزوس

مالک و بنیانگذار آمازون، جف بزوس در سال 2012 از تلفن بلک بری استفاده می‌کرد و آخرین بار در حال استفاده از گوشی سامسونگ قبل از راه اندازی فایر فون آمازون دیده شد. این که در حال حاضر از کدام گوشی استفاده می‌کند معلوم نیست.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان