جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.6
(7)

شاید فکر هم نکنید که این ایده های تزئین هالووین با وسایل ساده چقدر آسان هستند. بیشتر لوازم مورد نیازتان را می‌توانید در خانه پیدا کنید و در کمترین زمان برای جشن هالووین آماده شوید.

روش‌های ارزان، آسان و خلاقانه زیادی برای تزیین خانه‌تان در جشن هالووین وجود دارند که نه تنها ساده هستند بلکه هزینه زیادی هم روی دست‌تان نمی‌گذارند. به جای این که فروشگاه ها را بگردید تا تزئینات باب میل‌تان را پیدا کنید، بهتر است از این ایده های تزئین هالووین استفاده کنید.

تزئین هالووین با وسایل ساده

بهتر از همه، برخی از این کاردستی‌های خانگی هستند که نه تنها سرگرمی فوق العاده‌ای برای بچه ها به حساب می‌آیند بلکه می‌توانند تزئینات فوق العاده زیبایی نیز باشند. مثلا شما می‌توانید کدو تنبل‌ها را با مداد شمعی و به کمک کودکان‌تان رنگ کنید یا بادکنک‌ها را باد کنید و با چسباندن 2 چشم و انداختن تور روی آن، کاردستی روح را درست کنید، خلاصه این مطلب برای شما ایده‌های فوق العاده بکری دارد. با ما همراه باشید.

برای نشان دادن خلاقیت‌تان شاید هیچ زمانی بهتر از هالووین وجود نداشته باشد. خواه عاشق تزئینات حسابی ترسناک باشید و خواه دوست داشته باشید که همه چیز را ساده و بامزه نگه دارید. اگر طرفدار تزئین هالووین با وسایل ساده هستید، ایده های این نوشتار به دردتان خواهد خورد. با ما همراه باشید!

صندلی به شکل قبر

شکل سنگ قبر را روی کاغذ چاپ کنید و بعد از برش دادن طرح آن را به عنوان شابلون روی پارچه به کار ببرید. بعد با استفاده از اسپری یا رنگ مشکی طرح را روی پارچه شکل بدهید. اجازه بدهید خشک شود و تمام!

صندلی به شکل قبر - تزئین هالووین با وسایل ساده

لیوان آغشته به خون

به عنوان یک تزئین هالووین با وسایل ساده،‌ اجازه بدهید چسب حرارتی قرمز به مدت ۵ دقیقه گرم شود. سپس یک لیوان را برعکس کنید و ته آن چسب را بریزید و اجازه بدهید از کناره‌ها بچکد و بریزد. وقتی خشک شد، مجددا چسب را گرم کنید و همه شکاف‌های ته لیوان را با چسب پر کنید که سطح صافی داشته باشد. وقتی کاملا خشک شد، لیوان قابل استفاده است. پس از پایان جشن هالووین هم می‌توانید چسب را به سادگی جدا کنید!

گریم جادوگر برای هالووین؛ ۱۲ ایده ساده که در جشن هالووین بدرخشید

لیوان آغشته به خون

تزیین هالووین با وسایل ساده: برگ به شکل خفاش خون آشام

این یکی برای بچه‌ها هم عالی است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری برگ را جمع آوری کرده، رنگ مشکی مات روی آنها اسپری کنید و از رنگ سفید برای کشیدن صورتک‌های کوچک استفاده کنید. کارتان تمام است.

تزیین هالووین با وسایل ساده: برگ به شکل خفاش خون آشام

دایورامای کدو تنبل

درست کردن این یکی هم خیلی ساده‌ است و هم بسیار به سلیقه و میل خودتان بستگی دارد. خیلی ساده بعد از برش زدن و خالی کردن کدو، داهل آن را با خزه تا سنگ ریزه و شاخ و برگ پر کنید و کدو تنبل‌تان حاضر است. البته ماه داخلش را فراموش نکنید. برای ماه می‌توانید از توپ پیک پنگ استفاده کنید که از یک نخ نازک آویزان است.

دایورامای کدو تنبل

حلقه گل با پر سیاه!

با شاخه‌های موءِ در هم تنیده حلقه گلی تهیه کنید و روی آن اسپری رنگ سیاه بزنید. سر چند پر سیاه را به کمی چسب آغشته کنید و روی‌شان اکلیل بپاشید. وقتی خشک شدند، با چسب پرها را روی حلقه فیکس کنید. برای تکمیل کردن این دست سازه زیبا، می‌توانید از یک پرنده سیاه کوچک نیز استفاده کنید.

حلقه گل با پر سیاه!

جمجمه ای پر از گل

با این گلدان به شکل جمجمه حس مناسب هالووین را به میزتان بدهید. خیلی ساده دهانه یک لیوان را را با استفاده از چسب نواری شبکه بندی کنید تا گل‌ها صاف سر جای‌شان بایستند. لیوان را داخل جمجمه مصنوعی بگذارید و دو سوم لیوان را آب بریزید. جمجمه پر از گل‌تان آماده است.

جمجمه ای پر از گل

موجودات تک چشم

میوه ها و سبزیجات، مانند بادمجان، کلم بروکلی و کیوی، به راحتی می توانند با چسباندن چشم پلاستیکی به دکور هالووین تبدیل شوند. این هم یک تزئین هالووین با وسایل ساده، واقعا ساده!

میوه های تک چشمی

تزیین هالووین با وسایل ساده: توپ استرس هالووین

اگر به تزئینات سرگرم کننده هالووین نیاز دارید، این توپ های استرس هالووین به دردتان می‌خورند! از یک ماژیک سیاه برای شکل دادن به بادکنک های نارنجی با چهره های بامزه استفاده کنید، آنها را با برنج پر کنید، و تمام.

توپ استرس هالووین

فانوس‌های شبح شکل

فانوس های کاغذی ساده به راحتی با کلیپ آرت، رنگ و هنر خودتان به شبح های آویزان تبدیل می شوند. در تاریکی وحشتناک‌تر هم به نظر می‌رسند!

تزیین هالووین با وسایل ساده - فانوس‌های شبح شکل

تار عنکبوت

به عنوان یک تزئین آسان و ساده، یک تکه تار عنکبوت را روی تابلو یا هر اثر هنری که به دیوار آویزان کرده‌اید، ببندید.

تار عنکبوت

 

لیوان‌های تار عنکبوتی

این طرح را به سادگی می‌توانید با ماژیک‌های پف کننده مشکی روی لیوان‌های‌تان بکشید!

 

کشیدن تار عنکبوت روی لیوان های نوشیدنی

حلقه تار عنکبوت

برای ساخت این حلقه منحصر به فرد، یک تار عنکبوت مصنوعی را روی حلقه گلدوزی بکشید. سپس چند عنکبوت کوچک را روی آن اضافه کنید. این طرح به عنوان تزئین هالووین با وسایل ساده واقعا جذاب است.

فلسفه هالووین چیست و چه زمانی برگزار می شود؟

حلقه تار عنکبوت

 

تزیین هالووین با وسایل ساده: شمعدان‌های سفارشی

بطری های قدیمی به راحتی می‌توانند به دکوراسیون میز ترسناک هالووین کمک کنند. خیلی ساده بطری‌ها را با رنگ هالووین رنگ کنید و در هر بطری یک شمع بگذارید. شمع سیاه برای این کار بهتر است. شمع‌ها را روشن کنید و بگذارید موم از روی بطری بچکد. هرچه به هم ریخته‌تر، بهتر!

شمع رو بطری

 

زیربشقابی‌های تار عنکبوتی

با استفاده از ماژیک پفی روی کاغذ روغنی طرح عنکبوت بکشید و وقتی خشک شد کاغذ را جدا کنید. زیربشقابی‌های تار عنکبوتی شما آماده است. بهتر است از بشقاب‌های شفاف استفاده کنید تا زیربشقابی‌ها به خوبی دیده شوند.

 

زیربشقابی‌های تار عنکبوتی

 

گیاهان سیاه

رنگ اسپری سیاه را روی یک گیاه مصنوعی قدیمی بزنید تا حس ترس ایجاد شود. سپس آن را در یک گلدان سیاه با ماسه تیره رنگ قرار بدهید.

گیاهان سیاه

جاروی پرنده

برای آماده کردن این دکور، جاروی دسته بلند را از سقف آویزان کنید و شبیه به شکل در فواصل منظم و با در نظر گرفتن تعادل جارو،‌ شیشه‌هایی را از جارو آویزان کنید و داخل‌شان شمع سیاه بگذارید!

 

جاروی پرنده

حلقه گل آبنباتی

اگر ترجیح می‌دهید تمرکزی هم روی شیرینی‌جات داشته باشید، می‌توانید در خانه‌تان را با حلقه گل ساخته شده از انواع آب نبات در رنگهای پاییزی تزئین کنید.

 

حلقه گل آبنباتی

تزیین هالووین با وسایل ساده: ریسه آبنباتی

آب نبات‌ها را از نخ‌های ضخیم رد کنید و ریسه آبنباتی‌تان آماده است. می‌توانید ریسه‌های آبنباتی را روی پنجره‌ها، چارچوب درها و کانترها بکشید.

 

تزیین هالووین با وسایل ساده: ریسه آبنباتیعنکبوت های وحشناک

عنکبوت‌های کاغذی درست کنید و با آویزان کردن نخ به آن‌ها روی سقف بچسپانید و به طرف پایین آویزانش کنید. همچنین می توانید از عنکوبت های پلاستکی واقعی استفاده کنید. این عنکبوت های پلاستیکی را روی میز جشن خود بگذارید یا جایی قرار دهید یا در یک ظرف پر از آب نبات قرار دهید و از آن برای ترساندن و سرگرم کردن افراد حاضر در جشن استفاده کنید.

عنکبوت هالووین

از این ایده های تزئین هالووین با وسایل ساده هم می‌توانید استفاده کنید:

ساختن آدمک با سیب برای هالووین

دکور بادکنک با تور برای کاردستی روح - تزئین هالووین با وسایل ساده

قرار دادن چشم پلاستیکی درون گل های خشک رز

تزئین شمع های جشن هالووین با مداد شمعی قرمز

صورت گربه با لامپ های ریسه ای و مقوای مشکی

تزئین هالووین با وسایل ساده - تزئین کدو حلوایی با مداد شمعی

تزئین در خانه به شکل زامبی

خالی کردن کدو حلوایی و جاسازی موش های پلاستیکی درون آن

چسباندن چشم و پیجاندن بطری شمع با بانداژ

کشیدن دهان و چشم روی بطری های شمع

تزئین هالووین با وسایل ساده - تزئین جا قاشقی با چشم های پلاستیکی

کاردستی خفاش

چشم و بانداج برای شکل مومیایی با بالشت

چسباندن عنکبوت های پلاستیکی روی در

ریسه نخی کدو تنبل

تزئین بادکنک و کشیدن آدمک روی آن - تزئین هالووین با وسایل ساده

درست کردن کاردستی روشن با قوطی های آبمیوه

انداختن سوسک پلاستیکی درون مایع دستشویی

چسباندن چشم به درختان اطراف خانه

رنگ کردن بطری با رنگ سفید، نارنجی و زرد - تزئین هالووین با وسایل ساده

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان